Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jo visst kan man göra den realisktisk. Men att göra den läskig istället för klyschig och töntig är utmaningen.
775 inlägg
för
775 inlägg
Vilket Nolan har lyckats med hittills, oavsett vilken karaktär han tagit sig an. Till och med en fågelskrämma.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
ja, men vi får väl vänta och se då Själv vill jag hellre se The Riddler
775 inlägg
för
775 inlägg
The Riddler är nog för svåråtkomlig för att kunna göra realistisk. En fjant med massa frågetecken på kostymen? Nja.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ni kanske skulle vilja prova något som heter msn.. det är ett program som är till för att folk ska kunna [b:32o92ish]chatta[/b:32o92ish] med varandra.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Kenneth":c2t139fi]The Riddler är nog för svåråtkomlig för att kunna göra realistisk. En fjant med massa frågetecken på kostymen? Nja.[/quote:c2t139fi]

Man kan ju alltid göra lite ändringar så att det funkar men aja

[quote="Jonapp86":c2t139fi]Ni kanske skulle vilja prova något som heter msn.. det är ett program som är till för att folk ska kunna [b:c2t139fi]chatta[/b:c2t139fi] med varandra.[/quote:c2t139fi]

Ser inga problem med att vi diskuterar Batman i en Batman tråd.
775 inlägg
för
775 inlägg
Tar man bort frågetecknen ser man inte att det är The Riddler.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Sa aldrig att man ska ta bort det. Men man kan göra hans kläder lite mer "smutsiga" och kanske ändra fonten och antalet med frågetecken på hans kläder, och kanske ändra kvaliten från tight spandex till nått annat.
775 inlägg
för
775 inlägg
Jag påstod aldrig att du sa det. Jag sa att ta bort frågetecknen inte är ett alternativ. Inte heller att ha kvar dem.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vi får väl helt enkelt se vad Nolan gör näst. Om han ens kommer göra fler
775 inlägg
för
775 inlägg
Well, tror nog att trycket från Warner inte kommer tillåta honom att avstå.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Reaper låter bra mycket bättre än Riddler. Riddler är, som Kenneth säger, en fjant. Att ta ytterligare en skurk och göra honom smutsig, oberäknelig och oåtkomlig som Jokern hade dessutom varit att upprepa sig för mycket.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Lade märke till en sak i filmen, när Batman fick sin nya dräkt så frågade han om den stod pall mot hundar och då svarade Alfred att den klarar katter iaf.

Hoppas inte att det är en hint om att Catwoman ligger nära till hands...
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Här får ni någonting att bita i!

Visa spoiler
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Det har postats, Remus.
107 inlägg
för
107 inlägg
Man kan visst göra riddler realististisk

Mörk grön kostym (kavaj o byxor) , vit skjorta o lila slips, o så en käpp med ett frågetecken (typ specialdesignad) , o sen måla honom mörklila runt ögonen , precis som dom gjorde i svart på jokern

så skulle jag göra de iallafall !
851 inlägg
för
851 inlägg
Visa spoiler
3198 inlägg
för
3198 inlägg
Visa spoiler
851 inlägg
för
851 inlägg
Spoiler, Hempo!
235 inlägg
för
235 inlägg
Ja...jag har också sett filmen nu, för ett tag sen faktist.
Ingen mening att skriva vad jag tycker för det är ungefär samma som dom flesta, ingen mening att skriva samma saker 10000 gånger om igen.
Dock finns det lite jag kan skriva; är det bara jag som inte tycker att Jokern överskuggade alla? Han var fantastisk och bland det bästa i filmen men jag tycker Batman, Dent och Gordon var minst lika bra, sen var Sal Moroni jävligt grym också! Gillade honom mer än Falcone i Begins.

Tycker att Batman var mer rå, brutal och skrämmande i den här, än i Begins.

Angåend Two-Face
Visa spoiler

Sen tycker jag att folk ska sluta disskutera den eventuella 3an i den här tråden, eftersom det finns en tråd om den i nyheter och skvaller
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden