Visa första inlägg
89 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
89 inlägg
Kollade nyss på imdb och såg att det redan skrivits ner en massa "memorable quotes" från Jokern. Han verkar ju hur grym som helst.

off topic: åh, ännu en användare som har namnet "Batman". Blir svårt att skilja på alla.
851 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
851 inlägg
Rafe: Nej, inte än, men skulle gissa på att det blir så han kommer att se ut. Eckhart sa själv att fansen "tänkte för smått". Så här tänkte vi ju aldrig. Som jag sagt tidigare tror jag bara att det är ett "första stadie", och att den kommer att utvecklar mer. Men jag är helt klart nöjd med hur han ser ut nu.

Jenna: Många blir troligvis bara medlemmar här för att TDK är på väg. Men jag håller med dig. Det börjar bli störande.
1215 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1215 inlägg
[quote="Spath":1ezkzg1g]Jenna: Många blir troligvis bara medlemmar här för att TDK är på väg. Men jag håller med dig. Det börjar bli störande.[/quote:1ezkzg1g]
Att folk kommer hit enbart för en specifik film ser jag inte som irriterande utan snarare att det ofta är ungar som knappt passerat 10-strecket. Men "The Batman" verkar kunna formulera sig ganska bra så där är det inga problem...
456 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
456 inlägg
Hoppsan, bilden på Two-Face var definitivt inte vad jag hade tänkt mig. Den är inte "dålig" men jag hade väntat mig något mer barnvänligare om man säger så. Hursomhelst är den riktigt otäck.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Någon som kan länka "the laked two face toy photos"
så man kan jämföra bilderna
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Nu har jag varit oaktiv från detta forum i snart ett halv år. Jag har följt med diskussionerna men inte orkat delta. Men nu känner jag det är dags igen efter att ha sett bilderna på Two - Face och den nya trailern!! Wow säger jag bara! Jag håller på att gå ihjäl! Kan int premiären vara idag!!

Angående de two face bilderna som har läckt ut. Jag är en anningen skeptisk mot dom.. även den senaste där man ser käkbenet och ögat ser ut att fall ut när som helst!
851 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
851 inlägg
[quote="escaperel":jw863bgv][quote="Spath":jw863bgv]Jenna: Många blir troligvis bara medlemmar här för att TDK är på väg. Men jag håller med dig. Det börjar bli störande.[/quote:jw863bgv]
Att folk kommer hit enbart för en specifik film ser jag inte som irriterande utan snarare att det ofta är ungar som knappt passerat 10-strecket. Men "The Batman" verkar kunna formulera sig ganska bra så där är det inga problem...[/quote:jw863bgv]

Nej, jag menade inte att det var ett problem, utan att folk uppkallar sitt användarnamn efter filmens karaktärer, vilket kan bli jobbigt i längden. Tänk om alla tillslut skulle ha ett användarnamn med just "Batman" i (tvivlar dock på att de kommer att gå så långt ). Back to topic nu.

twoface02: Vi kan ju säga så här: De var inte ett tugg lika, det enda som såg likadant ut var den oförstörda sidan av ansiktet.

Havoc: Det kan bero på att Two-Face saknar ögonlock på det ena ögat.
45 inlägg
för
45 inlägg
Bilden på Two Face är grym men man får hoppas att han kommer också se så ut i filmen. Det som är grymt med Nolan är att han gör Batman filmerna verkliga för Tommy Le Jones Two Face och den här Two Face är stor skillnad så det är ett plus tycker jag. Vet någon om Two Face kommer använda sin mynt i den här filmen?
851 inlägg
för
851 inlägg
Det är klart han gör, han använder det t.ex. inne i Sal Maronis bil
775 inlägg
för
775 inlägg
Bilden på Two-Face är lika gammal som idén att Jokern skulle ha slitna lappade kläder. Nu vet man hur det gick. Tursamt nog.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
I bilden där Dent sitter i bilen med en pistol kan man urskilja tre prickar men det gör man inte i den senare...
470 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
470 inlägg
[quote="Havoc":10ykhtlf]I bilden där Dent sitter i bilen med en pistol kan man urskilja tre prickar men det gör man inte i den senare...[/quote:10ykhtlf]
Kanske för att bilden i trailern trots allt är så som det kommer se ut i filmen, medans den andra bilden med största sannolikhet är en tidig konceptbild. Det kommer alltså antagligen finslipas lite till filmen kommer.
191 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
191 inlägg
[quote="Havoc":1cp15aij]I bilden där Dent sitter i bilen med en pistol kan man urskilja tre prickar men det gör man inte i den senare...[/quote:1cp15aij]
Den nyare bilden är bara concept art, inte slutprodukten. Om den är verklig vill säga. Det som gör att vissa tror att den är verklig är att WB har bett vissa internet sidor att ta bort den.
Men jag hoppas att han bara ser någonstans i närheten av så cool han gör på den nyare bilden.
851 inlägg
för
851 inlägg
I TDK så är han vän till Batman... Varför gjorde du en spoiler?
775 inlägg
för
775 inlägg
Som Two-Face blir Dent en vigilante, ungefär som Batman, och fortsätter bekämpa brott. Men brukar alltför laglösa metoder som driver honom i osämja med både den mörke riddaren och Gordon.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Förhoppningsvis blir han lite av en hämnare eller Vigilante som ni kallar det i denna film medan i nästa så blir han en riktig skurk som blir ett riktigt hot mot Batman.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Spath":17tex0s8]Det är klart han gör, han använder det t.ex. inne i Sal Maronis bil[/quote:17tex0s8] Använder han myntet när han är Harvy Dent också? Men han är ju Two Face i bilen...
851 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
851 inlägg
[quote="BatmanYear1":3hgacbsb][quote="Spath":3hgacbsb]Det är klart han gör, han använder det t.ex. inne i Sal Maronis bil[/quote:3hgacbsb] Använder han myntet när han är Harvy Dent också? Men han är ju Two Face i bilen...[/quote:3hgacbsb]

Är det inte nåt i stil med att det är typ Maronis mynt eller nåt sånt? Eller fick Dent det av sin farsa? Gud vilket rostigt minne man har...
45 inlägg
för
45 inlägg
Vem tycker ni är farligast av Two Face och Joker. För mig är valet svårt men jag tycker att Joker är farligast dels för att han beter sig som en psykopat och med honom vet man inte vad som ska hända.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Alltså jag fattar inte, kommer vi se two face i den här filmen eller inte?
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden