Hörde ett (löst?) rykte att hela 4 Spiderman filmer till kommer att göras.
Någon som vet mer om det? Att trean kommer att börja filmas 2006 är ju ett faktum men kommer det att göras 3 till efter det? Kanske ingen som vet..
Vad har ni för förhoppningar och tankar om 3an då? Att Harry går i sin fars fotspår kan man lista ut med kaffekoppen.. Eller kan man det? Harry kanske är starkare än sin far och sluter fred med Spindelmannen.. Iaf tills vidare. Vilka skurkar tror ni på?
Scorpion skulle kunna vara en perfekt karaktär i iaf nån av de kommande filmerna. Särskilt med tanke på att han hatar Jameson och Spiderman måste komma till undsättning, vilket brukar öka Jamesons hat mot honom.
Det vore kul om det fanns fler med synpunkter på de kommande filmerna.
W
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Ja, nu får vi bara vänta o se
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Marcus":226nu80g]
En annan sak som förbryllar mig lite är att man valt icohmed den blåa bilden så har man [b:226nu80g]blurrat regndropparna [/b:226nu80g]men det har man inte gjort på den orörda... och det är samma regndroppar som faller, inget pålagt...
[/quote:226nu80g]
De är inte blurrade regndropparna som du säger. Dett är de på den som är uppsatt här, men inte på orginalet på sony/spider-mans hemsida...
Den som är officiell [b:226nu80g]nu[/b:226nu80g] är den mörka, men tror som du att de bådda kommer att bli det.
En annan sak som förbryllar mig lite är att man valt icohmed den blåa bilden så har man [b:226nu80g]blurrat regndropparna [/b:226nu80g]men det har man inte gjort på den orörda... och det är samma regndroppar som faller, inget pålagt...
[/quote:226nu80g]
De är inte blurrade regndropparna som du säger. Dett är de på den som är uppsatt här, men inte på orginalet på sony/spider-mans hemsida...
Den som är officiell [b:226nu80g]nu[/b:226nu80g] är den mörka, men tror som du att de bådda kommer att bli det.
Joda den bilden är samma som den som står här... Men kolla själv, jämför den röda med den blå... vilken har klarast regndroppar?... jo den röda...
Så nog är det så alltid, men frågan kvarstår dock...
Men jag tror också så att den blåa är officiell... det låter mest logiskt... faktiskt
Så nog är det så alltid, men frågan kvarstår dock...
Men jag tror också så att den blåa är officiell... det låter mest logiskt... faktiskt
Saknas
för
Inga inlägg
De bilder jag tittar på så är de lika när det handlar om regndropparna, så jag vet inte vad du menar. De kanske är lite mer klara, men det är nog för att de har mer färg i/runt sig. För blurrig är de inte enligt mig. Tycker det är fel ord så jag kanske misstolkar vad du menar.
Nej jag märker det...
Vi skiter i det och går vidare med tråden i stället...
Vi skiter i det och går vidare med tråden i stället...
Saknas
för
Inga inlägg
japp låt oss gå vidare.
[b:qncwa5tn]Batman[/b:qncwa5tn] har du fåt svar av Sony än, för det va du som skulle skriva till de? Hoppas det kommer ut mer info i veckan nu så man slipper bli galen på bilderna.
[b:qncwa5tn]Batman[/b:qncwa5tn] har du fåt svar av Sony än, för det va du som skulle skriva till de? Hoppas det kommer ut mer info i veckan nu så man slipper bli galen på bilderna.
Saknas
för
Inga inlägg
Öhh vad menar du med rööven?
Saknas
för
Inga inlägg
VENOM ÄR MED I FILMEN!!!! SÅ JÄVLA GLAAAD! SJUUKT!!!!! Troligen har den läckt men kolla! SJUKT!! :D:D
http://www.4colorrebellion.net/media/pi ... /venom.gif
http://www.4colorrebellion.net/media/pi ... /venom.gif
Saknas
för
Inga inlägg
Sorry men den är fake. Den som har gjort den där fake trailern har använt sig av klipp från Aliens och Spawn för att göra dom två Venom klippen. Men den är ju jädrigt bra gjord.
Saknas
för
Inga inlägg
Säger som ni andra, [b:19knxunj]fake[/b:19knxunj]. Har sätt den på andra forum och jag tycker man ser klart och tydligt att den är fake.
Saknas
för
Inga inlägg
Ja själv trailern märker man ju direkt att den är fake. Men jag var iallafall tvungen att titta en till gång förre jag fattade vad han/hon hade gjort Venom klippen av.
Saknas
för
Inga inlägg
haha . men d e ju så förbannat likt venom juh? riktigt skillat gjort iallafall
Håller med dig. Om man inte har något nytt att säga, behöver man inte upprepa det alla andra sagt om och om igen.
Jag har iofs säkert gjort det själv någon gång.
Jag har iofs säkert gjort det själv någon gång.
Ja, och andra sidan så gör i stort sett alla användare på detta forum det ... att upprepa sig alltså...
Jag har gjort det säkert hundratalet gånger men det är ingenting som jag går och grubllar över, det är bara och skita i det helt och hållet...
Så, tillbaka till Spider-Man 3 disskusionerna...
Jag har gjort det säkert hundratalet gånger men det är ingenting som jag går och grubllar över, det är bara och skita i det helt och hållet...
Så, tillbaka till Spider-Man 3 disskusionerna...
Saknas
för
Inga inlägg
Spider-Man 3 kommer fan bli asgo eftersom Sam arbetar för fullt med den och han är alltid noggran av sig när det gäller Spider-Man men det kan nog bero på att han är ett stort Spider-Man fan av sig
Saknas
för
Inga inlägg
Ja det har han ju gjort flera gånger. Han har använt sig av dammsugare och vatten bland annat för att besegra honom.