Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Rafe Fines":1vghl6ru]Fan måste säga at jag diggar din banner Serious [/quote:1vghl6ru]

Hehe tack Rafe

[quote="taha":1vghl6ru]
varför ska ni vänta ända tills den 28,e för ???[/quote:1vghl6ru]

För jag drar till USA imorgon (idag) och då är Rafe schysst och väntar med att se den tills jag kommer hem

Aja vi ses den 28 !

Ciao.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Var det inte Oscar som skrev rec. på Begins?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Eftersom Chrisopher Nolan ligger bakom TDK så jag tror knappast inte att filmen kommer bli en besvikelse. ABSOLUT INTE! Jag ärligt tror faktiskt att den kommer bli stengrym! Men ALLA regisörrer tar vatten över huvudet nån gång och jag hoppas inte Chrisopher Nolan gjort det med TDK eller på uppföljaren efter det.

Men man får faktiskt räkna med att det kan bli någon slags besvikelse av något som helst slag. Det är jämt så. Men det kan vara hur små saker som helst.

Så jag tror att MovieZine's betyg kommer bli 4 igen

Men jag hoppas att allt jag skrivit nu är så himla fel:D
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Bala":yppp9wta]
Så jag tror att MovieZine's betyg kommer bli 4 igen
[/quote:yppp9wta]

Man kan ju inte riktig säga att man tror att en film kommer få ett visst betyg här på MZ. Det är ju bara en persons åsikt om filmen och vem vet vad han kommer att tycka om TDK? Antingen så gillar han den eller så gör han det inte.

Själv tror jag den kommer att bli skitbra baserat på allt man läst om filmen och dom klipp man har sett. Förhoppningvis årets bästa bioupplevelse.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Jonapp86":308d9pzx]Förhoppningvis årets bästa bioupplevelse.[/quote:308d9pzx]

Du hade höga förhoppningar! Jag hatar att ha det, blir oftast besviken då även om filmen i fråga är jättebra.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Det här kommer bli en film utöver det vanliga, en uppföljare som kommer säkert rankas som bland dem bästa uppföljarna någonsin.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nu börjar väntan verkligen bli olidlig. Har väntat så länge på den nu att jag kommer att brista ut i tårar då den en gång kommit pga. lättnaden
89 inlägg
för
89 inlägg
Tänkte precis boka platser, men det står att man måste hämta ut biljetterna senast imorgon! Varför är det så?
1721 inlägg
för
1721 inlägg
[quote="Jenna":246lzt7w]Tänkte precis boka platser, men det står att man måste hämta ut biljetterna senast imorgon! Varför är det så? [/quote:246lzt7w]

Gå till sidan 236 i denna tråd så får du ditt svar
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jo, asså!

Det är ju helt klart att den här filmen kommer vara en riktigt speciell en. Det är sånt man känner på sig. Jag har inte läst eller hört någon negativ kommentar om den här och den verkar verkligen storslagen.

Dock har jag inga stora förväntningar eftersom jag redan VET att den kommer bli grym, men man vet ju faktiskt inte till 100% men jag vet iaf till 99,999,999 % att den är grym

Är det bara jag föresten som inte sett en enda trailer förutom den som visas på TV? ( såg den första gången idag).

Har inte sett några TV-spots eller nån scen där man får se Jokern prata ens, Så det ska bli skitspännande:D
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Nu har jag bokat 4st platser i V-strås! I mitten blev det i mittersta raden! Underbart! Stor risk att jag kommer längta ihjäl mig!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nu är jag verkligen taggad på att se den alltså! Såg Batman Begins nyss för att få färskt minne och lite batman-känsla men nu måste jag bara se den! Blir att boka inom kort.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Då var det spikat för mig. Måndag den 28:e 18.00 på Spegeln i Uppsala. Fan så jag längtar nu.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
:D

Nästa söndag alltså 20 juli kommer Batman Begins på TV3 kl 21.00
bara så att ni vet det
143 inlägg
för
143 inlägg
[quote="m007":i3h27jpr]:D

Nästa söndag alltså 20 juli kommer Batman Begins på TV3 kl 21.00
bara så att ni vet det[/quote:i3h27jpr]

nice
Var ett tag sedan jag såg den....
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Haha på TV:D

USCH ! Man ska ju se den med feting surround och i DVD kvalité:D O TV3 har reklam varannan sekund så ;D
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Dr. Acula":8vpkbygu][quote="Jonapp86":8vpkbygu]Förhoppningvis årets bästa bioupplevelse.[/quote:8vpkbygu]

Du hade höga förhoppningar! Jag hatar att ha det, blir oftast besviken då även om filmen i fråga är jättebra.[/quote:8vpkbygu]

Jo visst finns chansen att man blir besviken men med tanke på vad jag själv läst om filmen och de klipp man sett så tror jag inte att den kommer att svika.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Fan det är 12 dagar kvar tills filmen kommer på biomen 15 tills jag ska se den. Extas är bara förnamnet.
174 inlägg
för
174 inlägg
ifall någon vill ha the dark knight prologen i 720p i hd format är det bara att adda mig på min msn så skickar jag över den : [url=mailto:taha_buyukavsar@hotmail.com]taha_buyukavsar@hotmail.com[/url]
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Såg precis prologen hos en kompis. Kunde inte hålla mig. Satan va denna kommer bli grym. Har aldrig haft så höga förväntningar på en film som denna. För vissa är det bara 11 dagar kvar.. för mig är det 14 jävla dagar kvar tills jag får se den.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden