Visa första inlägg
1492 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1492 inlägg
Det är helt sjukt vad Nolan förstört Catwoman och Bane. Sorligt riktigt sorligt. 
871 inlägg
för
871 inlägg
Som du skrev, Viktor, så ser det för "techy" ut. Sen dräkten har jag absolut inget emot (bortsett från de överdrivna glasögonen som säkert har mörkerseende, värmesyn och också innehåller det här sonar-systemet från TDK). Hon blir lite föööör mycket Batman just nu.
1770 inlägg
för
1770 inlägg
Det där ser inte bra ut :/ Bane tycker jag de lyckats bra med, men Catwomans outfit ser väldigt tråkig ut. C'mon guys, you can do better than that! 
118 inlägg
för
118 inlägg
Ush jag har svårt för hjältar som har minimal utstyrsel och ingen känner igen dem.
som Stålmannen... "oh my god... när du har glasögon på dig, så blir du... Clark Kent!!!"
Och det är nog försent att starta en protestlista mot den här dräkten :/
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Ja...jag tycker det mesta ser löjligt ut jag, speciellt markatta men det var väl väntat, henne hade jag helst sluppit överhuvudtaget. Men men, jag är ändå (förmodligen den ende) inte så värst peppad på den här filmen i vilket fall.
7 inlägg
för
7 inlägg
den där bög-cowboyen kommer ju aldrig vara en bra joker, fan Nolan vad tänker du med!?  och inte perma-vit? looool

;P
118 inlägg
för
118 inlägg
Ja jag hoppas dom få in "cat" snyggt på nåt sätt, om det så är utseendet eller beteendet för hon ser it så "cat" ut just nu..
Lika trovärdigt som att sätta en kartong över en killes huvud, få honom att ropa "tuut tuut" och kalla honom Optimus Prime.
7 inlägg
för
7 inlägg
Det är visst catwoman, bara en version ni måste ha glömt.
zooma in på glasögonen så ser man att hon har ett andra par under dom.
troligtvis dessa som Hathaways bodydouble bar på igår:

hm... långt hår +  dominomask =
BAM!
Lee Meriwehter confirmed!

[love]
673 inlägg
för
673 inlägg
Snygga skidglasögon.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Den där dräkten kanske bara är en prototyp. I Batman Begins drog Wayne på sig en svart luva och en  grottdykar-utrustning när han började sin nya karriär, så man vet aldrig. Jag har hursomhelst stort förtroende för Nolan, han vet nog vad han pysslar med.
1361 inlägg
för
1361 inlägg
Verkar inte vara en prototyp, här är ett set-photo som visar henne in action, och det verkar vara samma stora fight som vi såg Batman och Bane i. Jag tippar på att detta är den slutgiltiga och kompletta dräkten. 
30 inlägg
för
30 inlägg
Trist att Catwoman ser ut så, jag hoppas att det är inte den riktiga dräkten utan hennes första. Bane´s dräkt tyckte jag var grym men det var något som saknades.
11 inlägg
för
11 inlägg
Hm, hon ser inte riktigt ut som jag hade förväntat mig. Men samtidigt, man ska inte döma ut en bok för dess omslag, samma princip gäller väl när det handlar om film. Nolan har dock sagt att han aldrig gör en film om det inte finns en intressant tanke/handling som grund. Så oavsett hur Catwoman ser ut så kommer TDKR att leverera.
1361 inlägg
för
1361 inlägg
Nolan kan misslyckas också, även om han har goda intentioner. Personligen tycker jag att Inception var ett mindre misslyckande, det känns som Nolan siktade högre men resultatet blev en ganska medelmåttig rulle. 
11 inlägg
för
11 inlägg
Alla kan misslyckas ja, där håller jag med dig. Gällande Inception så tycker jag snarare dock att det var ett mästerverk man bjöds på. Ska bli intressant att se vad Nolan beslutar sig för att göra efter TDKR.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Nej Patrik, du är inte ensam om att ha låga förväntningar på den här filmen. Samma här to say the least.
Visst kan Nolan misslyckas, i mitt tycke är han den klart mest överskattade regissören vi har vid sidan av posör nummer ett, Zack Snyder. Matthew Vaughn hör även han hemma i de överskattades liga. Nolan har gjort en kanonfilm i Memento. Resten...
Att många på forumet har han på topp fem genom alla tider är en lika stor gåta för mig som Bermuda-triangeln.... Det finns ju drösvis, ja i mitt tycke, regissörer som har en massa filmer som väger tusenfalt tyngre än Nolans blockbusters. Går man tillbaka i tiden till den svartvita eran  och upptäcker namn som Howard Hawks, Vittorio De Sica, Michael Powell, Alfred Hitchcock, John Ford, Frank Capra, Elia Kazan, Orson Welles, Michael Curtiz, Nicholas Ray, David Lean, Billy Wilder så hittar man en drös mer kompetenta regissörer, som dessutom hade en historia att berätta. Sen har vi ju alla regissörer från 70-talet och framåt som Scorsese, Ford Coppola, Allen, Kubrick, Ridley Scott, James Ivory, John Boorman, Mike Leigh, Sam Mendes, PTA, David Fincher, Andrea Arnold, Herzog, Kieslowski, Bertolucci, Danny Boyle, Bo Widerberg, Ingmar Bergman och typ hundra till. Nej, Nolan är verkligen ingen favorit hos mig, men smaken är ju olika...
1361 inlägg
för
1361 inlägg
Haha, nu kommer du här igen Brent och påminner mig om den underbara Börje Ahlstedt, det tackar vi för, hans stjärna får inte falna! :)
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Haha, absolut inte, Börje har en alldeles egen lyskraft som vi måste vara rädda om :)
855 inlägg
för
855 inlägg
Tror ju inte Nolan kommer misslyckas här, men det blir nog svårt att toppa The Dark Knight. Är ju egentligen inte alls intresserad av Batman, men jag tycker att Nolan lyckades göra så mycket mer än en simpel superhjälte/comic book-film i The Dark Knight. Får hoppas att han lyckas göra detsamma i denna. Ska dock bli mer intressant vad han gör efter.
229 inlägg
för
229 inlägg
Fan vad alla klagar, vi vet ju ingenting om filmen förutom skådespelare och karaktärer. Handling/manus kan ju fortfarande vara skitdåligt som skitbra.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden