Visa första inlägg
296 inlägg
för
296 inlägg
Teaser låter grymt. Längtar redan.
737 inlägg
för
737 inlägg
Håller med dig Doc, längtar tills vi får ser den.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jävlar, jag har inte haft några som helst positiva förväntningar på den här filmen. Dock när jag läste den där beskrivningen så höjdes dom genast! Kanske det här blir lyckat trots allt?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag vill verkligen hoppas på den här filmen, med Bale och allt men njaa det kommer att krävas mer än en beskrivning av en teaser trailer för att höja mina förhoppningar. Den förklarar ju bara en massa actionscener vilket vi vet att McG kan filma. Sen att mannen bakom manuset är samma man bakom Catwomen manuset höjer inte förhoppningarna. Hoppas på att så pass spännande Terminator mytologin faktiskt är så kan han göra något hyfsat av det, så dåligt är ju faktiskt inte grundmaterialet.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="sa":2jyxss9h]Jag vill verkligen hoppas på den här filmen, med Bale och allt men njaa det kommer att krävas mer än en beskrivning av en teaser trailer för att höja mina förhoppningar. Den förklarar ju bara en massa actionscener vilket vi vet att McG kan filma. Sen att mannen bakom manuset är samma man bakom Catwomen manuset höjer inte förhoppningarna. Hoppas på att så pass spännande Terminator mytologin faktiskt är så kan han göra något hyfsat av det, så dåligt är ju faktiskt inte grundmaterialet.[/quote:2jyxss9h]

Faktiskt så är det fyra manusförfattare som har varit delaktiga, oscar-vinnaren Paul Haggis (Crash) är bland dom. Sedan verkar det som om Jonathan Nolan (The Prestige) verkar ha haft något med storyn att göra. Oroad över manuset behöver man inte vara, däremot är jag lite osäker över regissören McG, då han inte har gjort någon bra film.
775 inlägg
för
775 inlägg
Sedan finns det ett litet annat problem: PG-13.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
4 manusförfattare, PG-13 och en regissör som gjort Charlies Änglar? Snacka om dåliga förutsättningar.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
För att spä på avskyn lite mer, kan man konstatera att WB har sålt distributionsrättigheterna till Sony. Men de behåller dem i USA, märkligt nog. Fast å andra sidan har de gjort likadant med Watchmen, möjligt att de producerar mer än de kan hantera, i och med uppköpet av New Line Cinema.
56 inlägg
för
56 inlägg
Vi får väl bara buga och be för att det inte ska bli en ny RocoCop 3 eller Die Hard 4. Men det är väl att hoppas på för mycket antar jag.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Kommer den upp i samma klass som Die Hard 4 blir jag mer än nöjd.
56 inlägg
för
56 inlägg
Ptja, to each its own som man säger. Smaken är som den sketna baken. Jag tyckte Die Hard 4 var en riktig kalkon och ett praktexempel på hur man slänger ihop en snabb rulle för att mjölka så mycket man kan ur en framgångsrik och omtyckt filmserie. Om även T4 blir en mjölkproduktion i skuggan av de forna filmerna återstår att se, men om så är fallet blir jag mer än besviken. Men å andra sidan är mina förhoppningar inte alltför höga.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Det är ju klart att det handlar om att mjölka pengar ur en filmserie. Oavsett vad filmbolagen påstår så gör man en uppföljare för att man vet att konceptet fungerar och gör gärna fler. Skulle det inte vara så kunde man lika gärna komma med något nytt.
648 inlägg
för
648 inlägg
Om detta stämmer så är det ju inga fel på skådisarna!

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/film ... 2792311.ab
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Jag hoppas verkligen att hon får en roll.
648 inlägg
för
648 inlägg
Ja hon blev en av mina favoriter efter Fight Club, man kan ju som sagt hoppas.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
En trailer ska komma när the dark knight har bio-premiär i USA 18 juli!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Twoface det är trevligt att du vill dela med dig nyheter. Men ange källa för fan!
56 inlägg
för
56 inlägg
http://www.aceshowbiz.com/news/view/00016417.html
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Christian Bale snackar lite.

http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=46802

[quote:bj2qpz12][b:bj2qpz12]CS: What attracted you to another big franchise like "Terminator?"
Christian Bale:[/b:bj2qpz12] Well, initially, actually, that was NOT an attraction. I felt that I wasn't sure where it could go to. Before I gave an answer, I went back and reviewed the other movies. I felt like "Okay, unlike 'Batman Begins,' this would be something where we would be respecting the previous mythology." Certainly of one and two, not so much number three – but certainly you would be recognizing that mythology, unlike "Batman Begins" where we were saying that this is the beginning, right here. But what I view in it, and what has ultimately made me make the choice to make it, is that I see the same potential for reinvention and for breathing new life into the mythology. That's what I view our responsibility as filmmakers to be. It's pointless if we don't succeed in doing that.

[b:bj2qpz12]CS: How is filming going?
Bale:[/b:bj2qpz12] Good, good. They're a number of weeks in. I'm just a week and a half in... It's going well. It's a tall order, it really is, and I recognize that and we have a lot of work to do, and I've just begun on it, because I only just finished working on "Public Enemies" a couple of weeks back.[/quote:bj2qpz12]

Hoppas de gör som han säger, tar hänsyn till de två första filmerna.
56 inlägg
för
56 inlägg
Den första teaser-trailern ligger nu uppe på YouTube

http://uk.youtube.com/watch?v=3JwQcWpG3X0
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden