Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Scenen när de undersöker den där svansen i Transformers är väl fan inte första gången man har samlats runt ett sorts operationsbord för att titta på någonting? Se lite fler filmer än Transformers.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
det är töntig om hur mycket ni tjatar om hur många dars skillnad det är mellan ländernas premiär datum.
Det viktiga är ju att vi får se filmen!
1721 inlägg
för
1721 inlägg
[quote="sms sk8":11zbp7fz]det är töntig om hur mycket ni tjatar om hur många dars skillnad det är mellan ländernas premiär datum.
Det viktiga är ju att vi får se filmen! [/quote:11zbp7fz]

Aa men skillnaden är om det är 3-4 månader mellan amerikanska och svenska premiären har man hunnit ladda ner den och sett den via datan olagligt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Tyler":3l0lni38]Scenen när de undersöker den där svansen i Transformers är väl fan inte första gången man har samlats runt ett sorts operationsbord för att titta på någonting? Se lite fler filmer än Transformers.[/quote:3l0lni38]

Väck mig när din mens är över.

Vadå? Finns det fler filmer än Transformers !?! Kanske borde se på något annat då. Har du något att rekomendera?

Shit! Du ska alltid dryga dig när alla skriver helt vanliga frågor eller påståenden. Hur gammal är du? 13?

Jag vet att det finns flera filmer då de undersöker saker vid ett operationsbord men det är inte så många filmer då tinget de undersöker liknar en metallliknande svans och eftersom Terminator har stora robotar som Transformers och nu den där scenen så finns det skäl att anse att McG antagligen tar för MKT "inspiration" av andra filmer eller så har han bara dålig fantasi.
Lixom, McG har ju inte direkt varit känd för sina visioner.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Personligen så känns faktiskt nya Terminator mer som en rip off på första (och förmodligen andra) Transformers filmen, med tanke på jätterobotar o hur ondadem är.

BALA: Ja Tyler är dryg av sig, get use to it.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tycker att det är ruskigt larvigt att ens tänka i de banorna, även om filmerna har liknande tema. I Terminator förvandlar de sig i alla fall inte till bilar.

Bala: Det verkar vara du som är 13 år och inte har någon koll på världen, män får inte mens. Och om han skulle hämta inspiration från någonstans tror jag att Bay är den sista regissören han skulle titta på.
77 inlägg
för
77 inlägg
Snälla Tyler lägg ner dina attacker, kan ju tro att du har lingon vecka. Fokusera på att prata om Terminator istället eller gå in på nån tråd där man kan lipa ut om hur orättvist livet är
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Alltså, vem fan är du? Peka ut vart jag har sagt hur orättvist livet är, är du snäll.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Shit Tyler. Dina argument sjunker till marken.

Är det larvigt att jämföra två stycken blockbuster ROBOTfilmer som kommit ut med 2 års mellanrum och som innehåller en scen som nästintill är identiska?

Har jag noll koll på världen för detta.

Du verkar hata Bay och därför verkar du skydda McG.
Tur att han har dig som vän.

Det är väl klart robotarna inte förvandlas till bilar. Filmen heter ju inte direkt Transformers Salvation eller Terminator : Revenge of the Fallen?

Fattar inte hur du orkar. Du är den mest oseriösa och larvigaste deltagaren jag någonsin sett på ett forum.

Även om jag hade varit 13 år hade jag varit 4 år äldre än dig.

Aja, shit the same!

Påverkade föresten den där tjejen ( Bohman eller vad hon hette som förlorade sin familj i en dödskrasch) några scener i filmen?

Han hon filma klart det mesta eller hur blev det? Otroligt synd om henne iaf.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Bala":yq83imd3]Shit Tyler. Dina argument sjunker till marken.[/quote:yq83imd3]Vadå, att ingen vill hämta inspiration från skit som Transformers eller sopor som Michael Bay?

[quote="Bala":yq83imd3]Är det larvigt att jämföra två stycken blockbuster ROBOTfilmer som kommit ut med 2 års mellanrum och som innehåller en scen som nästintill är identiska?[/quote:yq83imd3]Det är larvigt som fan att säga att det är ytterligare en negativ sak om McG trots att du inte ens sett filmen utan bara en bild på scenen i fråga.

[quote="Bala":yq83imd3]Har jag noll koll på världen för detta.[/quote:yq83imd3]Nej, det var för att du trodde att jag har mens... men att det skämtet går över ditt huvud är förståeligt.

[quote="Bala":yq83imd3]Du verkar hata Bay och därför verkar du skydda McG.
Tur att han har dig som vän.[/quote:yq83imd3]Jag hatar båda.

[quote="Bala":yq83imd3]Fattar inte hur du orkar. Du är den mest oseriösa och larvigaste deltagaren jag någonsin sett på ett forum.[/quote:yq83imd3]Isåfall måste jag vara den enda användaren du har sett på ett forum vilket också gör mig till den smartaste och bästa.

[quote="Bala":yq83imd3]Även om jag hade varit 13 år hade jag varit 4 år äldre än dig.[/quote:yq83imd3]Oh snap, vilken diss. Hur ska jag sova inatt? Den brände mig i själen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Som sagt....

borde egentligen bara strunta i detta så jag inte sjunker till din nivå.
Men måste svara på lite saker känner jag.

Vad menar du med "Ytterligare en negativ sak om McG"
Jag sa inte det bara för att säga något negativt om McG, utan jag sa det bara för att grejjen i sig va konstig.

Jag gillar han inte särskilt mkt och jag ska ge han en ärlig chans denna gång och jag tror nästan på att han kommer klara av att göra denna film till något. Men bara för att jag hittar en negativ scen så behöver det inte mena att jag tycker dåligt om han pga det. Tyckte det bara var konstigt och That's it. Tills du kom med dina..ja, vad man nu ska kalla det för.

Så, om du inte vill lägga till följdfrågor eller onödiga följdsvar så tycker jag att vi (iaf, jag) ska lägga ner detta.

Testa ta sömnpiller.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Haha ojoj synd att man inte kunde följa det här live. Men grabbar ni vet väl båda att det är hemskt onödigt att bråka över ett forum?

Vill bara säga kort att det är självklart att man inte har kopierat från Transformers, man har däremot riktat in sig på att sälja mycket leksaker verkar det som. Därför den gigantiska terminatorn och mototerminators. Sånt säljer ju! Varför tror ni Transformers skapades från början?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, jag är medveten om allt det där. Klart leksaker säljer och hela den där rajtantajtan.

Fortfarande så yttrade jag bara mig angående en scen och det blev ett 3e världskrig här inne.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Sorry för dubbelpost men va fräckt att Robert Patrick åter väner i denna franchise
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Om det ens blir en uppföljare, allt beror jöe på hur denna går ekonomiskt sett.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Du låter tveksam Rafe? Finns det något skäl till att va det? Denna lär bli en av sommarens box-office succér tillsammans med Transformers 2 och nya Star Trek.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Jovisst kommer den nog bli det, men man ska inte alltid va så övertygad. Se på Watchmen den har "bara" dragit in 170 milj dollar, vilket är väl mindre än vad man hade trott.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Att Watchmen inte blev någon kassasuccé hade nog en del förutspått. Watchmen är inte lika välkänt för allmänheten som Batman och Spiderman. Det är inte heller en "vanlig" superhjältefilm och i det här fallet är vanligt bra ifall man vill tjäna dom stora stålarna. Warners kände nog på sig att det kanske inte skulle gå så bra för filmen på biograferna, därför den rätt så mediokra budgeten.

Terminator är välkänt för allmänheten och Salvatio är en del av en framgångsrik franchise, jag är övertygad om att det kommer bli en succé.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Det är nog ingen större fara. Den kommer sannerligen gå bra. Det är ju en film för den breda publiken.

Det går inte riktigt att jämföra med Watchmen som få människor hade någon koll på. Vem har inte hört talas om Terminator?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Watchmen kom dessutom i mars medan Terminator Salvation kommer under sommaren, vilket är den stora biosäsongen. Dessutom har man ett riktigt dragplåster till skådespelare i Christian Bale. Terminator Salvation har bra mycket bättre förutsättningar för att bli gigantisk.

Och all respekt till Transformers 2 och Star Trek (sett ur pengabrillorna, inte filmmässigt) men Harry Potter lär bli filmen som rakar in mest stålar i sommar.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden