Visa första inlägg
30 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
30 inlägg
Jag tror Anne [color=#333333=#333333]Hatheway kommer göra en bra catwoman men sen är ju frågan om hon kan spela mörka roller och inte såna roliga. Tom Hardy är jag säker på att hans tolkning av Bane kommer vara klockren fast jag hade också viljat se honom som Black mask eller som Hush.[/color]
38 inlägg
för
38 inlägg
Tror verkligen att Anne Hatheway tar seriöst på uppgiften, hon vet vad Christopher Nolan förväntar sig av henne, hon vet vad alla Batman-fans förväntar sig av henne.
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Nä, någon tio i topp-placering på IMdb tror jag inte på för "Den svarta knekten reser sig" (vissa titlar går verkligen inte att översätta). Det är för svaga kort med i filmen. Däremot kan den nog bli lika bra som Batman Begins, dock har ju inte den fördelen av att vara ny och fräsch längre, så troligtvis blir detta sämsta filmen av de tre. Men man ska aldrig räkna ut Nolan för tidigt.
Hathaway kan nog klara sig bra som Catwoman, med tanke på de tidigare prestationer som gjorts (Michelle Pfeiffer och Halle Berry). Hathaway känns minst lika kompetent som de, och med Nolans mörkare pensel borde det bli bästa Catwoman någonsin. Känns betydligt intressantare än Bane (gäsp). Men båda är långt ifrån Joker-klass. Det starkaste kortet är ju tyvärr redan utspelat.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Batman begins var bra, TDK den mest överskattade filmen i historien tills Nolan övertrumfade den med Inception. Har inga förväntningar på vare sig filmen eller Nolan när han gör denna typ av filmer. Ett totalt ointressant projekt som garanterat kommer ta sig in topp 5 på IMDb's lista, när alla fanboys röstat. Det är ju ändå en ny Nolanfilm vi talar om... :(
855 inlägg
för
855 inlägg
Klart att filmen kan bli bra men någon ny The Dark Knight tror jag då inte på. Men det är klart, han lyckades klämma ur sig en nästan lika bra film i Inception så omöjligt är det inte. Gillar castingen av Hardy och gillar verkligen Hathaway som skådis så det ska bli kul att se vad hon gör med rollen.
5248 inlägg
för
5248 inlägg
magiul: Batman Begins tycker jag att var den bästa :) men hypen över Nolan var ju inte lika stor då som då TDK och Inception kom så därför ligger inte den på tio i topp. Det kommer säkert den här att göra ändå, hur än dålig den den måhända blir, sånt spelar ingen roll längre på imdb.
11101 inlägg
för
11101 inlägg
Är mest bekymrad över hur man ska kunna se något efter att man kastat ägg på duken alla gånger Hathaway visar sig.
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Bonk: Gör du det bör du nog bekymra dig mer för hur du ska kunna undvika att bli utslängd ur biografen.
Psychopatrik: Det finns något som inte riktigt gör att jag rycks med lika mycket i Batman Begins. Första gången jag såg den tyckte jag den var bra, inte mer. Neesons skurk fungerar inte riktigt tycker jag. Den har växt något dock andra gången man såg den.
386 inlägg
för
386 inlägg
Scarecrow borde återvända. Han får gärna sno all screentime han vill från Kattjäkeln.
Men blir det här dåligt så har jag ju alltid Arkham City.
5248 inlägg
för
5248 inlägg
magiul: Jo jag förstår lite vad du menar, men jag gillade den faktiskt fruktansvärt mycket. Nu kan det ju också vara så att efter filmer som Batman Forever och främst Batman & Robin så kände man väl lite...jaha...ännu en fladdermusfilm, att de inte ger upp?! Det skeppet har ju sjunkit för länge sen och så slår Nolan till med en sådan fantastisk tolkning! Det var liksom inte det jag väntade mig. Nog hade jag väntat mig en bättre film än Batman & Robin av Nolan, men inte att det skulle bli så där jäkla bra. Ja...det kan nog ha spelat in.
30 inlägg
för
30 inlägg
skulle bara vilja veta källan till hathaway ryktet och om det är bekräftat av dom som gör filmen?
1492 inlägg
för
1492 inlägg

skulle bara vilja veta källan till hathaway ryktet

Det är inget rykte, och ja det är bekräftat!
401 inlägg
för
401 inlägg
[size=12=12][color=#555555=#555555][color=#000000=#000000]@holymakarony: [/color][color=#000000=#000000]Precis som Hannes sa så är det inget rykte utan ett faktum. Kollar du första inlägget så ser du att jag har bifogat länk till en källa. (eller så klickar du här om du inte orkar gå dit).[/color][/color][/size]
11 inlägg
för
11 inlägg
Hoppas de kan klämma in Black Mask också.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Projektet är jag som sagt inte intresserad av, men Hathaway tycker jag är en bra aktris, så den kritiken förstår jag inte. Tycker hon var kanon i Rachel Getting Married, Brokeback och Becoming Jane.
1361 inlägg
för
1361 inlägg
Håller med dig Brent, mitt problem ligger inte hos Hathaway, utan hos den tråkiga karaktären som hon blivit tilldelad. 
456 inlägg
för
456 inlägg
Tycker också att Hathaway är en bra skådis, som visserligen tyvärr har medverkat i väääldigt många skitfilmer. Men kritiken mot henne som skådis förstår jag inte riktigt.
Trist karaktär (Catwoman) som jag har svårt att se att det ska bli bra. Men samtidigt litar jag på Nolan, han brukar inte göra mig besviken.
Hoppas bara att han håller detta på en någorlunda "seriös" nivå och inte bygger nåt muskelberg av Tom Hardy bara för att originalkaraktären är det. Keep it real Nolan!
3198 inlägg
för
3198 inlägg
en möjlighet är faktiskt att det inte blir så mycket cat woman. nolan kanske lägger mer på Selina Kyle som person och mer en back-story. och karaktärsuppbyggnader uppskattas alltid!
456 inlägg
för
456 inlägg

en möjlighet är faktiskt att det inte blir så mycket cat woman. nolan kanske lägger mer på Selina Kyle som person och mer en back-story. och karaktärsuppbyggnader uppskattas alltid!

Det låter faktiskt ganska troligt att Nolan skulle lägga upp det så. Man kan ju hoppas iaf.
673 inlägg
för
673 inlägg

[size=12=12][color=#4c4c4c=#4c4c4c]Anne Hathaway has been cast as Selina Kyle.[/color][/size]

[size=12=12][color=#4c4c4c=#4c4c4c]Med det sagt tror jag inte Cat-woman kommer vara med speciellt mycket utan tror mer som hempo22 säger att de bygger karaktären kring Selina Kyle. Som någon nämnde "a love interest" för Bruce. [/color][/size]
[size=12=12][color=#4c4c4c=#4c4c4c]Det är var jag hoppas på och tror kommer hända.[/color][/size]
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden