Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg

Men allvarligt, tror du verkligen att det är så dom tänker,
"oj skit, Batman kan ju ta tre skurkar, då måste Spiderman också kunna göra det".
För det första så lever inte batman och Spiderman i samma värld eftersom dom bara är seriefigurer!
Sen så är det inte samma manus författare eller någonting.
Sen så har ingen av batmans fiender Superkrafter medans Spidermans har det.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Dem kan mycket säkert tänka så...

Man behöver inte kritisera andras terorier, bättre isåfall och hitta på en egen som du tycker e bätte...
870 inlägg
för
870 inlägg
Men om om dom ska göra en film om varje skurk, en ivarje så kommer det bli för många filmer. Jag vet dom ska inte göra film om varenda skurk men det skulle vara bra att få med lite väl kända skurkar!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Spidey":3d8m6par]Dem kan mycket säkert tänka så...

Man behöver inte kritisera andras terorier, bättre isåfall och hitta på en egen som du tycker e bätte... [/quote:3d8m6par]

Jag får väl säga vad jag tycker om hans teori, och jag tyckte att den va lite rolig för att jag tycker tvärtom, jag ser ingen logik i att dom skulle tänka så.
Batman och Spiderman är helt olika personer förutom att dom klär ut sig och leker hjältar.
Batman är en vanlig person som är väldigt vältränad, vilket kanske inte alla hans fiender är, t ex i Returns så kan ju Catwoman några tricks men sen är det ju Pingvinen, vad kan han liksom.
Så att egentligen så är det bara en fiende.
Men sen så är Spiderman en Superhjälte och hans fiender har superkrafter, det skulle va ganska konstigt när Spiderman nästan har dött i dom andra filmerna och nu kan besegra t ex Kraven och Electro.

Sen så tycker jag att du kan lägga ner din kaxiga stil Spidey, dom senaste gångerna du har svarat på mina inlägg så har du varit kaxig, du vinner inget på det.
man blir bara så jädra trött på det.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag försöker inte vara taskig...jag säger bara sanningen... Reed kanske blev sårad av det du skrev. (nu tror jag inte det, men ändå)
Och sanningen är svårförstådd ibland...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Förresten så riktades det förra inlägget inte enbart åt dig...
870 inlägg
för
870 inlägg
Åter till ämmnet.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tror också bara att Spider-man trilogin kommer innehålla tre filmer. Men skulle vara kul om det vart flera. Jag hoppas att boven i 3:an blir Venom för det skulle verkligen vara fränt att se honom i Spider-man och han är även min personliga favorit skurk. Med nutidens specieleffekter tror jag det skulle bli en väldigt häftig upplevelse. Scorpion är också en grym fiende som skulle vara intressant att se på film. Men föredrar ändå Venom med tanke på att det mycket möjligt kan bli sista filmen. Annars skulle dem båda vara ett riktigt kap i 3:an.

Visa spoiler

Många frågor som ska besvaras.
Längtar verkligen just nu tills trailer eller liknande kommer så man kan få en glimt av den nya Spider-man filmen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Var?
Tror jag nog inte, det va ju ett rykte om sex filmer, men det ryktet är dött nu, det är väl bestämmt att det bara blir tre?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote:qlwmu8tl]jag har hört att det kommer en 7:a av filmerna yeaaah[/quote:qlwmu8tl]

Hehe,alltid kul när folk skojar lite!
870 inlägg
för
870 inlägg
7 filmer? Fortsät att drömma grabben!
3198 inlägg
för
3198 inlägg
precis. 7 filmer är uteslutet. ryktet om 6 är ju också dött...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Har inte hängt med riktigt, blir det 6 st. eller var det bara ett ryckte?
4488 inlägg
för
4488 inlägg
Bara ett rykte... men, Maguire, Raimi och Company har ju bara skrivit på för tre filmer... så om dom ska fortsätta så får dom hitta en annan Cast och Crew...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Marcus":2n976vyw]Bara ett rykte... men, Maguire, Raimi och Company har ju bara skrivit på för tre filmer... så om dom ska fortsätta så får dom hitta en annan Cast och Crew... [/quote:2n976vyw]

Jo, det förstås. Nåväl, när skall dem börja spela in 3:an då?
4488 inlägg
för
4488 inlägg
Jag vet inte... har för mig att jag läste Januari 2006... men är inte säker med premiär i Maj 2007.. så det är ett tag...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote:2zfla0t0]men, Maguire, Raimi och Company har ju bara skrivit på för tre filmer[/quote:2zfla0t0]

Så man kan inte skriva nytt kontrakt efter den 3e filmen, eller förlänga ?
4488 inlägg
för
4488 inlägg
Ja du... bra fråga... Vet inte om Raimi vill göra mer än tre filmer, har för mig att han har sagt att det räcker med en trilogi... men och andra sidan man vet ju hu Hollywood brukar vara så...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Asså det var mer ett konstaterande , om alla parterna vill så skriver de på för fler..Annars inte! Blir nog bra med en trilogi...
870 inlägg
för
870 inlägg
Förut hoppades jag på mer filmer men nu hoppas jag bara på en trilologi, för ju mer filmer dom gör desto mer chans blir att filmerna floppar ut totalt! Vi har ju redan sett några exempel på det.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden