Tycker vi tar och startar en riktigt tråd till den här filmen istället för att hålla på i den feltitulerade [url=../topic/batman-begins-3/page/26]Batman Begins 3-tråden[/url].
För nu är det nämligen stora nyheter på gång. Anne Hathaway är nu klar för rollen som Selina Kyle a.k.a. Catwoman, och Tom Hardy för rollen som Bane.
Vad sägs om detta?
(Källa: [size=12=12]http://www.slashfilm.com/catwoman/)[/size]
Postern var riktigt snygg, I like!
Snygg effekt på postern, men lite trist med skyskrapor igen. Men detta kan ju inte vara den officiella postern som kommer användas till filmen, utan mer en teaserposter eller hur? Det är ju inget som man sätter på väggen tycker jag, då det mer ser ut som en bakgrundsbild. Inget riktigt kläm i bilden, som de röda färgerna i postern till The Dark Knight. Men det kommer nog många fler, och den som ska symbolisera filmen lär vi inte se än på ett tag antar jag.
Wolfen: Du har så rätt så. Jag var lite snabb i vändningarna och såg inte den "falska vännen".
Wolfen: Du har så rätt så. Jag var lite snabb i vändningarna och såg inte den "falska vännen".
Yes precis, Det är en teaser poster :)
The Dark Knight hade även en cool teaser poster vill jag minnas.
För det första så måste man säga att det är en grym poster!
Läste på lite andra amerikanska forum att det finns en del easter eggs gömda på postern, bland annat kan man se Superman-märket under den vänstra vingen, samt Batpoden inte långt därifrån.
Och sist men inte minst, teasern till TDKR..
Sett den några gånger nu och jag tycker helt klart att den är godkänd. Vad jag vet så har dom väl inte kommit så långt i produktionen av filmen, vilket förklarar lite klipp från Batman Begins samt TDK. Men dom sista sekunderna av teasern är riktigt, riktigt bra. Angående den vita gestalten som uppenbarar sig i bakgrunden under de sista sekunderna av teaser - någon som vet vem eller vad det är?!
Läste på lite andra amerikanska forum att det finns en del easter eggs gömda på postern, bland annat kan man se Superman-märket under den vänstra vingen, samt Batpoden inte långt därifrån.
Och sist men inte minst, teasern till TDKR..
Sett den några gånger nu och jag tycker helt klart att den är godkänd. Vad jag vet så har dom väl inte kommit så långt i produktionen av filmen, vilket förklarar lite klipp från Batman Begins samt TDK. Men dom sista sekunderna av teasern är riktigt, riktigt bra. Angående den vita gestalten som uppenbarar sig i bakgrunden under de sista sekunderna av teaser - någon som vet vem eller vad det är?!
Vänta här... är det denna trailer som folk tror är äkta? Jag hoppas inte det för den är ju totalfejk rakt igenom, borde ju vemsomhelst se.
EDIT: Hittade teasern nu efter lite sökande. Den lär vara äkta.
EDIT: Hittade teasern nu efter lite sökande. Den lär vara äkta.
1361 inlägg
@Kinnander
Vilken vita gestalt? Man får ju några glimtar av Bane (Tom Hardy) i slutet bara.
Angående produktionen så har de faktiskt rört sig framåt en bra bit. Den började ju i mitten på maj och planeras wrappa i november.
Vilken vita gestalt? Man får ju några glimtar av Bane (Tom Hardy) i slutet bara.
Angående produktionen så har de faktiskt rört sig framåt en bra bit. Den började ju i mitten på maj och planeras wrappa i november.
@Voldo
Den som du skrev "teasern" på är den jag har sett.
SPOILER VARNING
@Viktor Jerner
Alltså jag satt och googlade en hel natt typ efter teasern, och lyckades hitta en bootleg med riktigt bra bildkvalité. Och i slutet där när Batman backar undan från Bane så är det en vit gestalt i bakgrunden, på höger sida av bilden. Jag kunde inte urskilja mer än att det var en människa, möjligen också att personen bar någon typ av mask.
http://www.ropeofsilicon.com/article/the-dark-knight-rises-leaked-teaser-trailer
Kolla på den så lär du se!
Den som du skrev "teasern" på är den jag har sett.
SPOILER VARNING
@Viktor Jerner
Alltså jag satt och googlade en hel natt typ efter teasern, och lyckades hitta en bootleg med riktigt bra bildkvalité. Och i slutet där när Batman backar undan från Bane så är det en vit gestalt i bakgrunden, på höger sida av bilden. Jag kunde inte urskilja mer än att det var en människa, möjligen också att personen bar någon typ av mask.
http://www.ropeofsilicon.com/article/the-dark-knight-rises-leaked-teaser-trailer
Kolla på den så lär du se!
1361 inlägg
Jajamensan, där har vi något. Frågan är om det är en person eller något annat. Just den "bootleggen" är ju överexponerad (syns tydligt när loggan är framme) också, så det "lyser" väl lite extra om objektet/personen.
Väntar bara på att teasern kommer ut med bra kvalitet! Skulle vara kul att kunna urskilja vad mannen i sängen säger, bortsett från de sista meningarna. Tror faktiskt Nolan kommer slå till med något bra igen :)
@Viktor Jerner
Mm, dom kommer ju under veckan släppa teasern officiellt på TDKS:s hemsida. Då är det även med största sannolikhet i HD-kvalité. Det betyder att vi kanske kommer kunna urskilja lite mer om vad/vem det är.
En annan sak jag tänkt på gällande teasern är det att Batmans huvud ser lite weird ut. "Hornen" är mkt mindre än dom han har i TDK, så frågan är om han åkt på pass mkt spö av Bane så att dom typ gått sönder. Det finns ju även dom på andra forum som tror att det är Catwoman som är med i teasern. Men det är bara vad dom tror, personligen tycker jag det är lite för lite "kvinnliga drag" i dräkten för att det ska vara Catwoman.
Mm, dom kommer ju under veckan släppa teasern officiellt på TDKS:s hemsida. Då är det även med största sannolikhet i HD-kvalité. Det betyder att vi kanske kommer kunna urskilja lite mer om vad/vem det är.
En annan sak jag tänkt på gällande teasern är det att Batmans huvud ser lite weird ut. "Hornen" är mkt mindre än dom han har i TDK, så frågan är om han åkt på pass mkt spö av Bane så att dom typ gått sönder. Det finns ju även dom på andra forum som tror att det är Catwoman som är med i teasern. Men det är bara vad dom tror, personligen tycker jag det är lite för lite "kvinnliga drag" i dräkten för att det ska vara Catwoman.
Hm, kan man inte ta bort sina egna kommentarer?
@Eldunarí
Gordon ligger ju där i sjukhussängen och pratar med någon (man kan se handen på en person nere i bild),
We were in this togheter, and then you were gone. And now this evil rises. Batman must come back.
Då svarar Bruce Wayne,
What if he doesn't exist anymore?
Gordon svarar då med,
He must, he must.
Gordon ligger ju där i sjukhussängen och pratar med någon (man kan se handen på en person nere i bild),
We were in this togheter, and then you were gone. And now this evil rises. Batman must come back.
Då svarar Bruce Wayne,
What if he doesn't exist anymore?
Gordon svarar då med,
He must, he must.
1361 inlägg
Ja, den lär ju släppas på iTunes kort efteråt, och där är det alltid 1080p som gäller.
Angående "hornen/öronen" så tror jag inte heller att det är Catwoman, antingen så är de skadade som du säger, eller så är det en ny variant på dräkten.
Angående "hornen/öronen" så tror jag inte heller att det är Catwoman, antingen så är de skadade som du säger, eller så är det en ny variant på dräkten.
Tror knappast det är Catwoman. Tyckte mig kunna urskilja manteln. Det kanske är en ny dräkt? Han fick ju trots allt en ny i TDK (som i min åsikt inte alls var lika snygg som den första). Däremot tror jag att Catwoman kommer vara Batmans beryktade nya kärleksintresse!
Jag tror det bara är en random. Men jag kan ha fel, vi får hoppas att den kommer ut på Apple Trailers redan ikväll!
Hur ska man kunna vänta ett helt år på denna...
Hur ska man kunna vänta ett helt år på denna...
När man talar om trollen
http://www.facebook.com/video/video.php?v=2054374751994
http://www.facebook.com/video/video.php?v=2054374751994
Haha. Analkalas var före mig med 30 sekunder.
Ja, nu kan man i alla fall definitivt säga att det faktiskt är Batman som slåss mot (...Bane...?) i slutet. Och att det är nån snubbe bakom dem. Vem det är går dock fortfarande inte att urskilja. Tyvärr såg ju inte dräkten direkt ny ut heller...
@Eldunarí
Spekulationerna fortsätter alltså med andra ord. Finns det några skådisar/roller som har blivit bekräftade officiellt förutom Bane, Catwoman, Blake och övriga på IMDB?
Spekulationerna fortsätter alltså med andra ord. Finns det några skådisar/roller som har blivit bekräftade officiellt förutom Bane, Catwoman, Blake och övriga på IMDB?
Intressant, nu ser man tydligt att Batman och Bane fightas mot varann och Batman ser utmattad ut. Med tanke på att Snubben har vita kläder så skulle jag tippa på att det är Black Mask.