Det sägs att Terminator 4 ska komma 2006.
Och att Jonathan Mostow ska göra den.
Är det nån som har mer information så är det bara att skriva.
http://www.imdb.com/title/tt0438488/
Saknas
för
Inga inlägg
Nå några kilo make up på arnold och lite special effects så nu blir det säkert något som liknar gamla goda Terminatorn.. Men fick int terminator 3 helt bra kritik trots era åsikter?
vad jag har förstått så ska det handla om kriget i mellan Terminators och Människor...
Här har ingen skrivit på dom senaste månaderna!
Nu (idag) så kom det här upp på IMDB! Något företag planerar en ny trilogi av Terminator!
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=20301
Nu (idag) så kom det här upp på IMDB! Något företag planerar en ny trilogi av Terminator!
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=20301
1753 inlägg
Så j-a dåligt!
De kommer förstöra min barndomshjälte ytterligare, räckte det inte med horribla T3?
De kommer förstöra min barndomshjälte ytterligare, räckte det inte med horribla T3?
Såg att ni har tagit upp nyheten på sidan "nyheter" som jag tipsade om för en liten stund sen. Tycker ni kan börja ta och lägga upp en liten text i varje nyhet som "vi vanligt" folk har hittat och tipsat om. Skulle vara lite trevligare. En spelsida har det systemet.
Kan stå t ex "Tipstack till Remus" eller "Tack för tipset Remus".
Kan stå t ex "Tipstack till Remus" eller "Tack för tipset Remus".
1753 inlägg
Tack för tipset Remus, men jag hittade nyheten själv på nätet innan jag såg att det skrevs om den i forumet. Sorry.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Remus":3iwxc195]Såg att ni har tagit upp nyheten på sidan "nyheter" som jag tipsade om för en liten stund sen. Tycker ni kan börja ta och lägga upp en liten text i varje nyhet som "vi vanligt" folk har hittat och tipsat om. Skulle vara lite trevligare. En spelsida har det systemet.
Kan stå t ex "Tipstack till Remus" eller "Tack för tipset Remus".[/quote:3iwxc195]
Inte tack Remus
Kan stå t ex "Tipstack till Remus" eller "Tack för tipset Remus".[/quote:3iwxc195]
Inte tack Remus
Saknas
för
Inga inlägg
Var det någon som ens tvivlade på att det skulle komma en fyra, tyckte det var lite väl uppenbart med tanke på slutet i trean. Kändes som att hela den filmen bara gjordes för att dra in lite pengar och förbereda inför en fyra.
Får väl flytta tråden till Kommande filmer också.
[quote="Remus":31vuhvkc]Såg att ni har tagit upp nyheten på sidan "nyheter" som jag tipsade om för en liten stund sen. Tycker ni kan börja ta och lägga upp en liten text i varje nyhet som "vi vanligt" folk har hittat och tipsat om. Skulle vara lite trevligare. En spelsida har det systemet.
Kan stå t ex "Tipstack till Remus" eller "Tack för tipset Remus".[/quote:31vuhvkc]
Du får använda tipssidan Remus, då kanske du får ett litet tack. Du får även lite övning i huvudräkning.
[url:31vuhvkc]http://www.moviezine.se/sidor/kontakt.shtml[/url:31vuhvkc]
Får väl flytta tråden till Kommande filmer också.
[quote="Remus":31vuhvkc]Såg att ni har tagit upp nyheten på sidan "nyheter" som jag tipsade om för en liten stund sen. Tycker ni kan börja ta och lägga upp en liten text i varje nyhet som "vi vanligt" folk har hittat och tipsat om. Skulle vara lite trevligare. En spelsida har det systemet.
Kan stå t ex "Tipstack till Remus" eller "Tack för tipset Remus".[/quote:31vuhvkc]
Du får använda tipssidan Remus, då kanske du får ett litet tack. Du får även lite övning i huvudräkning.
[url:31vuhvkc]http://www.moviezine.se/sidor/kontakt.shtml[/url:31vuhvkc]
Tack, Alexander . Jo, jag får ta och börja använda den sidan då!
Jag som är så dålig på Matematik! Mitt värsta ämne och jag ogillar Matematik så mycket! Men det är plus så det ska nog gå
Jag som är så dålig på Matematik! Mitt värsta ämne och jag ogillar Matematik så mycket! Men det är plus så det ska nog gå
6342 inlägg
Jag ser absolut fram emot en fyra. Treans avslut - om det kan kallas avslut - dög ej. Vill gärna ha mer handling och karaktärsutveckling framför maffig action.
Vågar man hoppas på att Michael Biehn dyker upp som Kyle Reese i någon av de kommande, måntro?
Hade sannerligen varit himla trevligt... Nästan lika trevligt som att åter ge Ed Furlong rollen som John Connor!
Skit samma om Arnold återväder eller ej. Jag hoppas på att del 4 blir en renodlad krigsfilm, som enbart utspelar sig under de omständigheter som tidigare bara anats i flashbacks och drömmar!
Hade sannerligen varit himla trevligt... Nästan lika trevligt som att åter ge Ed Furlong rollen som John Connor!
Skit samma om Arnold återväder eller ej. Jag hoppas på att del 4 blir en renodlad krigsfilm, som enbart utspelar sig under de omständigheter som tidigare bara anats i flashbacks och drömmar!
Saknas
för
Inga inlägg
Som jag har hört: Nick Stahl ska spela John Connor och Arnold dyker upp i en liten roll senare i filmen.
Saknas
för
Inga inlägg
En 4, verkligen, ska dom förstöra allas hjälte ännu mer? Men absolt inga filmer Arnie har varit med i har varit direkt dåliga förutom T3 som tippar lite.
Det ända som skulle rädda T4 från att bli en enda katastrof är om lilla Arnie är med annars kan dom bara lägga ner allt.
Det ända som skulle rädda T4 från att bli en enda katastrof är om lilla Arnie är med annars kan dom bara lägga ner allt.
Saknas
för
Inga inlägg
skippa arnold!!Dom borde bara ha med om kriget mellan Terminators och männskor precis som Carnage Candy sa!Eller vad sägs??
Saknas
för
Inga inlägg
Nej, terminator är inte terminator utan Arnold det är bara så.
Eftersom man gjort T3 kan man väl köra vidare.
För min del var den sista "riktiga" terminatorfilmen T2.
Därmed inte sagt att T3 var helt usel och kommande filmer
kan nog bjuda på en del underhållning.
Men det kan inte bli den där sköna känslan som i de första två!
Mindre Kristanna och mer Arnold terminators.
För min del var den sista "riktiga" terminatorfilmen T2.
Därmed inte sagt att T3 var helt usel och kommande filmer
kan nog bjuda på en del underhållning.
Men det kan inte bli den där sköna känslan som i de första två!
Mindre Kristanna och mer Arnold terminators.
Saknas
för
Inga inlägg
Tror inte alls på den här "nya" trologin som är planerad. Kommer antagligen bara bli en massa trams :/