Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Riktig poster?
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="ZimtraX":b6ckluv8]Riktig poster?[/quote:b6ckluv8]

den är fejkad har funnits på nätet aslänge och spider-man bilden som man ser är från första spelet av Spider-Man wallpaper
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Blir ju galen på detta... men den som är mörk har igen riktig "färg ton" på 3:an och den som har färg har färg på 3:an...
Leker bara Sony med oss eller ger de oss den riktiga bilden?

Att dräkten är den vanliga fast svart hade en kille på ett forum en bra idée om:
[i:22cjqi4w]"I remember them talking about 're-designing' the symbiote suit.

This way is a bit better I feel, as we don't lose the Spidey image, but we get the impression of a new thing occuring...

Also, consider this as an idea...

The more the suit changes Peter, the more it begins to look like the classic Venom suit. So, over the course of time, the suit may change, until the point were Peter gets rid of it, he looks almost like Venom (But without the mouth).

Similar to how people claim Grace's hair turns black to symbolize he's bonded with the symbiote."[/i:22cjqi4w]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
men jag fattar inte hur Sony tänker när dem lägger ut samma bild fast med olika färger. Är det sony som har gått ut med båda eller är den ena bara omgjord i Photoshop. Den med färg då?
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Man skulle nästan kunna tro att båda bilderna är officiella eftersom båda ser ut att vara professionellt gjorda. Det går inte att se om någon av dem är fejk, tycker jag iaf.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nej exakt, men det står bara om den svarta bilden på hemsidan så det är antagligen den riktiga.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
vi får vänta tills mer info har läckt ut
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
om man ser i hans ögon ser man en person tror jag(jag får det till det) kanske det är Sandman eller Peter som håller på att "falla bort".
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Eiik":8765nntn]om man ser i hans ögon ser man en person tror jag(jag får det till det) kanske det är Sandman eller Peter som håller på att "falla bort".[/quote:8765nntn]

I den färgade bilden ser det ut som du själv sa: Sandman eller Peter själv. Men i den mörka bilden ser det ut som en tjej? M.J?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Dom två Spiderman-bilderna gör mig förvirrad (Men kanske så är jag inte den enda...)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Skojar du eller jag tror den får alla förvirrade

men som sagt man får vänta tills dem har läckt ut mer info och jag har skickat ett mail till Sony om bilden så det är bara sitta å vänta
4488 inlägg
för
4488 inlägg
Ja, eller så är den "oblåa" bilden bara en ofärdig version av den blåa-versionen...

kanske...

alltså någon som fått tag på något internt arbete från Sony... en "leak" så att säga...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, kan vara något sådant också. Men har ni tittat i ögonen på Spider-man på bilderna? Som Eiik skrev att det är någon person i dem.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Marcus":2u466v4b]Ja, eller så är den "oblåa" bilden bara en ofärdig version av den blåa-versionen...

kanske...

alltså någon som fått tag på något internt arbete från Sony... en "leak" så att säga... [/quote:2u466v4b]

menar du den mörka bilden? för den kommer från sony/spider-man's hemsida.
4488 inlägg
för
4488 inlägg
Jaså? och det gör inte den andra?... jo det måste den göra, finns inte en chans att någon lyckas tagit bort det blåa för hand och ritat in rött och övriga färger...

Det jag menar kort och gott är att båda är gjorda av Sony men det är bara den ena som skulle komma ut...

...det är iaf min teori...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Marcus":zljfrsnc]Jaså? och det gör inte den andra?... jo det måste den göra, finns inte en chans att någon lyckas tagit bort det blåa för hand och ritat in rött och övriga färger...

Det jag menar kort och gott är att båda är gjorda av Sony men det är bara den ena som skulle komma ut...

...det är iaf min teori...[/quote:zljfrsnc]

Det kan ju va så som är sakt innan att det är ett Pr-trick och att den med färg inte skulle komma ut. Att du säger att den är blå är ju inte riktigt rätt... den är svart, men ljuset ger den en blå ton. Det finns ju många som är bra att fixa till bilder, men så som den med färg ser ut så tror jag mer och mer att de på Sony leker med oss.
4488 inlägg
för
4488 inlägg
Naturligtvis... inte omöjligt, det är ju trots allt över ett kvar kvar tills den har premiär...

Vanligtvis lite tidigt för att få igång marknadsföringen för en film men detta kanske är ett undantag...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Marcus":24we5xad]Jaså? och det gör inte den andra?... jo det måste den göra, finns inte en chans att någon lyckas tagit bort det blåa för hand och ritat in rött och övriga färger...[/quote:24we5xad]

Det finns människor som går inriktningen GRAF på medieprogrammet. Där lär man sig oerhört mycket om photoshop. Det jag vill säga är att de personerna kan fixa spider-man bilderna huur lätt som helst.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Dom här två bilderna gör mig riktigt förvirrad. det kan ju va ett riktigt photoshop proffs som har ändrat på någon utav bilderna. Eller så är det Sony som jäklas med oss.
Ser faktiskt helst att det skulle va den röd blå postern som är den riktiga eftersom den andra inte liknar McFlarence gamla dräkt.
4488 inlägg
för
4488 inlägg
[quote:27tvbxr4]Det finns människor som går inriktningen GRAF på medieprogrammet. Där lär man sig oerhört mycket om photoshop. Det jag vill säga är att de personerna kan fixa spider-man bilderna huur lätt som helst.[/quote:27tvbxr4]

Ja, okej... men jag ser inga som helst anledningar varför bara den blåa skulle vara officiell, jag tror båda är officiella ...

Eller så är någon jäkligt grym med ps-penseln

Men, men... kan vara ett trick, naturligtvis... tycker bara det är konstigt att börja redan nu... över ett år innan filmen har premiär...

En annan sak som förbryllar mig lite är att man valt icohmed den blåa bilden så har man blurrat regndropparna men det har man inte gjort på den orörda... och det är samma regndroppar som faller, inget pålagt...

ska bli kul och höra Sony om detta

Men är det gjort av ett Fan så är det ett första klassens jobb... utan tvekan, jäkligt snyggt...
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden