Visa första inlägg
5248 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
5248 inlägg
Tror som Mats här, skulle det vara så att Levitt blir castad så tror jag definitivt att det är som The Riddler och då blir ju också The Riddler automatiskt huvudskurk, ja och Bane blir mycket riktigt hans hantlangare. Nu är jag inte så mycket för The Riddler, men det berodde mest på att Depp skulle spela honom, blir det Levitt så blir det nog mycket bättre. Det positiva med The Riddler är väl att det är en ganska så komplicerad skurk (Nolan älskar ju komplexa ting ;) ), med gåtor och allt vad det är så det kan ju bli underhållande att följa.
Catwoman orkar jag inte ens tala om, henne kan de klippa bort helt för min del. Jag får nog göra som Bonk gör då det är kvinnor och barn med i bilden; snabbspola! ;)
Nej men förhoppningsvis så är hon väl inte med så mycket och blir då definitivt inte huvudskurken tack och lov. Så...The Riddler...ja han blir väl okej, lite förutsägbart bara iom allt snack. Jag hade ju hoppats innerligt på Black Mask men det verkar inte som att det blir så om jag ska vara ärlig. Det verkar inte heller som att han tänker välja The Penguin som ändå är en av de mest kända skurkarna.
871 inlägg
för
871 inlägg
Eftersom nu Levitt nu ska vara med hoppas jag på att han blir The Riddler. Om nu inte Black Mask kommer med är Riddler den enda intressanta skurken att ha med och dessutom skulle det inte heller förvåna mig alls. Nolan är ju den som vill få folk att tänka till lite, och att ha med gåtor vore ju perfekt.
Nu kom i alla fall peppen tillbaka efter beskedet om Catwoman!
30 inlägg
för
30 inlägg
Ska jag tippa så kommer Levitt att antingen spela Black mask eller Deadshot. Hade varit grymt om han spelade Deadshot, det hade varit intressanta dueller mellan honom och Batman.
1770 inlägg
för
1770 inlägg
Kul att Levitt ska medverka i filmen! 
Dock är jag fortfarande skeptisk till skurkarna i filmen, Bane och Catwoman?? wtf? inga favoriter direkt, men Nolan kokar säkert ihop något bra. Får hoppas på att Levitt blir The Riddler som är precis som Patrik säger en komplicerad.
OM fallet nu är så, tror jag på en ''Tänka efter-mindfuck''-film som vi t.ex. sett i ''Memento'' och ''The Prestige''. Det är då alltså bara positivt! :)
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Det är säkert ett ämne för en annan tråd, men jag skulle gärna se att Nolan gjorde något helt annat istället för den här typen av film hela tiden.. Ett nedtonat, vardagsrealistiskt drama förslagsvis. Då skulle vi få se vad han har att erbjuda som regissör.. Detta vet vi att han kan.
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Nu rullar det rykten om att Gordon-Levitt's roll i filmen är Robin..
85 inlägg
för
85 inlägg
Ingen Robin, snälla. Jag har aldrig gillat tanken på en sidekick till mr Wayne. Han ska jobba ensam, därmed basta! 
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Haha ja ifall det stämmer så försvinner alla förhoppningar. Catwoman OCH Robin, då kan de lika gärna slänga med Batgirl också. Skulle inte förvåna mig ifall det är sant, men Bale sa väl för ett tag sedan att han skulle vägra att ställa upp ifall Robin skulle komma in i bilden. Fast å andra sidan så kan ju allt lösas med pengar...
1492 inlägg
för
1492 inlägg
Alla har bara fel syn på Robin efter fiaskot "Batman & Robin"
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Nej nej nej...det är inte bara pga av det min käre vän. Så fort de ska in med unga sidekicks i redan fullt fungerande filmserier så blir det kacka, det finns det åtskilliga exempel på :) Dessutom så har jag aldrig gillat karaktären Robin, jag tycker Batman fungerar som bäst på egen hand.
85 inlägg
för
85 inlägg
Jag kunde inte sagt det bättre själv, Patrik. :) 
2 inlägg
för
2 inlägg
Jag kan föreställa mig Gordon-Levitt som Robin, men jag kan inte tänka mig att ryktet (källa, btw?) stämmer. Å andra sidan hade jag inte kunnat föreställa mig att Christopher Nolan skulle introducera Catwoman heller. Vem vet hur han tänker.
401 inlägg
för
401 inlägg
Det är vääldigt vaga rykten (här är källa förresten), som går ut på att det skett några "location scoutings" och insatta personer då yppat att det rör sig om "Robin's cave". 
Jag kollade igenom kommentarerna på Slashfilm och en del spekulerar i att det inte rör sig om karaktären Robin utan om Robin Williams (som ryktas vara aktuell för Hugo Strange), och det låter ju mer sannolikt att den karaktären ska ha en "cave" än sidekick-Robin.
Dessutom så tror jag, med tanke på hur kritiskt såväl Nolan som Bale har uttryckt sig angående en involvering av karaktären Robin, att han definitivt inte kommer att vara med.
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Robin Williams som Hugo Strange? ja det lät då så otroligt mycket bättre! Ganska så otippat val ifall det skulle stämma, skulle säkert bli skitbra! Nolan har ju arbetat med Williams tidigare så SÅ långsökt kanske det ändå inte är.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
På ett sätt logiskt om det skulle vara Robin Williams. Nolan återanvänder ju typ alltid samma skådisar, och Williams använde han i Insomnia, så det är säkert sant.
199 inlägg
för
199 inlägg
Jag skulle faktiskt uppskatta ifall det stämmer med Robin Williams, har alltid gillat honom och så känns det roligt att han kommer in i något annat än dessa familjekomedier han ständigt är med i nu det senaste!
SÅ ett plus ifall Robin Williams är med!
673 inlägg
för
673 inlägg
Hoppas både Levitt och Williams kommer med, kan bli en mycket bra casting till denna filmen. Även om jag ställer mig frågande till Catwoman men som Mats nämnde tror jag inte att själva karaktären Catwomen kommer att spela så stor roll i denna filmen utan mer som någon nämt "a love interest". Även Hardy kan bli mycket bra i sin roll.
In Nolan I trust =)
401 inlägg
för
401 inlägg
Precis, det är ju faktiskt inte helt omöjligt att Nolan skulle ha med Williams då de har jobbat med varandra förut. Huruvida han passar i en sådan här roll är tveksamt. Williams kan visserligen hantera dramatiska roller, men som serietidningsskurk skulle det kunna tippa över och bli löjligt.
JGL hoppas jag får en lite mindre roll och inte blir den stora skurkrollen, tycker inte att han skulle passa som det. 
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Ja det kan ju tippa över och bli lite som Carreys The Riddler i Batman Forever. Men å andra sidan så tror jag nog att Nolan har koll på det där, även Williams själv. Hoppas att de gör honom lika nedtonad och mörk som just i Insomnia eller ja...som i One Our Photo. Detta kan vara ett geni-drag.
673 inlägg
för
673 inlägg
Williams är en mycket kompetent skådespelare med en otrolig bredd även om han mest spelar töntiga och överspelade roller men jag tror att han kommer briljera i denna rollen om han nu skall vara med. Jag tror även att skådespelarna är rätt hårt hållna av Nolan och de gör som han säger att de ska göra och inte spelar sitt eget race.
Nä jag tror faktiskt att detta kommer bli hur bra som helst.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden