Visa första inlägg
2566 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
2566 inlägg
Nya intervjuer med Bale, Eckhart och Oldman.

http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=46462
802 inlägg
för
802 inlägg
[quote="Grollo":12nbgx4t]Tråkigt att Iron Man och Hulken fick samma premiärdatum här medan en av årets mest efterlängtade filmer blir en vecka försenad här! [/quote:12nbgx4t]

I Lund kunde jag i alla fall beställa biljetter till den 17:e.
Vet inte hur det är med resten av landet.
107 inlägg
för
107 inlägg
Royal
Fredag 25 juli 18:00
Malmö

Då smäller det för mig :D!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vet inte om du redan svarat/skrivit detta nånstans i tråden, men hur ska du göra med 15-årsgränsen Nate96?
Nyfiken
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tråkigt att det inte fanns någon nattvisning här i Linköping. Men men, det fick bli den 25 Juli 21:30 istället
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="TheJoker":15n133dd]25 juli 18:00 smäller de för mej xD:D:D!

Royal i Malmö , bästa platserna , jag var faktiskt först på plats här xD[/quote:15n133dd]

Det blev 21.30 för mig i Royal. Bara att vänta 2 veckor till.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="V":24b9cfx7]Vet inte om du redan svarat/skrivit detta nånstans i tråden, men hur ska du göra med 15-årsgränsen Nate96?
Nyfiken[/quote:24b9cfx7] Va? Hömm, jag har inte tänkt ut nått ännu, men jag smiter väll in på ett eller annat sätt! Mohahahaha.....!!! Fick inte genombrott som förra gången, blev bara sur! Alltså, jag förstår inte varför dom satt den på 15...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="twoface02":35t3iad5][quote="Grollo":35t3iad5]Var väl helt okej trailer, var lite skönt att få se Max slänga sig framstupa i slow motion, man fick lite vibbar, men bara lite! Känns fortfarande som att detta kommer bli ännu en i mängden actionfilmer.

Förresten så visste jag inte att Olga Kurylenko skulle vara med i den här filmen, och vem kommer hon spela?[/quote:35t3iad5]Va fan snackar du om? [/quote:35t3iad5]

Haha ja blev felpost som fan märkte jag! sry 'bout that...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Nate96":3hcduw8g]Fick inte genombrott som förra gången, blev bara sur! Alltså, jag förstår inte varför dom satt den på 15...[/quote:3hcduw8g]

Vad för slags genombrott väntar du dig?

Ganska lustigt citat, om man läser det några gånger.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Underbart med en 15-årsgräns, nu slipper man jobbiga ungar som inte kan sitta still i stolarna...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Andreas":2i6u6l7y]Underbart med en 15-årsgräns, nu slipper man jobbiga ungar som inte kan sitta still i stolarna...[/quote:2i6u6l7y]

Ja, och alla barn som måste gå på toaletten var 5:e sekund.
174 inlägg
för
174 inlägg
Är det någon annan än Mig som ska se den : torsdag 24/7, kl 20:50
Filmstaden Sergel salong 1
Stockholm
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Intervju med Christian Bale, Aaron Eckhart och Gary Oldman.

http://www.superherohype.com/news/featu ... hp?id=7460
851 inlägg
för
851 inlägg
[quote="I Am Serious":31idmpds]Intervju med Christian Bale, Aaron Eckhart och Gary Oldman.

http://www.superherohype.com/news/featu ... hp?id=7460[/quote:31idmpds]

De postades bara några inlägg upp.

Är det någon som vet när biljetterna släpps i Vänersborg? Funderar på att se den där.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="I Am Serious":3cs2wtaq]Intervju med Christian Bale, Aaron Eckhart och Gary Oldman.

http://www.superherohype.com/news/featu ... hp?id=7460[/quote:3cs2wtaq]

Herregud, kan de inte göra intervjuer som inte innehåller långa klipp som man inte sett förut? Jag har hållt mig undan från klippen och sen kommer de här intervjuerna med långa klipp från filmen medans de pratar. Nu vågar jag inte ens kolla på Aaron Eckhart intervjun p.g.a. att jag är rädd för Two-Face spoilers.
851 inlägg
för
851 inlägg
Det är lugnt, men ser ingenting utav Two-Face, förrutom lite av hans haka när Dent sitter i bilen med en pistol.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Spath":bhdabqut]Det är lugnt, men ser ingenting utav Two-Face, förrutom lite av hans haka när Dent sitter i bilen med en pistol.[/quote:bhdabqut]

Ok, tack. Är det någon som vet vad för sorts spoilers Gary Oldmans intervju innehåller? Är det stora spoilers eller vadå?
851 inlägg
för
851 inlägg
Har sett den, men förstod inte riktigt vad spoilern var för något. Visst ser man ett par längre klipp ur filmen, t.ex. en scen mellan Gordon och Dent, men finns ingen spoiler i det enligt mig.

För övrigt är Oldman en riktigt störtskön snubbe.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Spath":3848xw90]
För övrigt är Oldman en riktigt störtskön snubbe.[/quote:3848xw90]

Hehe jo, i intervjun så hade han jäkligt svårt och snacka iaf
775 inlägg
för
775 inlägg
[url=http://moviesblog.mtv.com/2008/07/11/dark-knight-exclusive-clip/:18r7bpje]Joker-klipp[/url:18r7bpje].
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden