Tänkte att man kunde göra ett forum om uppföljare till Batman Begins.
Vad vet vi, att 2008 ska vara realse datum på bio,att Christian Bale kommer att spela Batman, att Sir Michael Caine kommer att spela Alfred och slutligen att Jokern kommer att vara skurken i filmen.
Man får hoppas på att de andra skådespelarna återkommer till sina kära roller.
Jag har själv hört rykten om att Cillian Murphy(the scarecrow) ska vara med i uppföljaren, vet inte hur dom då har tänkt sig, kanske att han blir ännu mer galen efter att Rachel(Katie Holmes) skjuter honnom med sin elpistol. Och han förvandlas till Jokern.
PS:När ni har hört rykten eller vet nåt om den nya batman filmen, så är det bara att skriva det.
Saknas
för
Inga inlägg
Jo precis ! Den har ju 15 års gräns för att Jokern är psyk och mer sånt. Tror knappast kroppsdelar kommer flyga runt i den här filmen.
[quote="Mr. Brightside":2clcqun4]För att peppa inför The Dark Knight så har jag tankat alla Batman filmer (kommer nog skippa att se Batman & Robin)[/quote:2clcqun4]
Vart tankade du filmerna ? har inte hittat dem med svensk sub..
Vart tankade du filmerna ? har inte hittat dem med svensk sub..
Enligt mig så fick den 15 precis som ni sa, den e psykiskt skrämmande pga Jokern + two-face & de e väldigt tung action i filmen
[quote="ZimtraX":2dsd2ix4]Recensenter har ju skrivit att [/quote:2dsd2ix4]
Hellre det än att han är som i dem tidigare Batman filmerna (förutom Batman Begins )
Hellre det än att han är som i dem tidigare Batman filmerna (förutom Batman Begins )
Saknas
för
Inga inlägg
Filmen måste ha haft premiär först för att betyget ska komma fram på ImdB ? Eller?
[quote="Bala":mbnkyjf3]Filmen måste ha haft premiär först för att betyget ska komma fram på ImdB ? Eller?[/quote:mbnkyjf3]
Nope, men det är ett visst antal människor som måste ha röstat. Tror att det är 1000, men jag är inte säker...
Nope, men det är ett visst antal människor som måste ha röstat. Tror att det är 1000, men jag är inte säker...
[quote="viber91":2dq21npc][quote="Bala":2dq21npc]Filmen måste ha haft premiär först för att betyget ska komma fram på ImdB ? Eller?[/quote:2dq21npc]
Nope, men det är ett visst antal människor som måste ha röstat. Tror att det är 1000, men jag är inte säker...[/quote:2dq21npc]1000? Nej, det är 5 st.
Nope, men det är ett visst antal människor som måste ha röstat. Tror att det är 1000, men jag är inte säker...[/quote:2dq21npc]1000? Nej, det är 5 st.
[quote="Cykelpedal":1akn8mn8][quote="viber91":1akn8mn8][quote="Bala":1akn8mn8]Filmen måste ha haft premiär först för att betyget ska komma fram på ImdB ? Eller?[/quote:1akn8mn8]
Nope, men det är ett visst antal människor som måste ha röstat. Tror att det är 1000, men jag är inte säker...[/quote:1akn8mn8]1000? Nej, det är 5 st.[/quote:1akn8mn8]
Men sidan har ju redan 16 skrivna recensioner med betyg, och det är fler människor än 5 som sett den och skrivit om det på IMDB, dom borde ju ha givit ett betyg. + alla idioter som ger filmen en 10a eller 1a redan innan dom sett den.
Jag vet inte säkert om det är 1000, men jag läste det någonstans på IMDB förut... och mer än 5 recensioner har den ju redan... Dom kanske inte lägger ut betyget förrän några dagar i förväg...
Och nu är det äntligen klart! Rigoletto kl 23.00 torsdag 24/6, shit va jag längtar mycket nu!!! Tur att man har jazzfestivalen att fylla ut med under tiden!
Nope, men det är ett visst antal människor som måste ha röstat. Tror att det är 1000, men jag är inte säker...[/quote:1akn8mn8]1000? Nej, det är 5 st.[/quote:1akn8mn8]
Men sidan har ju redan 16 skrivna recensioner med betyg, och det är fler människor än 5 som sett den och skrivit om det på IMDB, dom borde ju ha givit ett betyg. + alla idioter som ger filmen en 10a eller 1a redan innan dom sett den.
Jag vet inte säkert om det är 1000, men jag läste det någonstans på IMDB förut... och mer än 5 recensioner har den ju redan... Dom kanske inte lägger ut betyget förrän några dagar i förväg...
Och nu är det äntligen klart! Rigoletto kl 23.00 torsdag 24/6, shit va jag längtar mycket nu!!! Tur att man har jazzfestivalen att fylla ut med under tiden!
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Ja, du kan ju skriva recensioner och ge den betyg , men det betyget syns bara på din recension. Jag menar det STORA betyget där uppe, och för att den ska synas måste filmen väl ha haft premiär . Och efter den har haft premiär så måste nog MINST 5 st ha röstat tror jag. *-)
Det är då betyget syns .
Det är då betyget syns .
Saknas
för
Inga inlägg
Om ni kan läsa så står det "User Rating: (awaiting 5 votes)". Filmen behöver fem röster för att ett betyg ska synas. Kan tänka mig att andra faktorer spelar en roll i betyget och när det syns, men jag vet då att filmen inte behöver ha premiär för att ett betyg ska synas.
Säkert någon mod som kan förklara bättre.
Säkert någon mod som kan förklara bättre.
Någon som ska bege sig till Stureplan på fredag?
För att ens egna röst ska räknas där uppe så måste man ha klarat några krav. Just vad det är för någonting är hemligt så man inte kan göra många konton och rösta ner/upp någon film.
Jag har för mig att det är så.
Jag har för mig att det är så.
Saknas
för
Inga inlägg
Och sen är det en dels röster som påverkar betyget mer.
Saknas
för
Inga inlägg
Beställde några posters och jag hoppas att de kommer snart. Grymt härliga! Här är en.
[img:e84npodf]http://www.discshop.se/shop/img/omslag/front_large/8/67508.jpg[/img:e84npodf]
[img:e84npodf]http://www.discshop.se/shop/img/omslag/front_large/8/67508.jpg[/img:e84npodf]
Saknas
för
Inga inlägg
Men tänk hur många som har röstat 10 på TDK nu innan de ens sett den?
Samma med Transformers, va säkert hur många som helst som röstade innan den hade premiär och betyget började synas samma dag som den hade premiär?
För då kan ju IMDb lixom "veta " mer säkert att folk verkligen har sett filmen eftersom den haft premiär.
Men jaj, skit i detta nu
9 dagar kvar
Samma med Transformers, va säkert hur många som helst som röstade innan den hade premiär och betyget började synas samma dag som den hade premiär?
För då kan ju IMDb lixom "veta " mer säkert att folk verkligen har sett filmen eftersom den haft premiär.
Men jaj, skit i detta nu
9 dagar kvar
Ehm? Nyheterna på Moviezine angående förhandsbiljetter till visningen av TDK den 24 juli, dom kan man ju boka på sf.se om man nu vill se filmen 1 dag innan premiären. Inte bara i sthlm heller, säkerligen på alla SF biografer.
Men nyheten skrevs bara för att tipsa om gratis biljetter? Eller?
Men nyheten skrevs bara för att tipsa om gratis biljetter? Eller?
[quote="Remus":1e1q5zew]Ehm? Nyheterna på Moviezine angående förhandsbiljetter till visningen av TDK den 24 juli, dom kan man ju boka på sf.se om man nu vill se filmen 1 dag innan premiären. Inte bara i sthlm heller, säkerligen på alla SF biografer.
Men nyheten skrevs bara för att tipsa om gratis biljetter? Eller?[/quote:1e1q5zew]
I Lund kan man forfarande köpa biljetter till den 17:e juli.
Men nyheten skrevs bara för att tipsa om gratis biljetter? Eller?[/quote:1e1q5zew]
I Lund kan man forfarande köpa biljetter till den 17:e juli.