Visa första inlägg
5248 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
5248 inlägg
Skulle ju vara kul ifall verkligen Black Mask finns med i filmen, ja med tanke på att han är den enda badguy som jag egentligen är riktigt intresserad av att se :) En perfekt skurk.

30 inlägg
för
30 inlägg
Håller med, både han och Two - Face är dem perfekta skurkarna. Ryktas också att det ska bli en till skurk.
7 inlägg
för
7 inlägg
Här är Bane. Ståendes på en av tre camo-tumblers
1770 inlägg
för
1770 inlägg
Hardy ser stenhård ut! De verkar ha gjort ett helt fantastiskt jobb med masken och själva klädseln. Gillar skinnrocken skarpt mycket! 
229 inlägg
för
229 inlägg
Grym bild!
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Han ser riktigt badass ut :D
249 inlägg
för
249 inlägg
För er som missat & nu är det dags att spekulera..Food for thought!

Animation är hämtad ifrån: [size=12=12]http://that-figures.blogspot.com/2011/07/news-dark-knight-rises-trailer.html[/size]
[size=12=12]Bilden kommer ifrån: [/size][size=12=12]http://www.digitalspy.com/movies/at-the-movies/a330551/who-is-the-mystery-figure-in-the-dark-knight-rises-teaser-trailer.html[/size]
871 inlägg
för
871 inlägg
Det pratades lite om honom innan! Mannen i vit tröja och blå jeans. Någon antydde att det såg ut som om han hade en mask på sig (när trailern inte släppts officiellt alltså), fast det tycker ju i alla fall jag definitivt inte. Någon nämnde att det kanske är Black Mask? Det hoppas jag verkligen, även om det inte ser ut som det!
Nej, jag har verkligen ingen aning. Det har väl ryktats om att Hugo Strange i medverka i filmen?
249 inlägg
för
249 inlägg
Ska jag ta med spoiler varning för en del teaser föresten, om någon vill jag ska redigera? :-)
Jovisst dom snacka lite om det tidigare & nu har diverse HD versioner dykt upp, ingen 1080p änsålänge men det kommer väl! :-)
Det var dom bästa jag kunde hitta, eftersom tråden saknade bild på det dom pratade om, så dom som inte hängde med tidigare eller missat kunde hoppa in i en eventuell duskussionen om vem det kan tänkas vara. :-D
11 inlägg
för
11 inlägg
Nolan & hans team verkar ha gått i rätt riktning när det kommer till Bane och hur han ser ut.
Gällande den vita gestalten har jag en känsla av att det är antingen Blake eller en vanlig GPD. Jag tycker nästan att man kan urskilja en skottsäker väst på personen.
55 inlägg
för
55 inlägg
Så sjukt taggad jag är på denna!!!!!!!!?!?!?!?! Såg nu klipp från inspelningen när bane slåss mot batman, omg!
142 inlägg
för
142 inlägg
Tyvärr måste jag säga att trots att jag fortfarande är väldigt pep på filmen så är jag lite besviken på Designen på bane... Jag menar, han påminner, iallafall på bilden hittils, väldigt, väldigt lite om bane från serierna. Självklart ville jag inte se någon liknande katastrofen förra gången han var med men samtidigt, det där känns inte som bane, och även om det inte skulle vara bane tycker jag inte han ser särskilt cool ut. Bättre tycker ja dom kunde gjort.
964 inlägg
för
964 inlägg
Supermegapeppad!
Längtar tills nästa år.. Längtar..
Klädsen till Bane tycker jag är riktigt bra gjort speciellt masken..
30 inlägg
för
30 inlägg
http://www.movieweb.com/news/the-dark-knight-rises-batman-vs-bane-fight-scene-revealed
Här kan man se när dem filmar slagsmålet men det som jag tycker var intressant är varför det är så mycket folk som slåss och det är på dagen. 
1113 inlägg
för
1113 inlägg
Ja nu ser man ju att han har en ny dräkt. Gillar hur Bane ser ut med. Den här fighten har nog inget med den man sett i trailern.
321 inlägg
för
321 inlägg
Gillar verkligen the look of Bane.
-195 inlägg
för
-195 inlägg
Helvete va nice, inte ofta det är så där stora fight-scener mitt på dagen i Batman-filmer nyskapande!
Kommer bli lika mäktig som Batman Begins och TDK!

118 inlägg
för
118 inlägg
håller med Vikkan, inte heller så nöjd över Bane. Men vi får se, känns som "hur han spelas" kommer vara en stor viktig del i hur trovärdig Bane det blir.
1361 inlägg
för
1361 inlägg
Första bilden på Anne Hathaway som Catwoman!!

EDIT: Skrev lite korta tankar också på bloggen
1113 inlägg
för
1113 inlägg
Som du skrev Viktor så kan vi hopas på att det är en tidig version av dräkten. För nu ser det inte ut som catwomen.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden