Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Det sägs att Terminator 4 ska komma 2006.
Och att Jonathan Mostow ska göra den.
Är det nån som har mer information så är det bara att skriva.

http://www.imdb.com/title/tt0438488/
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag har för mig att nick stahl inte skulle vara med igen samt någon annan skådespelare som var med i trean.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Okej

Jag har hört att den ska utspela sig efter domedagen.
Alltså när människorna slås mot maskinerna, vet inte om detta är sant.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det verkar bara vara rykten att Jonathan Mostow ska göra denna film.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
"Terminator 3: Rise of the Machines" star Nick Stahl, who played John Connor, states that neither he nor his "T3" co-star Claire Danes will appear in "Terminator 4." The plot will be set in the future, which will require an older actor. Arnold Schwarzenegger's involvement with the project is unknown
A wild rumour reports Orlando Bloom is to be cast opposite Arnie

så kasst vad är meningen då med denna vi vet att världen går under men att dom gamla skådisarna eventuellt inte är med är ju lågt
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja jag håller med, hade helst sätt Stahl och Danes igen, men men.
Sen så är det väl egentligen ingen ide att göra den här filmen ifall Arnie inte är med och det är ju frågan om han får tid för det.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hata. Jag har inte ens sett trean, i ren protest. Terminator och T2 är så jävla bra filmer, snacka om att bara försöka mjölka pengar ur alla bra filmer.

Die Hard, Leathal Weapon och Indiana Jones kommer alla få en tredje uppföljare (alltså en fyra), det är skandal. Kanske Rambo också. Högst, eller helst, tre filmer, så att det blir en trilogi. Blir oftast bäst så.

Fan ta dom som gör den här filmen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hoppas de inte gör skiten, kommer säkert bli sämre än 3an. Stör mig på att den kom!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag tycker helt enkelt att arnold får slita sig från sin guvenörspost för att göra en fyra på grund av att trean var verkligen fortsättning följer...... och om det inte ska vara en fortsättning på fyran med danes och stahl då kan dom helt strunta i det..... jag skulle kanske kunna acceptera om arnold ej kunde men dom andra nej tack! gör inte filmen i så fall!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag hoppas att Arnold Schwarzenegger är med i T4 och att
James Cameron sitter i regi stolen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag tror inte Schwarzenegger kommer vara med eftersom han har fullt upp med guvunör arbetet men ryktenerna säger att The Rock ska ta över Arnolds roll
1427 inlägg
för
1427 inlägg
T4 är helt fel!
Nu vet man ändå allt!
- Sarah Connor överlever maskinernas första attentats försök att döda den framtida John Connor(människornas hopp)
- Sarah Connor spränger Cyberdyne!
- Trots detta kommer domedagen ändå!
- Maskinerna bekämpas av John Connor!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
T4 kommer o tyvärr Jonathan Mostow ska regissera den igen o jag tror att filmen kommer bli nästan som T3 men T4 ska inte vara sista delen och har hört att James Cameron ska skriva manuset till T5 o kanske även Regissera den. Arnold ska ha en liten roll i T4 jag läste den i Metro.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
I Metro, det kallar inte jag en säker källa, speciellt inte när du säger att dom har skrivit att det kommer en T5, vadå ska dom göra en ny trilogi nu eller, den första utspelade sig i nutiden och andra i framtiden, nej skulle inte tro det.

Sen så fattar jag inte vad det va för fel på Mostow, jag tycker att felet med T3 va manuset, manuset va ju precis som tvåans manus, Mostow va bra, inte Cameron men han va inte dålig.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
JAg har läst i Internet om T5 och att ARnold ska ha en liten roll så det var inte bara i Metro.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vilken sida?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Patric":9fftx8vq]Undrar verkligen om en terminator 4 skulle bli särskilt bra men man vet ju aldrig
Man får la hoppas att Arnold är med.[/quote:9fftx8vq]

Det borde ha varit stopp redan efter T2..
3198 inlägg
för
3198 inlägg
helt rätt! terminator 1 & 2 är bland de häftigaste filmer jag nånsin sett! men att typ tio år senare göra en trea?! och sen en fyra efter att trean floppat?! snacka om att mjölka pengar från nåt urvattnat!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
3:an var bra 3.5/5 i betyg av mig

Dom får gärna göra 10 st T-filmer till, så länge dom är bra!! MMm, har sagt mitt, peace out movie freaks!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Trean var rätt så värdelös. Men man får väl hoppas på det bästa. Om Arnold skall ersättas kan det lika gärna lägga ner filmen.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden