Tänkte att man kunde göra ett forum om uppföljare till Batman Begins.
Vad vet vi, att 2008 ska vara realse datum på bio,att Christian Bale kommer att spela Batman, att Sir Michael Caine kommer att spela Alfred och slutligen att Jokern kommer att vara skurken i filmen.
Man får hoppas på att de andra skådespelarna återkommer till sina kära roller.
Jag har själv hört rykten om att Cillian Murphy(the scarecrow) ska vara med i uppföljaren, vet inte hur dom då har tänkt sig, kanske att han blir ännu mer galen efter att Rachel(Katie Holmes) skjuter honnom med sin elpistol. Och han förvandlas till Jokern.
PS:När ni har hört rykten eller vet nåt om den nya batman filmen, så är det bara att skriva det.
Biljetterna är bokade och uthämtade nu till den 25:e.
Kan knappt vänta två hela veckor till.
Kan knappt vänta två hela veckor till.
Nu är biljetterna bokade. Den 28 blev md tanke på att polaren I Am Serious kommer hem dagen innan. Men sjukt taggad!
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Rafe Fines":1in1da1u]Nu är biljetterna bokade. Den 28 blev md tanke på att polaren I Am Serious kommer hem dagen innan. Men sjukt taggad![/quote:1in1da1u]
Aah fyfan kan knappt vänta!
Aah fyfan kan knappt vänta!
Saknas
för
Inga inlägg
Så jobbigt att man måste hämta ut biljetterna dagen efter man har bokat. Varför är det så?
Saknas
för
Inga inlägg
Det är så så därför att om flera reserverar till dagen den har premiär och sen visar det sig att de inte kommer och hämtar ut de. Då kunde ju lika gärna några andra fått chansen att boka biljetterna (om vi förutsätter att de verkligen kommer och hämtar ut biljetterna)
Så om du vill hämta ut biljetten när du ser väl ser filmen så ska du KÖPA biljetten, men då måste du skriva in kontonummer och krångla. Det blir jämt massa fel för mig när jag väl gör det, så jag reserverar jämt!
Sen kanske du är osäker på om du verkligen kan se filmen den dagen och inte riktigt vet om du har andra planer. Då kan du ju lika gärna reservera en plats, sen får du typ en dags betänketid och om du inte kan så försvinner din reservation och platsen blir ledig och tillänglig för andra att BOKA/KÖPA.
Så om du vill hämta ut biljetten när du ser väl ser filmen så ska du KÖPA biljetten, men då måste du skriva in kontonummer och krångla. Det blir jämt massa fel för mig när jag väl gör det, så jag reserverar jämt!
Sen kanske du är osäker på om du verkligen kan se filmen den dagen och inte riktigt vet om du har andra planer. Då kan du ju lika gärna reservera en plats, sen får du typ en dags betänketid och om du inte kan så försvinner din reservation och platsen blir ledig och tillänglig för andra att BOKA/KÖPA.
På populära filmer blir det så att man oftast blir tvungen att köpa ut biljetterna dagen efter. Men jag har ibland gått på filmer då jag hämtade ut mina biljetter 30 minuter innan filmen börjar. så det är upp till filmen så att säga
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, asså jag reserverade ju och ville verkligen ha biljetter och allt till Transformers och va bland de 10 första iaf. Men när vi gick på bion så var det hur många människor som köpte biljetterna när de väl var där istället, men det är här i Norrköping det, kan tänka mig att i större städer så måste man reservera och så innan
Fast så här har det faktiskt varit på alla storfilmer jag sett på bio. Utom Spiderman 3 , då fanns det 3 st kvar att handla när man väl va där.
Fast så här har det faktiskt varit på alla storfilmer jag sett på bio. Utom Spiderman 3 , då fanns det 3 st kvar att handla när man väl va där.
Saknas
för
Inga inlägg
Själv har man bokat biljetter till smygpremiären 24/7. Har aldrig varit en sån som måste se filmer på premiären, men orkar inte vänta.
[quote="F.E.A.R":2ha8wypv]Själv har man bokat biljetter till smygpremiären 24/7. Har aldrig varit en sån som måste se filmer på premiären, men orkar inte vänta.[/quote:2ha8wypv]
Ska du se : torsdag 24/7, kl 20:50
Filmstaden Sergel salong 1
Stockholm
Stockholm
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="taha":2yipgu8n][quote="F.E.A.R":2yipgu8n]Själv har man bokat biljetter till smygpremiären 24/7. Har aldrig varit en sån som måste se filmer på premiären, men orkar inte vänta.[/quote:2yipgu8n]
Stockholm[/quote:2yipgu8n]
Nope, enda SF i Umeå torsdag klockan 21.00.
Stockholm[/quote:2yipgu8n]
Nope, enda SF i Umeå torsdag klockan 21.00.
Saknas
för
Inga inlägg
Glid till Heron City ist den 28/7 och sen med mig och Rafe Fines ;]
Fan måste säga at jag diggar din banner Serious
3462 inlägg
Hm, ser nog den här i veckan trots allt. Är mest nyfiken på Ledgers prestation som lockar mig mest med filmen. Vore ju underbart om det vore oscarsmaterial på den, men ska nog hålla nere förväntningarna.
Börjar tycka synd om Oskar som skriver recensionen. De flesta verkar förvänta sig ett mästerverk och tänk om han inte alls gillar den. Ska han kanske ha risktillägg?
Börjar tycka synd om Oskar som skriver recensionen. De flesta verkar förvänta sig ett mästerverk och tänk om han inte alls gillar den. Ska han kanske ha risktillägg?
Saknas
för
Inga inlägg
Tycker att det är dumt att så många förlitar sig på MZ's betyg. Räcker inte alla andra kritiker som säger att den är ett "mästerverk" eller liknande? Själv brukar jag inte ens lyssna på kritiker, utan reserverar mina intryck tills jag har själv sett filmen.
[quote="I Am Serious":1a8s0c7o]Glid till Heron City ist den 28/7 och sen med mig och Rafe Fines ;][/quote:1a8s0c7o]
varför ska ni vänta ända tills den 28,e för ???
varför ska ni vänta ända tills den 28,e för ???
3462 inlägg
Jag tror inte att alla förlitar sig enbart på vårt betyg, men söker nog gärna bekräftelse det andra redan har sagt om filmen. Sedan är det nog alltid intressant med första svenska recensionen av en film.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Mats":2n7axvuu]Jag tror inte att alla förlitar sig enbart på vårt betyg, men söker nog gärna bekräftelse det andra redan har sagt om filmen. Sedan är det nog alltid intressant med första svenska recensionen av en film.[/quote:2n7axvuu]
Håller med. Jag tror inte att det är just att alla bara förlitar sig på MZ. Jag tror nog att det har med att det är en svensk recension och är publicerad av en sida som vi känner hos "hemma" på.
När jag säger "en svensk recension" så menar jag att när det är på svenska så blir det lite mer personligt och mer intressant för oss läsare.
Håller med. Jag tror inte att det är just att alla bara förlitar sig på MZ. Jag tror nog att det har med att det är en svensk recension och är publicerad av en sida som vi känner hos "hemma" på.
När jag säger "en svensk recension" så menar jag att när det är på svenska så blir det lite mer personligt och mer intressant för oss läsare.
Saknas
för
Inga inlägg
Fan va tråkiga polare man har då. Inga av dom är intresserade av att se den här filmen, man får väl gå ensam då om man får <.< aagh man måste ju se den på bio
3462 inlägg
Den kanske är för "grabbig" för dina tjejkompisar Men du kan ju alltid ställa frågan här i tråden om någon här vill följa med dig, om ni nu råkar bo i samma stad.