Visa första inlägg
56 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
56 inlägg
Ny trailer!

http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=53372
430 inlägg
för
430 inlägg
Bättre än förra, men tror fortfarande inte på filmen.
27 inlägg
för
27 inlägg
Ah den nya trailern var lovande.
Ja tror ändå lite skeptiskt på att Bale inte gör någon dålig film så detta ska nog ordna sig ändå.
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Även om det visar sig att filmen inte är toppenbra så var det där en riktigt jävla bra trailer! Ser både spännande och intressant ut, jag skriver intressant med tanke på den lite "Battlestar Galactica-inspirerade" delen av storyn som avslöjas i trailern (Marcus). Överlag får jag riktigt goa vibbar av trailern, men vi får se.

[spoiler=:3svblu5r]På CHUD-forumet var det någon som undrade varför Connor är så förvånad att se vad Marcus är. Men som någon påpekade verkar ju Marcus vara en riktig cyborg (inte bara en robot täckt med människohud), som dessutom tror att han är en människa. Dessutom dök tydligen Terminator-robotarna upp först 2029, Terminator Salvation utspelar sig 2018. Det är alltså något annat som pågår här, men CHUD's Devin Faraci sa att det som händer i Salvation inte förstör det som händer i den första och andra Terminator-filmen.[/spoiler:3svblu5r]

Nice med NIN-musiken också för övrigt, vet inte vad låten heter men känner igen den.
737 inlägg
för
737 inlägg
Det här trailer har verkligen höjt mina förväntningar.
Handlingen kommer bli bra (that's good ) och jag tror faktiskt att McG kan leverar en bra film.
Längtar sjukt mycket efter filmen nu.

Och Richie, låten i trailer var " [url=http://www.youtube.com/watch?v=asLtmukGvPg:2iqlijwl]The Day the World Went Away[/url:2iqlijwl]".
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Shit va sjukt!

McG har verkligen arbetat hårt med detta.

Det är som en medioker tonårsfilm då den där tönten i skolan som alla hatar som sedan i slutet gör något väldigt spektakulärt.

Har verkligen blivit dyngtaggad för detta nu.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Dyng...taggad? Åh herregud.

I vilket fall som helst så var det en rätt bra trailer, men McG är sämst som fan så jag tror fortfarande att den kommer att vara kass, tyvärr. Eller ja, bortsett från att Bale, som vanligt, levererar.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Haha, jo McG har i mina ögon varit i samma klass med Uwe Boll innan ..typ.

Men den verkar ju faktiskt lovande, hittils har jag inte sett ett enda material som luktar B.

men jag ska nog hålla förhoppningarna nere iaf
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Nja.. så jävla bra var inte trailern. Den va helt OK. Tyvärr så har den inte dirket höjt mina väldigt låga förväntningar. Men Bale verkar däremot vara rätt kick ass i sin roll som John Connor däremot
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Bra trailer, jag verkar vara ensam om att tro på att filmen kommer åtminstonde vara någorlunda bra (Bale har, av de filmer jag sett, inte varit med i någon dålig film hitills). Och med författarna Paul Haggis och Nolan kan det inte gå helt åt skogen. Sen verkar McG vara medveten om "felen" med sina tidigare filmer, så han kanske gör bättre ifån sig i och med Salvation. Men vi får väl se, bara två månader kvar.
1113 inlägg
för
1113 inlägg
Jag tor också att den härfilmen kommer bli bra. Det ända som känns fel är att det mer ser ut som en framtid ur Mad Max än hur man sett att det ser ut i tidigare filmer.
191 inlägg
för
191 inlägg
Behind The Scenes: http://www.youtube.com/watch?v=XFs1LNUzTlo

Gillar hur dom alltid frågar om Arnold på något sätt kommer vara med, och han alltid svarar "det får ni se när filmen kommer ut".
Finns det någon som ens tvivlar på att det inte kommer finnas någon Arnold i filmen?
Fast det vore ganska kul om dom bara "lurade" folk att tro det eftersom dom aldrig ger ett rakt "Nej" i svar...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ser ut som en poster, roboten på bilden tror jag är en t-800 http://www.horror-movies.ca/AdvHTML_Upl ... poster.jpg
855 inlägg
för
855 inlägg
Ser bättre och bättre ut, senaste trailern var riktigt bra. Är fortfarande kluven till filmen men förhoppningsvis blir det en positiv överraskning.
775 inlägg
för
775 inlägg
Riktigt nice.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
asså på senaste trailern har den goda roboten typ metall revben och att han var mänsklig men på slutet har han halvt robot ansikte, det får mig att undra

Det är bra med ett litet mysterie story
har höga förväntningar
4680 inlägg
för
4680 inlägg
[quote="sms sk8":3aqa591y]asså på senaste trailern har den goda roboten typ metall revben och att han var mänsklig men på slutet har han halvt robot ansikte, det får mig att undra [/quote:3aqa591y]

Han är tydligen en [spoiler=:3aqa591y]cyborg av något slag.[/spoiler:3aqa591y]
191 inlägg
för
191 inlägg
[size=150:3uw6vmmz=150:3uw6vmmz]Ny poster:[/size:3uw6vmmz]
[img:3uw6vmmz]http://www.worstpreviews.com/images/posters/terminator4/terminator45_large.jpg[/img:3uw6vmmz]
737 inlägg
för
737 inlägg
Av en leksak John Connor ja.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ska det föreställa en leksak eller riktiga john connor för att för mej ser det ut som en leksak!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden