Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Kenneth":kpe6oltp]Och Year One. Och Head of the Demon. So?[/quote:kpe6oltp]

Tänkte bara nämna det, som kuriosa. Angående intervjun med Eckhart, det börjar verka som om Nolan vill göra Two-Face till ett slashermonster.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Så Scarecrow är med i alla fall. Men det lär nog inte bli långvarit.
775 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
775 inlägg
[url=http://www.whysoserious.com/happytrails/trailer.htm:1rsh5gsq]Trailer #2[/url:1rsh5gsq] i HD.

F.E.A.R: Okej, jag förstår.
191 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
191 inlägg
Den nya trailern är ju helt sjukt bra, och visst är det en Two-Face tease vi får se!
sen tror jag att man faktiskt får se Scarecrow i trailern, fast väldigt kort. Titta vem som sitter i bilen batman landar på runt 1.06...
Riktigt bra trailer iaf! Can't wait for the movie!
851 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
851 inlägg
Fantastisk Trailer!

Titta på Dents haka mm på den här bilden, alldeles på sidan av ansiktet:

[img:ejbuunkl]http://i30.tinypic.com/w074eu.jpg[/img:ejbuunkl]

hmm.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
snygg bild läbgtar att få se en hel bild av båda sidorna
737 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
737 inlägg
Vilket grymt trailer! Längtar efter att ser det här filmen på bio!
2566 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
2566 inlägg
Fy satan vad jokern är cool. "Hello beautiful" och så stryker han håret med handen. Finns nog chans att detta blir världens bästa superhjältefilm.
851 inlägg
för
851 inlägg
Ja, det finns otroligt mycket material till avatarer mm.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
"Why So Serious?"

Älskar bara det sååååå mycket!
851 inlägg
för
851 inlägg
Någon som har en länk till scenen där Jokern och co rånar banken?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Den nya trailern var skitnice, av det man har sett från Jokern (Heath Ledger) är verkligen bra. Det känns som han har lagt ner all energi på att skapa denna mörka karaktär. Längtar verkligen till premiären och längtar även till att se va Nolan har skapat.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Löjlig trailer joker vart cool men inte när han säger kill the batman, det är helt fjolligt(enligt mina åsikter)
4680 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4680 inlägg
Mycket bra trailer. Fantastiskt foto dessutom. Hur jäkla cool och snygg är inte scenen när Jokern går på gatan och tar fram kniven, gah!

Sommarens bästa och en av årets bästa filmer? Troligtvis.
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
[quote="Spath":3ebqm6bf]Fantastisk Trailer!

Titta på Dents haka mm på den här bilden, alldeles på sidan av ansiktet:

[img:3ebqm6bf]http://i30.tinypic.com/w074eu.jpg[/img:3ebqm6bf]

hmm.[/quote:3ebqm6bf]

Fan asså! Tycker väl att jag redan såg de där i bootleg trailern!

Men fan va trailern är grym! Ryser verkligen
851 inlägg
för
851 inlägg
Han ser mer bränd och liksom mer missbildad ut än vad Tommy Lee Jones gjorde i Batman Forever
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
[quote="Spath":1gbmv4hj]Han ser mer bränd och liksom mer missbildad ut än vad Tommy Lee Jones gjorde i Batman Forever[/quote:1gbmv4hj]

Jo de tycker jag också.

När kommer det en preview artikel på MZ om den här filmen ?
851 inlägg
för
851 inlägg
... och när byter de bilden på filmens sida (här på MZ). Det finns gott om material, och den bilden de har nu är lite tråkig.
4680 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
4680 inlägg
Den bilden här på MZ är väl dessutom från BB?

Och självklart kommer han ser mer bränd och missbildad ut än Tommy Lee Jones. Intervjun med Eckhart "bevisar" väl det. Jag kan ju passa på att länka till den [url=http://joblo.com/two-face-information:1wtuo75h]den här Joblo-artikeln[/url:1wtuo75h]. Här kommer ett citat från den:
Visa spoiler


Om detta stämmer: damn!
191 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
191 inlägg
[quote="Richie":2dpt3hv0]
Visa spoiler

[/quote:2dpt3hv0]
Shit pommes, vad jag räknar dagar! Hoppas verkligen på att han kommer se så förstörd ut som jag tror. Det kommer att bli svårt att hålla sig fram till den svenska premiären när bilder på honom börjar läcka ut på internet...
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden