Hörde ett (löst?) rykte att hela 4 Spiderman filmer till kommer att göras.
Någon som vet mer om det? Att trean kommer att börja filmas 2006 är ju ett faktum men kommer det att göras 3 till efter det? Kanske ingen som vet..
Vad har ni för förhoppningar och tankar om 3an då? Att Harry går i sin fars fotspår kan man lista ut med kaffekoppen.. Eller kan man det? Harry kanske är starkare än sin far och sluter fred med Spindelmannen.. Iaf tills vidare. Vilka skurkar tror ni på?
Scorpion skulle kunna vara en perfekt karaktär i iaf nån av de kommande filmerna. Särskilt med tanke på att han hatar Jameson och Spiderman måste komma till undsättning, vilket brukar öka Jamesons hat mot honom.
Det vore kul om det fanns fler med synpunkter på de kommande filmerna.
W
[quote="Anonymous":27u7y286]tänk om det är Sandman som Peter ber om hjälp?[/quote:27u7y286]
Jo, jag funderade med på det. Men jag tror ändå på nåt sätt att det är Harry. Men det ska bli kul att se vem det är. Och det ska även bli kul att se dynamiken mellan alla karaktärer. Sandman är ju den enda som inte kommer ha nån personlig relation till Peter, åtminstone till att börja med. Harry och Eddie finns ju i hans liv på ett helt annat sätt. Så det ska bli riktigt kul att se den här filmen.
Sen det som skrevs innan om att man bara vill klämma in en massa, håller jag inte med om. Harry är ju en naturlig utveckling av de tidigare filmerna. Sandman kommer ju vara den stora skurken, som de andra varit i de tidigare filmerna. Och Venom finns ju med för att Symbioten ger så mycket till storyn. Så jag tycker inte att de försöker klämma in skurkar, utan de kommer med av naturliga anledningar.
EDIT: Hittade nåt riktigt kul! Kolla in! Riktigt kul att se vilket enormt arbete det är bakom dräkten. Även lite annat kul, som bakom kameran på en scen med Gwen Stacy.
[url=http://www.mtv.com/overdrive/?id=1544919#/overdrive/?id=1544919:27u7y286]Webisodes[/url:27u7y286]
Jo, jag funderade med på det. Men jag tror ändå på nåt sätt att det är Harry. Men det ska bli kul att se vem det är. Och det ska även bli kul att se dynamiken mellan alla karaktärer. Sandman är ju den enda som inte kommer ha nån personlig relation till Peter, åtminstone till att börja med. Harry och Eddie finns ju i hans liv på ett helt annat sätt. Så det ska bli riktigt kul att se den här filmen.
Sen det som skrevs innan om att man bara vill klämma in en massa, håller jag inte med om. Harry är ju en naturlig utveckling av de tidigare filmerna. Sandman kommer ju vara den stora skurken, som de andra varit i de tidigare filmerna. Och Venom finns ju med för att Symbioten ger så mycket till storyn. Så jag tycker inte att de försöker klämma in skurkar, utan de kommer med av naturliga anledningar.
EDIT: Hittade nåt riktigt kul! Kolla in! Riktigt kul att se vilket enormt arbete det är bakom dräkten. Även lite annat kul, som bakom kameran på en scen med Gwen Stacy.
[url=http://www.mtv.com/overdrive/?id=1544919#/overdrive/?id=1544919:27u7y286]Webisodes[/url:27u7y286]
Kikade igenom trailern ruta för ruta och såg en del intressanta saker.
någonstans i trailern (hittade av en slump) kommer ett mkt snabbt klipp av Gwen och spiderman som står och kikar på något.
man kan notera att spiderman står på en demolerad gul bil i sekvensen då han är omgiven av svart nät. (venom någon?) samma gula bil dyker upp i ett kort tidigare klipp då den flyger genom luften. med Mary Jane i. sedan finns ju sekvensen där Mary Jane sitter i ett svart nät, och det jag vill komma till är att det nästan måste vara så att Venom ger sig på MJ innan den slutgiltiga uppgörelsen med spiderman.
kollar man ruta för ruta så kan man också tydligt se att det faktiskt är Peter som kastar en pumpbomb på Harry.
någonstans i trailern (hittade av en slump) kommer ett mkt snabbt klipp av Gwen och spiderman som står och kikar på något.
man kan notera att spiderman står på en demolerad gul bil i sekvensen då han är omgiven av svart nät. (venom någon?) samma gula bil dyker upp i ett kort tidigare klipp då den flyger genom luften. med Mary Jane i. sedan finns ju sekvensen där Mary Jane sitter i ett svart nät, och det jag vill komma till är att det nästan måste vara så att Venom ger sig på MJ innan den slutgiltiga uppgörelsen med spiderman.
kollar man ruta för ruta så kan man också tydligt se att det faktiskt är Peter som kastar en pumpbomb på Harry.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Bra trailer. Inte lika bra som teasern som var helt otroligt bra, men ändå riktigt bra. Det blir nog ingen tvekan om att denna blir den bästa Spiderman-filmen hittills
Jag tror inghen kan klaga på special effekterna när filmen är klar. Iom att dom två första filmerna är det bästa i special effekter ja sett:P
Trailern är helt otrolig sitter o ryser verkligen, Det är kul o se hur mkt som stämmer med den tecknade tv serien ja såg när ja va mindre:)
Trailern är helt otrolig sitter o ryser verkligen, Det är kul o se hur mkt som stämmer med den tecknade tv serien ja såg när ja va mindre:)
[quote="bursmaklarn":22rnvp98]Bra trailer. Inte lika bra som teasern som var helt otroligt bra, men ändå riktigt bra.[/quote:22rnvp98]
Håller inte med. Tycker att den här var betydligt bättre. Här fanns en tråd i storyn, och den var mer genomtänkt hur den var uppbyggd. Riktigt snyggt och smart klippt.
Medan teasern mest kändes som att de använde sig av det materialet som fanns. Lite mer spretig i storyn. Men givetvis snygg den också.
Håller inte med. Tycker att den här var betydligt bättre. Här fanns en tråd i storyn, och den var mer genomtänkt hur den var uppbyggd. Riktigt snyggt och smart klippt.
Medan teasern mest kändes som att de använde sig av det materialet som fanns. Lite mer spretig i storyn. Men givetvis snygg den också.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Tyler Durden":2ipu294c]Håller inte med. Tycker att den här var betydligt bättre. Här fanns en tråd i storyn, och den var mer genomtänkt hur den var uppbyggd. Riktigt snyggt och smart klippt.
Medan teasern mest kändes som att de använde sig av det materialet som fanns. Lite mer spretig i storyn. Men givetvis snygg den också.[/quote:2ipu294c]
Jo, fast jag gick mycket på känslan som jag fick första gången jag såg dom, och där så var det stor skillnad. De rysningar som jag fick av teasern tror jag att jag aldrig fått med någon annan teaser eller trailer någonsin. Tycker den var helt briljant.
Medan teasern mest kändes som att de använde sig av det materialet som fanns. Lite mer spretig i storyn. Men givetvis snygg den också.[/quote:2ipu294c]
Jo, fast jag gick mycket på känslan som jag fick första gången jag såg dom, och där så var det stor skillnad. De rysningar som jag fick av teasern tror jag att jag aldrig fått med någon annan teaser eller trailer någonsin. Tycker den var helt briljant.
Saknas
för
Inga inlägg
var uppe till kl 3 för då släpptes trailern och gissa vad det var värt det jag längtar till filmen så in i helvete
Satt också uppe men somnade någon gång runt halv tre... kändes sådär "öööj" när man vaknade till liv typ mitt på dagen efter.
klockren trailer
klockren trailer
3462 inlägg
Nja, jag är inte så imponerad av trailern. Spidey 2-trailern är fortfarande bättre. Jag fick mer sug efter filmen än vad jag får här. Den här visar upp det man hade förväntat sig och gav tyvärr inga wow-upplevelser. Men troligt lär det dyka upp en trailer till innan premiären. Det är ju iaf ett halvår dit.
Saknas
för
Inga inlägg
bra trailer som verkar bjuda för mycket enligt mig på sandman? att dom håller på venom är lika lyssande som transformers.
screena en bild iaf då den är rätt tuff
screena en bild iaf då den är rätt tuff
[quote="Mats":1co07oq6]Den här visar upp det man hade förväntat sig och gav tyvärr inga wow-upplevelser.[/quote:1co07oq6]
Men det som var så bra med en så här tidig trailer, var att det inte avslöjades för mycket. Visst var det mest bekräftelse på vad vi vet, men det har ju spridits en massa särskilt på det här forumet. Vi har ju spekulerat en hel del. Tycker det är bra att inte behöva spekulera vidare över vissa saker, samtidigt som man kan börja spekulera i andra. Som huruvida Sandman verkligen är Bens mördare.
Sen att det blev mycket Sandman i trailern klagar inte jag på. Tycker att man nu fick en helt ny bild av honom i filmen. Innan tyckte jag att han mest kändes som en skurk som man vill ska besegras snabbt, för att få se Venom istället. Men nu tycker jag hela dynamiken med att Peter låter sig slukas av Symbioten för att jaga efter Sandman verkar bli hur bra som helst.
Men det som var så bra med en så här tidig trailer, var att det inte avslöjades för mycket. Visst var det mest bekräftelse på vad vi vet, men det har ju spridits en massa särskilt på det här forumet. Vi har ju spekulerat en hel del. Tycker det är bra att inte behöva spekulera vidare över vissa saker, samtidigt som man kan börja spekulera i andra. Som huruvida Sandman verkligen är Bens mördare.
Sen att det blev mycket Sandman i trailern klagar inte jag på. Tycker att man nu fick en helt ny bild av honom i filmen. Innan tyckte jag att han mest kändes som en skurk som man vill ska besegras snabbt, för att få se Venom istället. Men nu tycker jag hela dynamiken med att Peter låter sig slukas av Symbioten för att jaga efter Sandman verkar bli hur bra som helst.
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycker att det var en riktigt cool trailer. Det skall bli intressant att få se denna filmen. Jag är i alla fall helt övertygad om att den kommer slå många rekord när den kommer...
Saknas
för
Inga inlägg
Här är den tidigare trailern som visades under Comic-Con i Juli.
Väldigt mycket råmatrial! Men dock en glimt av Venom.
Kolla på egen risk....
[url:2sr6njb8]http://www.youtube.com/watch?v=A5l9fEBs4m8[/url:2sr6njb8]
Väldigt mycket råmatrial! Men dock en glimt av Venom.
Kolla på egen risk....
[url:2sr6njb8]http://www.youtube.com/watch?v=A5l9fEBs4m8[/url:2sr6njb8]
6342 inlägg
Kollade igenom, men såg inte Venom... Skulle du kunna säga vart i trailern han dyker upp?
6342 inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja det är ju nästan precis samma trailer som den nya, några nya klipp dock och så såklart det fantastiska slutet, tycker att det lilla man ser av Venom ser väldigt bra ut.
fan va ballt! den trailern har man ju bara sett i kass kvalitet tidigare. Antar att dom utvecklat Venoms utseende rätt mkt sen dess med tanke på bilden som kom upp härom dan!
http://img217.imageshack.us/img217/3362/vvmt4.jpg
http://img217.imageshack.us/img217/3362/vvmt4.jpg
6342 inlägg
Jag visste det inte även om jag är smått intresserad av Spider-Man. Tack för förklaringen hursomhelst.