Det sägs att Terminator 4 ska komma 2006.
Och att Jonathan Mostow ska göra den.
Är det nån som har mer information så är det bara att skriva.
http://www.imdb.com/title/tt0438488/
Die Hard fungerade hyffsat bra men det var mestadels för att karaktären i fråga inte alls är uppbyggd på samma sätt som de andra. Terminator är ju inte terminator om han inte får döda någon på ett mycket... primitivt sätt...
John McClane kan ju fortfarande vara underhållande trots att han inte får uttala hela sin catch phrase i fred...
Men och andra sidan, det är ju vad man själv kräver av karaktären förstås. Alla är ju inte lika obejktiva som jag.
John McClane kan ju fortfarande vara underhållande trots att han inte får uttala hela sin catch phrase i fred...
Men och andra sidan, det är ju vad man själv kräver av karaktären förstås. Alla är ju inte lika obejktiva som jag.
Jag vill gärna citera en del från Devin Faracis (CDUD.com) artikel om denna nyhet idag:
[quote:1areke2x]"Our merchandising program will be the largest to date for 'The Terminator,' " said Halcyon co-founder and co-CEO Derek Anderson. "We won't force it. We are carrying on in the tradition of the mythology, with an exciting approach to the action. If we can make a compelling film to reach the widest audience, why wouldn't we do it?"
I don't know, Derek. Maybe because you're taking an R-rated franchise (with one shitty blip) and extending it into a [b:1areke2x]horrific post-apocalyptic future war[/b:1areke2x]? Look, I'm not the kind of guy who is clamoring for the hard R My Little Pony movie. I understand that some properties are PG-13 properties. I respectfully say that Terminator is not one of them. Just look at the title. It isn't Incapacitator. It isn't Humiliator. It's Terminator. One who [b:1areke2x]terminates[/b:1areke2x].[/quote:1areke2x]
Well said, Mr Faraci. Well said.
[quote:1areke2x]"Our merchandising program will be the largest to date for 'The Terminator,' " said Halcyon co-founder and co-CEO Derek Anderson. "We won't force it. We are carrying on in the tradition of the mythology, with an exciting approach to the action. If we can make a compelling film to reach the widest audience, why wouldn't we do it?"
I don't know, Derek. Maybe because you're taking an R-rated franchise (with one shitty blip) and extending it into a [b:1areke2x]horrific post-apocalyptic future war[/b:1areke2x]? Look, I'm not the kind of guy who is clamoring for the hard R My Little Pony movie. I understand that some properties are PG-13 properties. I respectfully say that Terminator is not one of them. Just look at the title. It isn't Incapacitator. It isn't Humiliator. It's Terminator. One who [b:1areke2x]terminates[/b:1areke2x].[/quote:1areke2x]
Well said, Mr Faraci. Well said.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
jaha å så va de dags å börja tillverka nya leksaker............
Måste ha varit den riktiga anledningen till att lägga en sån åldersgräns...money
Måste ha varit den riktiga anledningen till att lägga en sån åldersgräns...money
Saknas
för
Inga inlägg
Och där förlorade dom en biobesökare. Finns inte en ens chans i helvete jag kommer se denna film tillsammans med en massa fjortisar (t.om. 7-åringar kan se denna film). Kommer människor dö "off-screen" då, eller? Inte visa när soldaterna blir skottskadade av maskinernas laservapen? Detta är sjukt patetiskt av Hollywood.
[b:3n252rtf][color=red:3n252rtf=red:3n252rtf][size=150:3n252rtf=150:3n252rtf]FUCK YOU, HOLLYWOOD![/size:3n252rtf][/color:3n252rtf][/b:3n252rtf]
[b:3n252rtf][color=red:3n252rtf=red:3n252rtf][size=150:3n252rtf=150:3n252rtf]FUCK YOU, HOLLYWOOD![/size:3n252rtf][/color:3n252rtf][/b:3n252rtf]
Saknas
för
Inga inlägg
Kommer ligga sömnlös i natt och drömma om terminators som ser ut som teddybjörnar
[quote="the man":2w46j7s4]Kommer ligga sömnlös i natt och drömma om terminators som ser ut som teddybjörnar [/quote:2w46j7s4]
Du är inte ensam ska du veta.
Men jag hoppas ÄNDÅ att detta blir en sevärd film. Jag menar Bale och Josh Brolin är två utmärkta skådisar framför allt Bale som kanske är den bästa skådisen i den s.k. "Nya generasionen"
Du är inte ensam ska du veta.
Men jag hoppas ÄNDÅ att detta blir en sevärd film. Jag menar Bale och Josh Brolin är två utmärkta skådisar framför allt Bale som kanske är den bästa skådisen i den s.k. "Nya generasionen"
3462 inlägg
Hela min dag har varit upp och ner, tack vare det här. Jag var skeptisk innan och det här stärkte definitivt min åsikt. Bara tanken att filmen kan ses av 7-åringar ger mig kalla kårar. De har noll respekt för James Cameron och vad han har byggt upp och det skär i hjärtat. Sony trodde fortfarande på en bra film när jag frågade dem, men vad annat att förvänta sig.
Men vi får väl se vad som händer framöver.
Men vi får väl se vad som händer framöver.
Saknas
för
Inga inlägg
Alltså allvar 7-åringar,Terminator det går bara inte ihopp var väldigt glad innan men nu så vet jag inte!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="shervin":4mwmyeuu]Alltså allvar 7-åringar,Terminator det går bara inte ihopp var väldigt glad innan men nu så vet jag inte! [/quote:4mwmyeuu]
Det ska bli en familjefilm.
Det ska bli en familjefilm.
Saknas
för
Inga inlägg
Och nu har en rappare fått en roll i filmen. Är det för att locka till sig alla unga? Absolut.
Nu har dom slagit sista spiken i kistan för Terminator. Kill your darlings, heter det tydligen...
Nu har dom slagit sista spiken i kistan för Terminator. Kill your darlings, heter det tydligen...
Damn, missade första avsnittet igår. Var upptagen med annat.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Kenneth":15x6wygr]Damn, missade första avsnittet igår. Var upptagen med annat.[/quote:15x6wygr]
Fel tråd. Har diskuterar vi Terminator 4. Serien diskuteras inte här.
Fel tråd. Har diskuterar vi Terminator 4. Serien diskuteras inte här.
Kom just på att detta var filmen och inte TV-serien. Måste ha fått några sekunders hjärnsläpp.
Tack, Jossan.
[quote="JosefMusic":3b0vuxls]Har diskuterar vi Terminator 4.[/quote:3b0vuxls]
Det stavas här.
Tack, Jossan.
[quote="JosefMusic":3b0vuxls]Har diskuterar vi Terminator 4.[/quote:3b0vuxls]
Det stavas här.
Wow, En Terminator film som är barnvänlig. Det låter jäkligt dumt, dom kan förstöra franchise. Men det kan blir ändå en sevärd film med Bale i huvudrollen.
Saknas
för
Inga inlägg
Alltså allvar ifall den här filmen blir lka dålig som det ser ut att bli, så kommer den här filmen bli en super
Ingen idé att smutskasta en film som inte ens har kommit ut. Ge den en chans, den kanske blir en överraskning!
Den kanske blir sevärd. Men inte riktigt Terminator.
3462 inlägg
Hade jag haft som ambition att smutskasta filmen hade jag nog valt beskare ord i min nyhet. Men jag smutskastar aldrig någon film, däremot kan jag ge min syn och vad jag tror på en specifik film på förhand.
Tror jag har sagt det förut, men tåls nog att upprepas. Jag var skeptisk innan och inte höjdes mina förväntningar med detta pengakåta beslut.
Tror jag har sagt det förut, men tåls nog att upprepas. Jag var skeptisk innan och inte höjdes mina förväntningar med detta pengakåta beslut.
Saknas
för
Inga inlägg
Har nyss sett klart på hela tv serien och längtar till den nya filmen
bara håppas på att den blir lika bra som de första tre filmerna
bara håppas på att den blir lika bra som de första tre filmerna
Saknas
för
Inga inlägg
Nu är det i alla fall klart! Bale har skrivit på för 3 stycken nya Terminator-filmer. Mer info nedan.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=45315
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=45315