Visa första inlägg
1721 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1721 inlägg
Teori ang. Two-Face:
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Dent, Harvey Dent":22mr8zkp]Dock finns det lite jag kan skriva; är det bara jag som inte tycker att Jokern överskuggade alla? Han var fantastisk och bland det bästa i filmen men jag tycker Batman, Dent och Gordon var minst lika bra [/quote:22mr8zkp]Håller med. Ledger var fantastisk men jag tycker nästan att Bale var bättre. Det kan väl dock ha att göra med att jag är så jävla kär i Christian Bale.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Fy fan vad jag mår bra över den här bilden hehe Jag blir bara glad över den asso!

Heath och Bale
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Trevlig bild!
För övrigt så har inte jag hunnit se The Dark Knight vilket gör mig superförbannad!
Ska försöka se den imorgon då den går på den lokala biografen.
912 inlägg
för
912 inlägg
Håller med om att man fylls av glädje av att se den där bilden. Hrmpf... Heath...
77 inlägg
för
77 inlägg
Man kan väl hitta på en ny skurk?? Med tanke på att det bara e geek skurkar kvar
802 inlägg
för
802 inlägg
[quote="danne80":2wbiphga]Man kan väl hitta på en ny skurk?? Med tanke på att det bara e geek skurkar kvar[/quote:2wbiphga]

Hur menar du?
143 inlägg
för
143 inlägg
[quote="Löfström":oosc3nwa]
En fråga bara:
Visa spoiler
[/quote:oosc3nwa]

Visa spoiler
107 inlägg
för
107 inlägg
Visa spoiler
(alt+r)[/spoiler]
1026 inlägg
för
1026 inlägg
[quote="TheJoker":1diusfyt]
Visa spoiler
(alt+r)[/spoiler][/quote:1diusfyt]

Visa spoiler
107 inlägg
för
107 inlägg
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Visa spoiler
191 inlägg
för
191 inlägg
[quote="TheJoker":2fk9p6zy]
Visa spoiler
[/quote:2fk9p6zy]

Visa spoiler

Och...
Visa spoiler
1026 inlägg
för
1026 inlägg
[quote="Tyler":1stolabr]
Visa spoiler
[/quote:1stolabr]

Tack. Väl skrivet.

Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Så där ja, nu har också jag sett filmen. Jag måste nog dock avvika från mängden och säga att jag inte tyckte filmen var så där riktigt lysande. Det var för mycket av [i:3itixphm]allt[/i:3itixphm] - som om Nolan inte visste när han skulle sluta. De skulle ha kortat ner den rejält, eller åtminstone skippat några plotvändningar. Dessutom satt jag och fick hejda mig själv från att oavsiktligt skratta ett antal gånger åt repliker och scener som kändes komiskt "tuffa" på en tonårings nivå. [3/5] i betyg ger jag den.

Det sagt så är jag verkligen imponerad av skådespelarinsatserna från samtliga inblandade! Många sevärda och minnesvärda prestationer - inte minst från Gary Oldman och hans underbara gestaltning av Gordon.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="viber91":1k2enti5][quote="TheJoker":1k2enti5]
Visa spoiler
[/quote:1k2enti5]

Visa spoiler

Och...
Visa spoiler
[/quote:1k2enti5]

You never know!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Rawal":av53poxu]You never know![/quote:av53poxu]Jo, YOU FUCKING KNOW! När det är sådär jävla tydligt så går det inte att fucking missuppfatta. Såna här ger mig allvarlig huvudvärk. Det här är inte fucking X-Men-serien där Jean Grey återupplevas. Det här är mörkare, mer skrämmande och starkare.

Ofta Nolan skulle göra en hel halvtimme i slutet som baseras på just den här händelsen, för att sedan i nästa film helt enkelt radera den händelsen med någon otrolig, krystad och dålig bortförklaring.

Jesus tittyfuckin' Christ.
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Förvånar mig inte att Christian Bale vann Aftonbladets omröstning "Vilken är den bästa Batman någonsin?" där Christian Bale vann med 60% (tror jag det var) och då hade runt 40.000-50.000 personer röstat och däribland jag som röstade på Bale!

Han är en av världens bästa skådespelare och kanske den bästa! Han är jävligt stilig också! Bale i den här filmen var minst lika bra som i Batman Begins om inte bättre. Jag totalt älskade scenen där
Visa spoiler

Iallafall, var det bara jag som kom på direkt

Visa spoiler

sen också

Visa spoiler
143 inlägg
för
143 inlägg
[quote="Kanjidude":333y36yl]Dessutom satt jag och fick hejda mig själv från att oavsiktligt skratta ett antal gånger åt repliker och scener som kändes komiskt "tuffa" på en tonårings nivå.[/quote:333y36yl]

Var du verkligen på väg att skratta?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="tsw_gnaget":1gk95s93][quote="Kanjidude":1gk95s93]Dessutom satt jag och fick hejda mig själv från att oavsiktligt skratta ett antal gånger åt repliker och scener som kändes komiskt "tuffa" på en tonårings nivå.[/quote:1gk95s93]

Var du verkligen på väg att skratta?[/quote:1gk95s93]
Helt ärligt, ja.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden