Visa första inlägg
4680 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4680 inlägg
Hm, när [url=http://www.joblo.com/doom-goblin-venom:281be401]Joblo.com postade bilderna[/url:281be401] så kallade de dessa bilder för "production art". Så jag skulle iaf tro att dessa bilder ligger närmare hur de kommer se ut i filmen. Eller har jag fått det om bakfoten?

Jag tycker iaf att den här bilden på Venom är klart mycket snyggare än den där leksaken/statyetten.
412 inlägg
för
412 inlägg
Jo bilden på Venom är skitsnygg! Men jag är ganska övertygad om att den, precis som de bilder som lagts upp tidigare är ifrån det kommande tv-spelet.

Med tidigare bilder, syftar jag på:
470 inlägg
för
470 inlägg
Jag gillar designen som det verkar bli. Åtminstone om man ska tro bilderna på leksakerna.

Det verkar som att Venom ska se ut som en ondare version av den svarta Spiderman. Och det är nog det smartaste. För Symbioten tar över Peter, och får då sitt utseende på honom av hans dräkt. Att den därefter går på Eddie Brock, och så använder den liksom samma grund i utseendet, men blir mycket ondare. Jag tror på det, och det kommer nog bli snyggast i filmen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Grymma bilder , det blir säkert mycket bra film med massor av action, fan kan inte filmen bli premiär snart
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="alexander 10":38oa463k]Grymma bilder , det blir säkert mycket bra film med massor av action, fan kan inte filmen bli premiär snart [/quote:38oa463k]

Det var inte längesen det var sommar 06, och då längtade man lika mycket som nu. Och jäklar vad tiden har gått fort ändå. Så imorgon har filmen premiär, så du kan vara lugn..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Eeaxiz":1mi7if01][quote="alexander 10":1mi7if01]Grymma bilder , det blir säkert mycket bra film med massor av action, fan kan inte filmen bli premiär snart [/quote:1mi7if01]

Det var inte längesen det var sommar 06, och då längtade man lika mycket som nu. Och jäklar vad tiden har gått fort ändå. Så imorgon har filmen premiär, så du kan vara lugn.. [/quote:1mi7if01]

hmm senast jag kolla så har filmen premiär 7 maj
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Batman":qy07xlkj][quote="Eeaxiz":qy07xlkj][quote="alexander 10":qy07xlkj]Grymma bilder , det blir säkert mycket bra film med massor av action, fan kan inte filmen bli premiär snart [/quote:qy07xlkj]

Det var inte längesen det var sommar 06, och då längtade man lika mycket som nu. Och jäklar vad tiden har gått fort ändå. Så imorgon har filmen premiär, så du kan vara lugn.. [/quote:qy07xlkj]

hmm senast jag kolla så har filmen premiär 7 maj [/quote:qy07xlkj]

Han menar att tiden går så snabbt att det kommer kännas som imorgon.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
tycker det inte går snabbt utan så segt maj är en sån lång tid
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Batman":1sor7u7d]tycker det inte går snabbt utan så segt maj är en sån lång tid[/quote:1sor7u7d]

håller med men det är värd att vänta lite till

tror ni att det kommer mer trailers?? man vill verkligen se lite mer av filmen
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="alexander 10":1h6dzg5t][quote="Batman":1h6dzg5t]tycker det inte går snabbt utan så segt maj är en sån lång tid[/quote:1h6dzg5t]

håller med men det är värd att vänta lite till

tror ni att det kommer mer trailers?? man vill verkligen se lite mer av filmen[/quote:1h6dzg5t]

självklart kommer det fler trailers
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Man ska ju se så lite trailers och scener som möjligt. Mycket, mycket roligare på det viset.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Batman":21ddev46]tycker det inte går snabbt utan så segt maj är en sån lång tid[/quote:21ddev46]

Hehe...det beror på vad du gör om dagarna. Tycker tiden går shitsnabbt..

Ser starkt framemot denna filmen, Venom ser förbannat grym ut..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
vet inte vad man kan säga om venom direkt eftersom man har inte direkt fått se honom så rätt bra men jag längtar grymt mycke på den här filmen och det gäller me spelet som kommer under maj.

En sak kan man redan säga nu och det är att denna film kommer vara så jävla bra och att det kommer bli så jävla intressant att se Spidey och Venom att kämpa mot varandra
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
hittade en bild på Venom från filmen då och jag satt å tänkte hela jävla tiden att han liknade från dem där Alierna från Aliens och det skrämde mig lite för dem är ju lite lika

[img:puv78huc]http://media.teamxbox.com/dailyposts/spider-man3_venom_02.jpg[/img:puv78huc]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Venom är ju helt Coolt man vill bara se mer av honom , och vilka vassa "tänder"
470 inlägg
för
470 inlägg
[quote="Batman":2ugk8979]hittade en bild på Venom från filmen då och jag satt å tänkte hela jävla tiden att han liknade från dem där Alierna från Aliens och det skrämde mig lite för dem är ju lite lika[/quote:2ugk8979]

Det är ju en tidig bild. Den visades i Comic-Con trailern, så Venom har nog förändrats lite sen dess.

Sen får man komma ihåg att det är ju faktiskt så han ser ut i serien! Jag tror att Sam siktar på, som han gjort i de tidigare filmerna, på att få honom så lik serien det går men samtidigt låta honom passa in i filmens värld.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
hehe jojo men Venom är ju en stor biffig jävel i serietidningen i filmen kommer han säkert vara smal:/ men jag ser fram emot filmen ^^
470 inlägg
för
470 inlägg
Jag tycker det är bra att han inte blir överdrivet biffig. Det funkar i serien, men nu i filmen skulle det inte funkat. Som jag sa tidigare, Sam har haft en förmåga att få karaktärerna att funka i en film med skådisar. Många var upprörda över hur Green Goblin blev, men jag tyckte att han funkade bra.

Så jag är inte orolig för hur Venom blir. Sam kan sina saker, och det kommer funka bra i filmen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja fast när det gäller venom så ska man väll inte lita helt på Sam eftersom han hade slutat läst Spider-man serierna före Venom gjorde entré. Men jag tror att det är lugnt, att få till den rätta Venom borde inte va för komplicerat.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det hade nog varit rätt svårt att klämma in honom också. Först så skulle Spider-man behöva få symbioten för att sedan upttäcka dess dåliga sidor. Bli av med den, Ediiebrock får den, använder den, blir av med den, fåt tillbaka den, avkomman till den hittar Kassady, Kassady har sitt roliga och att Spider-man sedan stoppar både honom och Venom. Sånt tar tid. Sedan med de sidor spår som finns i filmen redan. Gwen, Sandman, relationen med MJ och Harrys hänmdbegär. Och sedan tror jag att det skulle bli svårt med tanke på hur brutal Carnage är, och att filmen säkerligen ska ha en 11-årsgräns.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden