Visa första inlägg
964 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
964 inlägg
E:et ska låta som ett A nästan, försök! ;)
928 inlägg
för
928 inlägg
Varför försökte jag. 
87 inlägg
för
87 inlägg
hahaha, vilken diskussion
321 inlägg
för
321 inlägg
Såg filmen nu, på IMAX i New York. Sitter på hotellrummet, ska snart ut och äta. Här är länk till mitt inlägg om filmen. Jävligt bra, men sorgliga omständigheter. http://foltmar.tumblr.com/post/27665525142/tdkr
11 inlägg
för
11 inlägg
Bra skrivet Foltmar! 
1770 inlägg
för
1770 inlägg
Bra skrivet kompis! 
1197 inlägg
för
1197 inlägg
Riktigt bra skrivet Rasmus!
549 inlägg
för
549 inlägg
Bra recension rasmus och
11 inlägg
för
11 inlägg
[size=12=12][color=#333333=#333333]"Tom Hardy can apparently do more with only 20% of his face than most people can do with all of their face."[/color][/size]
55 inlägg
för
55 inlägg
3 inlägg
för
3 inlägg
ikväll blir det actionthrillern Uppdraget fråm 2002 och medverkand eav colin farrel och al pacino
3 inlägg
för
3 inlägg
har just trailern till the dark night rises och trailern var grym
7 inlägg
för
7 inlägg
Fantastisk film. Trots en ganska spretig första hälft så vinner filmen över en, den andra halvan. Och de sista 5 minutrarna är helt gudomligt. Det perfekta slutet för Batman-legenden.
11 inlägg
för
11 inlägg
Riktigt fet film. Riktigt fet. Slår 2:an men inte 1:an.
2549 inlägg
för
2549 inlägg
Du skrev visst fel, där. Slår 1:an men inte 2:an.
2575 inlägg
för
2575 inlägg
En film som underhåller för stunden, men inte mycket mer.
44 inlägg
för
44 inlägg
Nyss hemkommen från bion, sjuuuukt överskattad film, förtjänar absolut inte den hype som varit kring den, missförstå mig rätt, filmen va skitbra och ett bra slut på Nolans Batman, men om ni förväntar er en lika bra film som TDK så blir ni besvikna, Tom Hardy gjorde dock ett jäkla bra jobb som Bane, återigen så va det "boven" som lyfte filmen och inte batman.
Vet inte om det bara är jag som tycker att rösten är så töntig på batman och drar ner lite coolhetsfaktorn? :)
15 inlägg
för
15 inlägg
Överskattad var ordet. Enorm besvikelse... Bane var fantastisk dock, Catwoman likaså. Förstår dock inte hur man kan misslyckas med detta.. filmen hade enorm potential att bli fantastisk.
Betyg: Stark 2/5
249 inlägg
för
249 inlägg
Har setat och funderat vilket betyg jag ska sätta på denna  trilogi-final från Nolan. Återigen tycker jag Cristopher Nolan och Jonathan Nolan skrivit en riktigt bra film, som de även gjorde i TDK och The Prestige, Memento, beundransvärt! Vill bara skriva ur mig lite, inga spoilers dock så läs på om du vill! :-)
Nolan vet vad han är bra på och han gör det bra. Hans fingertopps känsla i castingen visar sig återigen, Tom Hardy är utmärkt som Bane, Joseph-Gordon Levitt fick oväntat mycket spelrum således att jag tycker hans karaktär var både intressant och välspelad! Marion Cotilliard och Anna Hathaway spelar även dem nya karaktärer med bravur! Nu har jag skrivit saker som nämnts tusen gånger redan men..
det ska sägas att TDKR inte är den orginella Batman historien som filmatiserats, framför allt inte de senare 90-tals filmerna. C. Nolan har i de tidigare filmerna börjat tvätta bort denna stämpeln och här fullbordas den, Batman rensar bara inte upp Gothams gator utan personliga konsekvenser, jag kan tänka mig att många riktigt inbitna fans häpnade lite på dit storyn tog oss, och inte på det positiva sättet. Tyvärr. Även om det fanns en del serie referenser som höjde filmen i mina ögon!
Jag har sett många som säger sammma sak och jag håller med, Christian Bale är en av världens absolut bästa skådespelare men jag är även en av dom som tycker Bat-voice från Bales sida passar perfekt!
4/5 absolut, tänkte först sätta 5/5 men det var nog alldeles för mycket hjärta i det betyget, kanske efter en omtitt!  Gonatt! :-)
2 inlägg
för
2 inlägg
Min Recension av The Dark Knight Rises
http://dannebrandt.wordpress.com/2012/07/24/recension-the-dark-knight-rises/
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden