Hörde ett (löst?) rykte att hela 4 Spiderman filmer till kommer att göras.
Någon som vet mer om det? Att trean kommer att börja filmas 2006 är ju ett faktum men kommer det att göras 3 till efter det? Kanske ingen som vet..
Vad har ni för förhoppningar och tankar om 3an då? Att Harry går i sin fars fotspår kan man lista ut med kaffekoppen.. Eller kan man det? Harry kanske är starkare än sin far och sluter fred med Spindelmannen.. Iaf tills vidare. Vilka skurkar tror ni på?
Scorpion skulle kunna vara en perfekt karaktär i iaf nån av de kommande filmerna. Särskilt med tanke på att han hatar Jameson och Spiderman måste komma till undsättning, vilket brukar öka Jamesons hat mot honom.
Det vore kul om det fanns fler med synpunkter på de kommande filmerna.
W
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="reed":iydqapm2]Förut hoppades jag på mer filmer men nu hoppas jag bara på en trilologi, för ju mer filmer dom gör desto mer chans blir att filmerna floppar ut totalt! Vi har ju redan sett några exempel på det.[/quote:iydqapm2]
Ja, fast det finns också en chans att de blir bättre och bättre. Nåväl, jag hade gärna sett 6 filmer.
Ja, fast det finns också en chans att de blir bättre och bättre. Nåväl, jag hade gärna sett 6 filmer.
Njae... räcker nog med tre filmer... jag lovar, efter den femte filmen kommer man att vara så trött på genren...
Saknas
för
Inga inlägg
Ja precis, det händer allt i den här genre, dom gör för många filmer så att tillslut så blir det bara skit, som exempel:Superman och Batman filmerna.
Saknas
för
Inga inlägg
här kan ni läsa en artikel om det.
[url:2qaiw4sg]http://www.comingsoon.net/news/topnews.php?id=11332[/url:2qaiw4sg]
[url:2qaiw4sg]http://www.comingsoon.net/news/topnews.php?id=11332[/url:2qaiw4sg]
Saknas
för
Inga inlägg
Coolt! 2 fiender i denna filmen!
Intressant!... läste just nyheten från Comingsoon... ska bli väldigt intressant ochse hur dom ska få igång venom, det lär inte bli en lätt match...
Ängliken två onda i en film! Sandman vore fräk och se på film. Jag längtar så mycket till spiderman 3!
Saknas
för
Inga inlägg
Med både Venom och Sandman, läste faktiskt en artikel i söndags om att venom skulle va med.
Men jag är väldigt besviken på att Topher Grace ska spela Venom, han passar inte alls som Venom, inte ett jädra dugg, Venom är en stor muskelös galning, och Topher Grace har inte vissat för mig att han kan spela något av det, Electro hade han passat som, sen så hade det ju varit bra eftersom att Sandman och Elektro har jobbat tillsammans flera gånger i tidningarna.
Men jag är väldigt besviken på att Topher Grace ska spela Venom, han passar inte alls som Venom, inte ett jädra dugg, Venom är en stor muskelös galning, och Topher Grace har inte vissat för mig att han kan spela något av det, Electro hade han passat som, sen så hade det ju varit bra eftersom att Sandman och Elektro har jobbat tillsammans flera gånger i tidningarna.
Här är en bild från spiderman 3! Verkar ganska collt faktist!
woot?... Vin Deiesel?... det luktar FAN-made lång väg...
Saknas
för
Inga inlägg
det hoppas jag verkligen, för vin diesel vill man verkligen inte ha med.
FAN-made... att den är gjort av ett FAN av Spider-Man och inte av Filmbolaget....
Ja det kanske den är men jag tyckte i alla fall att den var cool. om du undrar så var det från den här sidan: http://superherouniverse.com/superheroe ... lpaper.htm
Okej!... det där skärde i mitt Photoshop hjärta... en del av mig dog just...
Saknas
för
Inga inlägg
Hehe, alla dom där va riktigt fula, och det bara osar fan made om dom.
Sen så ska ju inte ens Vin Diesel va med i Spiderman 3.
Sen så har dom ju inte ens börjat spela in filmen.
Sen så ska ju inte ens Vin Diesel va med i Spiderman 3.
Sen så har dom ju inte ens börjat spela in filmen.
Saknas
för
Inga inlägg
Sandman och Venom som skurkar. Det kan bli riktigt bra tror jag. Sandman har jag knappt hört talas om men Venom är tuff. Ser verkligen fram emot filmen.
Saknas
för
Inga inlägg
Men bli inte så jädra arg varje gång någon säger emot dig,börjar bli jädrigt störande nu, och då menar jag väldigt.
Sen så borde man kunna se att den är fan-made, Vin Diesel är ju inte ens med i filmen.
Sen så borde man kunna se att den är fan-made, Vin Diesel är ju inte ens med i filmen.
Jag blev inte arg. Förlåt om du uppfattade det som det.