Hörde ett (löst?) rykte att hela 4 Spiderman filmer till kommer att göras.
Någon som vet mer om det? Att trean kommer att börja filmas 2006 är ju ett faktum men kommer det att göras 3 till efter det? Kanske ingen som vet..
Vad har ni för förhoppningar och tankar om 3an då? Att Harry går i sin fars fotspår kan man lista ut med kaffekoppen.. Eller kan man det? Harry kanske är starkare än sin far och sluter fred med Spindelmannen.. Iaf tills vidare. Vilka skurkar tror ni på?
Scorpion skulle kunna vara en perfekt karaktär i iaf nån av de kommande filmerna. Särskilt med tanke på att han hatar Jameson och Spiderman måste komma till undsättning, vilket brukar öka Jamesons hat mot honom.
Det vore kul om det fanns fler med synpunkter på de kommande filmerna.
W
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Eiik":wtoy0th2][quote="Mr V":wtoy0th2][quote="Anonymous":wtoy0th2]Är Eddie biff i någon av serietidningarna?[/quote:wtoy0th2]
Han är en riktig bjässe i serietidningen. I den vanliga i alla fall. I ultimate är han en vanlig "spinkig" kille.[/quote:wtoy0th2]
Ja, men innan han får symbioten i den vanliga tidningen är han i samma storlek som Peter.
Vill ni se klippet av Venom som fanns på Comic Con?
Här är den(kommer i slutet):
http://babiesdislikelousyfilm.blogspot.com/[/quote:wtoy0th2]
Nja, jag vill påstå att Eddie Brock var en hejare på att lyfta skrot långt innan han fick symbioten och blev Venom. Han är också bra mycket äldre än vad Peter Parker är i serien.
Den leakade trailern som du länkade till har varit postat tidigare av både [b:wtoy0th2]Eeaxiz[/b:wtoy0th2] och [b:wtoy0th2]Hero[/b:wtoy0th2] men den har tydligen blivit borttagen från många olika håll så det är bra att du hittade en ny källa! Få se om man hinner ladda ner den på datorn innan denna också försvinner.
Han är en riktig bjässe i serietidningen. I den vanliga i alla fall. I ultimate är han en vanlig "spinkig" kille.[/quote:wtoy0th2]
Ja, men innan han får symbioten i den vanliga tidningen är han i samma storlek som Peter.
Vill ni se klippet av Venom som fanns på Comic Con?
Här är den(kommer i slutet):
http://babiesdislikelousyfilm.blogspot.com/[/quote:wtoy0th2]
Nja, jag vill påstå att Eddie Brock var en hejare på att lyfta skrot långt innan han fick symbioten och blev Venom. Han är också bra mycket äldre än vad Peter Parker är i serien.
Den leakade trailern som du länkade till har varit postat tidigare av både [b:wtoy0th2]Eeaxiz[/b:wtoy0th2] och [b:wtoy0th2]Hero[/b:wtoy0th2] men den har tydligen blivit borttagen från många olika håll så det är bra att du hittade en ny källa! Få se om man hinner ladda ner den på datorn innan denna också försvinner.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Mr V":1vaogn5n]
Nja, jag vill påstå att Eddie Brock var en hejare på att lyfta skrot långt innan han fick symbioten och blev Venom. Han är också bra mycket äldre än vad Peter Parker är i serien.[/quote:1vaogn5n]
Han började lyfta vikter när han fick sparken av Daily Globe på grund av Sin-Eater historien(om jag kommer ihåg rätt). Jag menar inte att han är i samma storlek direkt före han får symbioten. Men att när allt går fel för Eddie så är han som Peter.
Tycker att det är bra att Sam har valt en mer männsklig Eddie från början av tidningen och inte tagit den Hulk liknande Venom/Eddie som var på 90-talet.
Nja, jag vill påstå att Eddie Brock var en hejare på att lyfta skrot långt innan han fick symbioten och blev Venom. Han är också bra mycket äldre än vad Peter Parker är i serien.[/quote:1vaogn5n]
Han började lyfta vikter när han fick sparken av Daily Globe på grund av Sin-Eater historien(om jag kommer ihåg rätt). Jag menar inte att han är i samma storlek direkt före han får symbioten. Men att när allt går fel för Eddie så är han som Peter.
Tycker att det är bra att Sam har valt en mer männsklig Eddie från början av tidningen och inte tagit den Hulk liknande Venom/Eddie som var på 90-talet.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Eiik":1cshxd8o][quote="Mr V":1cshxd8o]
Nja, jag vill påstå att Eddie Brock var en hejare på att lyfta skrot långt innan han fick symbioten och blev Venom. Han är också bra mycket äldre än vad Peter Parker är i serien.[/quote:1cshxd8o]
Tycker att det är bra att Sam har valt en mer männsklig Eddie från början av tidningen och inte tagit den Hulk liknande Venom/Eddie som var på 90-talet.[/quote:1cshxd8o]
En mer mänsklig Eddie/Venom? Menar du McFarlanes Venom?
Nja, jag vill påstå att Eddie Brock var en hejare på att lyfta skrot långt innan han fick symbioten och blev Venom. Han är också bra mycket äldre än vad Peter Parker är i serien.[/quote:1cshxd8o]
Tycker att det är bra att Sam har valt en mer männsklig Eddie från början av tidningen och inte tagit den Hulk liknande Venom/Eddie som var på 90-talet.[/quote:1cshxd8o]
En mer mänsklig Eddie/Venom? Menar du McFarlanes Venom?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Mr V":1gmzeqck][quote="Eiik":1gmzeqck][quote="Mr V":1gmzeqck]
Nja, jag vill påstå att Eddie Brock var en hejare på att lyfta skrot långt innan han fick symbioten och blev Venom. Han är också bra mycket äldre än vad Peter Parker är i serien.[/quote:1gmzeqck]
Tycker att det är bra att Sam har valt en mer männsklig Eddie från början av tidningen och inte tagit den Hulk liknande Venom/Eddie som var på 90-talet.[/quote:1gmzeqck]
En mer mänsklig Eddie/Venom? Menar du McFarlanes Venom?[/quote:1gmzeqck]
Jag pratar inte om Venom utan Eddie. Att Eddie i filmen inte är så biffig, utan mer som när han var på Daily Globe.
Nja, jag vill påstå att Eddie Brock var en hejare på att lyfta skrot långt innan han fick symbioten och blev Venom. Han är också bra mycket äldre än vad Peter Parker är i serien.[/quote:1gmzeqck]
Tycker att det är bra att Sam har valt en mer männsklig Eddie från början av tidningen och inte tagit den Hulk liknande Venom/Eddie som var på 90-talet.[/quote:1gmzeqck]
En mer mänsklig Eddie/Venom? Menar du McFarlanes Venom?[/quote:1gmzeqck]
Jag pratar inte om Venom utan Eddie. Att Eddie i filmen inte är så biffig, utan mer som när han var på Daily Globe.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Eiik":2ce2j7gf][quote="Mr V":2ce2j7gf][quote="Eiik":2ce2j7gf][quote="Mr V":2ce2j7gf]
Nja, jag vill påstå att Eddie Brock var en hejare på att lyfta skrot långt innan han fick symbioten och blev Venom. Han är också bra mycket äldre än vad Peter Parker är i serien.[/quote:2ce2j7gf]
Tycker att det är bra att Sam har valt en mer männsklig Eddie från början av tidningen och inte tagit den Hulk liknande Venom/Eddie som var på 90-talet.[/quote:2ce2j7gf]
En mer mänsklig Eddie/Venom? Menar du McFarlanes Venom?[/quote:2ce2j7gf]
Jag pratar inte om Venom utan Eddie. Att Eddie i filmen inte är så biffig, utan mer som när han var på Daily Globe.[/quote:2ce2j7gf]
Men du, hur mycket av Eddie finns det att se innan han blev Venom i serien? Och han har ALLTID varit biffig...
Nja, jag vill påstå att Eddie Brock var en hejare på att lyfta skrot långt innan han fick symbioten och blev Venom. Han är också bra mycket äldre än vad Peter Parker är i serien.[/quote:2ce2j7gf]
Tycker att det är bra att Sam har valt en mer männsklig Eddie från början av tidningen och inte tagit den Hulk liknande Venom/Eddie som var på 90-talet.[/quote:2ce2j7gf]
En mer mänsklig Eddie/Venom? Menar du McFarlanes Venom?[/quote:2ce2j7gf]
Jag pratar inte om Venom utan Eddie. Att Eddie i filmen inte är så biffig, utan mer som när han var på Daily Globe.[/quote:2ce2j7gf]
Men du, hur mycket av Eddie finns det att se innan han blev Venom i serien? Och han har ALLTID varit biffig...
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Mr V":zfvl56ph]
Men du, hur mycket av Eddie finns det att se innan han blev Venom i serien? Och han har ALLTID varit biffig... [/quote:zfvl56ph]
Då kanske du inte läst allt som finns om Eddie, för han har inte "ALLTID" varit biffig....
Men du, hur mycket av Eddie finns det att se innan han blev Venom i serien? Och han har ALLTID varit biffig... [/quote:zfvl56ph]
Då kanske du inte läst allt som finns om Eddie, för han har inte "ALLTID" varit biffig....
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Eiik":11bdmkct][quote="Mr V":11bdmkct]
Men du, hur mycket av Eddie finns det att se innan han blev Venom i serien? Och han har ALLTID varit biffig... [/quote:11bdmkct]
[/quote:11bdmkct]
Kanske har missat nåt, du får gärna bifoga nån bild eller liknande. Men såvitt jag vet (och om jag minns rätt) var inte Eddie med länge innan Venom presenterades i serien och vad jag minns så var han aldrig i samma storlek som Peter. I Ultimate versionen däremot var han lika stor som Peter och dessutom i nästan samma ålder. Men i den vanliga serien är han en snubbe i runt 35-40 års åldern, och biffig.
Upp till bevis nu!
Sen finns det en hel del material som kom upp om Eddie efter att han blev "känd", egen tidning etc. Kanske det du syftar på?
Men du, hur mycket av Eddie finns det att se innan han blev Venom i serien? Och han har ALLTID varit biffig... [/quote:11bdmkct]
[/quote:11bdmkct]
Kanske har missat nåt, du får gärna bifoga nån bild eller liknande. Men såvitt jag vet (och om jag minns rätt) var inte Eddie med länge innan Venom presenterades i serien och vad jag minns så var han aldrig i samma storlek som Peter. I Ultimate versionen däremot var han lika stor som Peter och dessutom i nästan samma ålder. Men i den vanliga serien är han en snubbe i runt 35-40 års åldern, och biffig.
Upp till bevis nu!
Sen finns det en hel del material som kom upp om Eddie efter att han blev "känd", egen tidning etc. Kanske det du syftar på?
Eddie Brock är väl biffig? Iallafall i dom gamla spider-man filmerna (tecknat) Varenda gång han var med (vilket var väldigt lite) så gymmade han typ.
Den här diskussionen har varit igång tidigare. Försökte gå bak i tråden för att hitta det inlägg där det lades in en bild på Eddie Brock från en av serierna, där han faktiskt inte är så olik Topher. Inte alls så biffig som han varit i nån av serierna. Så uppenbarligen finns det olika versioner.
Men jag letade en bra bit, och orkade inte kolla igenom allt. Tog alldeles för lång tid. Kanske den som en gång la upp den, kan hitta den igen? För jag hittade inte den när jag googlade heller. Däremot hittade jag en annan väldigt sjysst bild som ser ut som en affisch. Snygg!!
[img:10lgz46q]http://66.81.80.139/evil_sven44920e630c4ff.jpg[/img:10lgz46q]
Men jag letade en bra bit, och orkade inte kolla igenom allt. Tog alldeles för lång tid. Kanske den som en gång la upp den, kan hitta den igen? För jag hittade inte den när jag googlade heller. Däremot hittade jag en annan väldigt sjysst bild som ser ut som en affisch. Snygg!!
[img:10lgz46q]http://66.81.80.139/evil_sven44920e630c4ff.jpg[/img:10lgz46q]
Saknas
för
Inga inlägg
Om du bara backar en sida Remus så hittar du en utmärkt förklarning av Eiik där han förklarar alla olika Venom versioners ursprung.
Det verkar som att den nya filmen har bannat väg för den svarta dräktens återkomst i serierna. I februari så kommer nämligen en ny följetong som har fått det passande namnet Back in Black. För mer information om dom serierna, läs [url=http://comics.ign.com/articles/745/745684p1.html:2jaf95er]här![/url:2jaf95er]
Mycket intressant.
Föresten, snygg affisch!
Det verkar som att den nya filmen har bannat väg för den svarta dräktens återkomst i serierna. I februari så kommer nämligen en ny följetong som har fått det passande namnet Back in Black. För mer information om dom serierna, läs [url=http://comics.ign.com/articles/745/745684p1.html:2jaf95er]här![/url:2jaf95er]
Mycket intressant.
Föresten, snygg affisch!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Tyler Durden":2tluz9ya]Den här diskussionen har varit igång tidigare. Försökte gå bak i tråden för att hitta det inlägg där det lades in en bild på Eddie Brock från en av serierna, där han faktiskt inte är så olik Topher. Inte alls så biffig som han varit i nån av serierna. Så uppenbarligen finns det olika versioner.
Men jag letade en bra bit, och orkade inte kolla igenom allt. Tog alldeles för lång tid..[/quote:2tluz9ya]
Kanske därför vi tog upp det igen...
Men hur som helst, oavsett om vi tagit upp det tidigare eller inte så är det en ganska intressant diskussion som tåls att tas upp igen, uppenbarligen.
[quote="Tyler Durden":2tluz9ya]
Däremot hittade jag en annan väldigt sjysst bild som ser ut som en affisch. Snygg!! [/quote:2tluz9ya]
Förmodar att du redan vet att den bilden är fake...
[quote="sa":2tluz9ya]Det verkar som att den nya filmen har bannat väg för den svarta dräktens återkomst i serierna. I februari så kommer nämligen en ny följetong som har fått det passande namnet Back in Black. För mer information om dom serierna, läs här!
Mycket intressant. [/quote:2tluz9ya]
Det här är sköna nyheter. Älskar spindeln i hans svarta dräkt. Spindeln behöll ju den svarta dräkten ett bra tag efter att han blev av med symbioten vilket den tecknade tv-serien aldrig tog upp. (och som det ser ut hittills inte filmen heller)
Men jag letade en bra bit, och orkade inte kolla igenom allt. Tog alldeles för lång tid..[/quote:2tluz9ya]
Kanske därför vi tog upp det igen...
Men hur som helst, oavsett om vi tagit upp det tidigare eller inte så är det en ganska intressant diskussion som tåls att tas upp igen, uppenbarligen.
[quote="Tyler Durden":2tluz9ya]
Däremot hittade jag en annan väldigt sjysst bild som ser ut som en affisch. Snygg!! [/quote:2tluz9ya]
Förmodar att du redan vet att den bilden är fake...
[quote="sa":2tluz9ya]Det verkar som att den nya filmen har bannat väg för den svarta dräktens återkomst i serierna. I februari så kommer nämligen en ny följetong som har fått det passande namnet Back in Black. För mer information om dom serierna, läs här!
Mycket intressant. [/quote:2tluz9ya]
Det här är sköna nyheter. Älskar spindeln i hans svarta dräkt. Spindeln behöll ju den svarta dräkten ett bra tag efter att han blev av med symbioten vilket den tecknade tv-serien aldrig tog upp. (och som det ser ut hittills inte filmen heller)
Tyler Durden: Om jag inte minns helt fel så var det [b:1li13g6m]Eiik[/b:1li13g6m] som la upp bilden med den smalare Eddie som var mer lik Topher. Så han borde väl kunna hitta den igen? Men jag kan ju som sagt ha fel...
Saknas
för
Inga inlägg
Ja en hemmagjord dräkt, man fortsatte väll med den svarta dräkten främst för att den var så himla populär. Men sen när venom gjorde sitt första framträdande där han skrämmde livet ur M.J så bad hon Peter att skrotta dräkten för evigt. Men den kunige känner ju säkert till att dräkten har använts förut, bland annat när Spider-Mans vanliga dräkt blev stulen. Men som sagt så ska det bli himla intressant att få se den svarta dräkten igen och riktigt kul, den är saknad och en comeback kommer att glädja många fans.
[quote:kzw99x74]grymm poster men när ska vi få se en bild på venom blev lite besviken på trailern när ja inte fick se venom men ändå inte fär den va grym som fan comic con trailern är bort tagen från typ alla sidor nu sony vill int visa den
[/quote:kzw99x74]
Förstråligt, det är ju bilder på Venom som alla fans väntar på och Sony vill ju såklart spara det bästa till sist.
Saknas
för
Inga inlägg
Ovanstående bild är fortfarande feik...
Jag vill minnas att det var den här bilden som dök upp i forumet:
[img:2ymm7ux5]http://img.photobucket.com/albums/v426/Venom_uk/UltimateEddie01.jpg[/img:2ymm7ux5]
Och den är från Ultimate Spider-Man, inte originalserien.
Är det denna bild ni menar?
Jag vill minnas att det var den här bilden som dök upp i forumet:
[img:2ymm7ux5]http://img.photobucket.com/albums/v426/Venom_uk/UltimateEddie01.jpg[/img:2ymm7ux5]
Och den är från Ultimate Spider-Man, inte originalserien.
Är det denna bild ni menar?
Jag hittade bilderna på Eddie från serietidningen som Eiik la upp tidigare i tråden. Jag hoppas det är ok att jag lägger upp den igen.
Saknas
för
Inga inlägg
Japp jag la upp en bild på Eddie och tack [b:26qbj7ns]Richie[/b:26qbj7ns] att du hittade den igen, så jag inte behövde.
Ja, bilden jag försökte hitta. Där ser ju Eddie Brock inte alls särskilt mycket större ut än någon annan. Visst, lite muskler har han, det kan man se. Men jag tycker ändå att det är ett bra val att göra honom en mer vanlig kille i filmen. Vore fånigt med ett stort muskulöst berg...
[quote="Mr V":2hkbe90b][quote="Tyler Durden":2hkbe90b]
Däremot hittade jag en annan väldigt sjysst bild som ser ut som en affisch. Snygg!! [/quote:2hkbe90b]
Förmodar att du redan vet att den bilden är fake...[/quote:2hkbe90b]
Jo, jag gissade det lite med tanke på hans hårfärg på bilden. Har du nåt mer konkret bevis på att den är fake, eller du kollar också bara på hårfärgen?
[quote="Mr V":2hkbe90b][quote="Tyler Durden":2hkbe90b]
Däremot hittade jag en annan väldigt sjysst bild som ser ut som en affisch. Snygg!! [/quote:2hkbe90b]
Förmodar att du redan vet att den bilden är fake...[/quote:2hkbe90b]
Jo, jag gissade det lite med tanke på hans hårfärg på bilden. Har du nåt mer konkret bevis på att den är fake, eller du kollar också bara på hårfärgen?
3462 inlägg
Det är nog Todd McFarlanes version av Eddie Brock som är bulkigast. Men någon pinnmager sate á la Topher Grace har jag då aldrig föreställt mig.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Tyler Durden":38m4pthq][quote="Mr V":38m4pthq][quote="Tyler Durden":38m4pthq]
Däremot hittade jag en annan väldigt sjysst bild som ser ut som en affisch. Snygg!! [/quote:38m4pthq]
Förmodar att du redan vet att den bilden är fake...[/quote:38m4pthq]
Jo, jag gissade det lite med tanke på hans hårfärg på bilden. Har du nåt mer konkret bevis på att den är fake, eller du kollar också bara på hårfärgen?[/quote:38m4pthq]
Har läst det på "SSH!" forum. Försökte hitta lite info om bilden men det är sjukt mycket inlägg i forumet där så jag hittade ingenting i princip. Men bilden är fake och visades/gjordes då det ryktades att Topher skulle spela Eddie Brock. (Ska söka lite till o se om jag hittar lite mer "bevis" )
Däremot hittade jag en annan väldigt sjysst bild som ser ut som en affisch. Snygg!! [/quote:38m4pthq]
Förmodar att du redan vet att den bilden är fake...[/quote:38m4pthq]
Jo, jag gissade det lite med tanke på hans hårfärg på bilden. Har du nåt mer konkret bevis på att den är fake, eller du kollar också bara på hårfärgen?[/quote:38m4pthq]
Har läst det på "SSH!" forum. Försökte hitta lite info om bilden men det är sjukt mycket inlägg i forumet där så jag hittade ingenting i princip. Men bilden är fake och visades/gjordes då det ryktades att Topher skulle spela Eddie Brock. (Ska söka lite till o se om jag hittar lite mer "bevis" )