köpt samtliga biljetter till premiärvisningen på saga 1 i stockholm, skönt att ha salongen för sig själv! 588 platser a 140kr st = 82320kr lätt värt!
Hur många säkrade sina biljetter idag? Var ska ni se den o hur mycket kostade biljetterna där?
2 st biljetter till premiären 16/12 i Kristianstad, kostade mig 280kr.
UNDERBAR trailer. JJ har fångat den nostalgiska känslan från originaltrilogin PERFEKT samtidigt som han för in Star Wars i en ny tid och sätter sin egen stämpel på't. Exakt såhär skall Star Wars se ut 2015. Så jävla rätt, så jävla underbart.
han har återanvänt gammal skåpmat och sen har han fastnat i riddarträsket.
det är en så usel trailer att man kan tro den är fanmade av en fjortis.
det är en så usel trailer att man kan tro den är fanmade av en fjortis.
Ska inte se trailern, räcker med de två jag redan sett.
Trailern gav mig intrycket av att Abrams har gjort det som Sam Mendes gjorde med Skyfall. Intryck av trailern bara.
Hade tänkt vänta några veckor med att se filmen. Stort söktryck på biljetterna och för tidigt att planera med kompisar när man ska se den. Men så meddelade en kompis mig idag att hon bokat ett flertal biljetter till premiären och frågade om jag ville följa med. Gjorde min dag!
Så otroligt svårt att förboka biljetter med kompisar! Försöker styra upp att vi ska förboka biljetterna till Hunger Games och inte två dagar före som förra filmen vilket fick oss att sluta på rad 1 i Sergel salong 1. Fick dock frågan "vad är 2D?" Gav upp där.
Gör som jag, häng på låstet och punga ut pengarna. Köpte några fler än de jag räknat ut ska med. Är omöjligt att i förväg bestämma med kompisarna. Men har du köpt dem har du gått om tid att planera vilka som ska med. Sen är det bara att låta biljetter som går till spillo bli återköpta. Det är alltid roligare att gå flera.
Självklart så måste man se om Originaltrilogin innan The Force Awakens. Hur ofta borde man se Originaltrilogin enligt er för att den mörka sidan inte ska vinna? :)
Sett originaltrilogin men inte prequelfilmerna. Vilken ordning bör jag se i?
Menade mer om jag skulle se 1-6 eller 4-6 och sen 1-3.