Det sägs att Terminator 4 ska komma 2006.
Och att Jonathan Mostow ska göra den.
Är det nån som har mer information så är det bara att skriva.
http://www.imdb.com/title/tt0438488/
3462 inlägg
Det var ju perfekta nyheter för då kan jag se den i Sverige innan Jag tar studenten och åker iväg till turkiet
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag tycker än så länge att allt ser bara bra ut. Hoppas på att denna blir mycket bättre än T-3 som jag inte all gillade trots att jag brukar vara ganska öppen för alla sorters filmer vare sig de är dåliga eller ej.
Måste medge att jag fortfarande är skeptisk mot [i:3rtyelho]Terminator Salvation[/i:3rtyelho]. Jag har svårt att föreställa mig McG som rätt person för att få liv i det här, trots att förväntningarna höjts lite genom alla trailers. Man får innerligt hoppas att denna film ändå håller måttet efter nederlaget med [i:3rtyelho]T3[/i:3rtyelho].
Ett biobesök får det väl bli iaf.
Ett biobesök får det väl bli iaf.
Jo samma här, men jag är dock inte säker på att jag kommer att försöka satsa på en biljett till premiären. Får nog bli några dagar efter istället.
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tror inte heller riktigt på McG. Han verkar inte vara den som "vågar" testa sina gränser. Det känns som han spelar på säkra kort, inte för att jag hört eller sett något som påpekar det men det är den bilden jag har av honom.
Men det känns som de håller mycket smaskiga saker hemliga och de har ju faktiskt att de lagt ner ganska mkt på denna film. OM Christian Bale är med i en McG film så är ju något lurt på gång, och eftersom Bale inte ställer upp i vilket skit som helst så tror jag att detta faktiskt kan bli något.
Mina förhoppningar och instinkter pekar åt varsitt håll.
Men det känns som de håller mycket smaskiga saker hemliga och de har ju faktiskt att de lagt ner ganska mkt på denna film. OM Christian Bale är med i en McG film så är ju något lurt på gång, och eftersom Bale inte ställer upp i vilket skit som helst så tror jag att detta faktiskt kan bli något.
Mina förhoppningar och instinkter pekar åt varsitt håll.
Jag är fortfarande väldigt skeptiskt till McG. Men, men. Vi får se helt enkelt. Jag förväntar mig ingen dundersuccè i alla fall.
med McG i stolen till denna så tror den kommer att ligga i topp... på listan över tidernas floppar
Saknas
för
Inga inlägg
Va fan äre för barnsligt skitsnack jag läst nu..
Att McG sa att hans balle var större än Michael Bay's?
Profissionellt McG
Profissionellt McG
Och det spelar, vad för roll? Tror nog han har sagt det med en ironisk underton.
Och vad har överhuvudtaget en regissörs storlek på könsoranget jämfört med andra regissörer o göra med en film?
Rateingen var som den väntade:
[i:3colc7lh]Rated PG-13 for intense sequences of sci-fi violence and action, and language. [/i:3colc7lh]
Rateingen var som den väntade:
[i:3colc7lh]Rated PG-13 for intense sequences of sci-fi violence and action, and language. [/i:3colc7lh]
[quote="Bala":2lw675hk]Va fan äre för barnsligt skitsnack jag läst nu..
Profissionellt McG [/quote:2lw675hk]
Har du någon källa på det eller? Han sa det antagligen som något slags skämt.
Profissionellt McG [/quote:2lw675hk]
Har du någon källa på det eller? Han sa det antagligen som något slags skämt.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Voldo":1gnexyro][quote="Bala":1gnexyro]Va fan äre för barnsligt skitsnack jag läst nu..
Profissionellt McG [/quote:1gnexyro]
Har du någon källa på det eller? Han sa det antagligen som något slags skämt.[/quote:1gnexyro]
Är du seriös Voldo? Du måste ha väldigt, väldigt dålig koll på filmvärlden. Alla regissörer är medlemmar i något som kallas "DDS" (Directors Dick Society), och därigenom avgör man en regissörs värde på marknaden.
Profissionellt McG [/quote:1gnexyro]
Har du någon källa på det eller? Han sa det antagligen som något slags skämt.[/quote:1gnexyro]
Är du seriös Voldo? Du måste ha väldigt, väldigt dålig koll på filmvärlden. Alla regissörer är medlemmar i något som kallas "DDS" (Directors Dick Society), och därigenom avgör man en regissörs värde på marknaden.
Världen hade varit mycket vackrare om DDS existerat.
Men [url=http://men.style.com/details/blogs/knowandtell/2009/04/mcg-whiz.html:rk40ej92]källa[/url:rk40ej92] var det som sagt.
[quote:rk40ej92]McG loosens up on the subject of one of his detractors: Michael Bay, whose Transformers 2 will be taking on Terminator Salvation at the box office this summer. Bay and McG have been engaged in a "Whose robots are bigger, mine or yours?" contest for months. After McG shows me much of his near-finished film, he's feeling pretty good and decides to take the feud to another level. "Michael Bay has a big cock," he says. Huh? "But I'd like to believe mine is bigger." McG smiles. "If he's up for it, we can both reveal ourselves on the Spartacus steps at Universal and put the question to rest."[/quote:rk40ej92]
Jag tror på McG faktiskt, med tanke på hur mycket Bay verkar kompensera genom sina filmer. Men jag ser gärna att Bay svarar på denna utmaning. Kanske inte nödvändigtvis i praktiken, men...anyways.
[url=http://www.slashfilm.com/2009/04/28/lol-mcg-challenges-michael-bay-to-a-dick-measuring-contest/:rk40ej92]Här[/url:rk40ej92] är en liten bakgrund till "fejden".
Men [url=http://men.style.com/details/blogs/knowandtell/2009/04/mcg-whiz.html:rk40ej92]källa[/url:rk40ej92] var det som sagt.
[quote:rk40ej92]McG loosens up on the subject of one of his detractors: Michael Bay, whose Transformers 2 will be taking on Terminator Salvation at the box office this summer. Bay and McG have been engaged in a "Whose robots are bigger, mine or yours?" contest for months. After McG shows me much of his near-finished film, he's feeling pretty good and decides to take the feud to another level. "Michael Bay has a big cock," he says. Huh? "But I'd like to believe mine is bigger." McG smiles. "If he's up for it, we can both reveal ourselves on the Spartacus steps at Universal and put the question to rest."[/quote:rk40ej92]
Jag tror på McG faktiskt, med tanke på hur mycket Bay verkar kompensera genom sina filmer. Men jag ser gärna att Bay svarar på denna utmaning. Kanske inte nödvändigtvis i praktiken, men...anyways.
[url=http://www.slashfilm.com/2009/04/28/lol-mcg-challenges-michael-bay-to-a-dick-measuring-contest/:rk40ej92]Här[/url:rk40ej92] är en liten bakgrund till "fejden".
ja det stämmer nog det McG säger... stor kuk liten hjärna
Saknas
för
Inga inlägg
Stackars Bay som fått liten kuk och liten hjärna, då.
Saknas
för
Inga inlägg
Han verkar ju inte riktigt ha alla hästar hemma McG. Eller så har han bara en stor K*k, vilket egentligen inte är nått att skämmas över
Men själv är jag lite småsugen på denna film.
Jag har ändå lite förhoppningar på den, med tanke på de trailers man sett så ser de ju lite intressant ut.
Jag har ändå lite förhoppningar på den, med tanke på de trailers man sett så ser de ju lite intressant ut.
[quote="Patrikh":1fiqgqgw]Han verkar ju inte riktigt ha alla hästar hemma McG. Eller så har han bara en stor K*k, vilket egentligen inte är nått att skämmas över
Jag har ändå lite förhoppningar på den, med tanke på de trailers man sett så ser de ju lite intressant ut.[/quote:1fiqgqgw]
Tanken bakom det hela är troligtvis att få synas lite mer i media, brukar ju vara så i staterna
Jag har ändå lite förhoppningar på den, med tanke på de trailers man sett så ser de ju lite intressant ut.[/quote:1fiqgqgw]
Tanken bakom det hela är troligtvis att få synas lite mer i media, brukar ju vara så i staterna