Första teasern till The Fountain finns ute, av Darren Aronofsky's.
[url=http://movies.apple.com/movies/wb/the_fountain/the_fountain-tsr_h.640.mov:2p5g2c0f]Teasern[/url:2p5g2c0f]
[url=http://www.imdb.com/title/tt0414993/:2p5g2c0f]The Fountain[/url:2p5g2c0f]
[url=http://www.comingsoon.net/news/topnews.php?id=11937:2p5g2c0f]Teaser for The Fountain Flows Online[/url:2p5g2c0f]
[url=http://pdl.warnerbros.com/wbmovies/thefountain/flashsite/index.html:2p5g2c0f]TheFountainmovie.com[/url:2p5g2c0f]
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Om jag har förstått rätt så har de knappt använt någon CGI eller ingen alls och det utesluter väl filmen direkt från att kunna vinna för visuella effekter?
Angående att The Last Man inte blev nominerad till Bästa sång kan det vara för att den inte är just en sång? Jag har inte hört The Last Man men det skulle kunna vara så, annars tyckte de inte att den var tillräckligt bra helt enkelt.
Angående att The Last Man inte blev nominerad till Bästa sång kan det vara för att den inte är just en sång? Jag har inte hört The Last Man men det skulle kunna vara så, annars tyckte de inte att den var tillräckligt bra helt enkelt.
[quote="Thomas":4kp6dpb1]Om jag har förstått rätt så har de knappt använt någon CGI eller ingen alls och det utesluter väl filmen direkt från att kunna vinna för visuella effekter?
Angående att The Last Man inte blev nominerad till Bästa sång kan det vara för att den inte är just en sång?[/quote:4kp6dpb1]
Men måste det vara CGI för att klassas som visuella effekter? Det är ju visuella effekter i The Fountain också även om de inte använt sig av CGI. Fast jag vet inte hur man tänker när det gäller det där...
Angående The Last Man så är det nog som du säger, det är väl ingen sång i det musikstycket? Men av det jag hört från soundtracket så är det ju otroligt vackert och många verkar vara förvånade över att Mansell inte blev Oscars-nominerad. Jag själv vill inte lyssna för mycket på musiken innan jag sett filmen.
Angående att The Last Man inte blev nominerad till Bästa sång kan det vara för att den inte är just en sång?[/quote:4kp6dpb1]
Men måste det vara CGI för att klassas som visuella effekter? Det är ju visuella effekter i The Fountain också även om de inte använt sig av CGI. Fast jag vet inte hur man tänker när det gäller det där...
Angående The Last Man så är det nog som du säger, det är väl ingen sång i det musikstycket? Men av det jag hört från soundtracket så är det ju otroligt vackert och många verkar vara förvånade över att Mansell inte blev Oscars-nominerad. Jag själv vill inte lyssna för mycket på musiken innan jag sett filmen.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Richie":1sx0cjoe]Men måste det vara CGI för att klassas som visuella effekter? Det är ju visuella effekter i The Fountain också även om de inte använt sig av CGI. Fast jag vet inte hur man tänker när det gäller det där...[/quote:1sx0cjoe]
Jag är själv osäker på det, därutav frågetecknet. Jag kan ha blandat ihop det med något men jag har för mig att det var så.
[quote="Richie":1sx0cjoe]Angående The Last Man så är det nog som du säger, det är väl ingen sång i det musikstycket? Men av det jag hört från soundtracket så är det ju otroligt vackert och många verkar vara förvånade över att Mansell inte blev Oscars-nominerad. Jag själv vill inte lyssna för mycket på musiken innan jag sett filmen. [/quote:1sx0cjoe]
Jag hittade ett ställe där man kan lyssna på The Last Man.
[url=http://www.myspace.com/mansellclint:1sx0cjoe]The Last Man[/url:1sx0cjoe]
Visst är det en del sång men inte speciellt mycket och inte alltför framträdande, så en sång skulle jag inte vilja kalla The Last Man.
Jag är själv osäker på det, därutav frågetecknet. Jag kan ha blandat ihop det med något men jag har för mig att det var så.
[quote="Richie":1sx0cjoe]Angående The Last Man så är det nog som du säger, det är väl ingen sång i det musikstycket? Men av det jag hört från soundtracket så är det ju otroligt vackert och många verkar vara förvånade över att Mansell inte blev Oscars-nominerad. Jag själv vill inte lyssna för mycket på musiken innan jag sett filmen. [/quote:1sx0cjoe]
Jag hittade ett ställe där man kan lyssna på The Last Man.
[url=http://www.myspace.com/mansellclint:1sx0cjoe]The Last Man[/url:1sx0cjoe]
Visst är det en del sång men inte speciellt mycket och inte alltför framträdande, så en sång skulle jag inte vilja kalla The Last Man.
Åh gud vilket vackert musikstycke! Fick ju nästan en liten klump i halsen...
Jag vill se filmen nu!
Men nej, The Last Man kan man nog inte klassa som en sång riktigt.
Jag vill se filmen nu!
Men nej, The Last Man kan man nog inte klassa som en sång riktigt.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Richie":atck6ns1]Åh gud vilket vackert musikstycke! Fick ju nästan en liten klump i halsen...[/quote:atck6ns1]
Ja den är helt underbar, Clin Mansell kan verkligen göra bra filmmusik. Att döma av det andra jag hört från soundtracket så är det helt klart otroligt vackert och jag ska nog skaffa det när jag har sett filmen.
Ja den är helt underbar, Clin Mansell kan verkligen göra bra filmmusik. Att döma av det andra jag hört från soundtracket så är det helt klart otroligt vackert och jag ska nog skaffa det när jag har sett filmen.
Saknas
för
Inga inlägg
Jag är rätt säker på att det är Mansell som också gör soundtracket till Requiem? Oh well, ännu bättre upp då, my god, I freaking can't wait. Får inte tag på Pi heller, kommer måsta köpa den om jag vill se den.
Mansell har gjort musiken till både Requiem for a Dream och Pi.
Pi måste du se, riktigt bra film.
Pi måste du se, riktigt bra film.
Saknas
för
Inga inlägg
Åhh fyfan jag pallade nästan inte att lyssna på The Last Man, så förbannat vackert, Mansell är riktigt duktig.
Saknas
för
Inga inlägg
Båda hans tidigare filmer, Pi och Requiem For A Dream, är väldigt sevärda. och The Fountain ser ut att bli i samma klass. Jag ångrar verkligen att jag inte åkte upp till Stockholm för att se den på filmfestivalen i höstas, nu har man fått vänta så väldigt länge på den.
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycker Requiem är en av de bättre filmer jag sett. Hoppas grymt mycket på Fountain nu!
Saknas
för
Inga inlägg
Ok, ni har rätt det är nog inte en sång, snarare en nominering för bästa musik.
Saknas
för
Inga inlägg
Ser fram emot den här filmen och jag kommer defenetivt gå den på bio och Hugh Jackman ser ut att göra en jäkla bra roll presentation^^
Saknas
för
Inga inlägg
joo det ser så ut tycker han gjorde rollen riktigt bra i the prestige
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Braveheart":3bsr5j8o]joo det ser så ut tycker han gjorde rollen riktigt bra i the prestige [/quote:3bsr5j8o]
ja absolut:D och The Presige var riktigt bra^^ å visste ni att Hugh Jackman var med i porrbranschen först
ja absolut:D och The Presige var riktigt bra^^ å visste ni att Hugh Jackman var med i porrbranschen först
[quote="Batman":1of08qr1]å visste ni att Hugh Jackman var med i porrbranschen först[/quote:1of08qr1]
Öhh, nej? Var har du hört/läst det? För mig låter det som ren bullshit.
Öhh, nej? Var har du hört/läst det? För mig låter det som ren bullshit.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Richie":t7rszwf7][quote="Batman":t7rszwf7]å visste ni att Hugh Jackman var med i porrbranschen först[/quote:t7rszwf7]
Öhh, nej? Var har du hört/läst det? För mig låter det som ren bullshit.[/quote:t7rszwf7]
Jackman: Jag gjorde porrfilmer
"Van Helsing"- stjärnan berättar om hur hans filmkarriär började
NEW YORK/HOLLYWOOD. Hugh Jackman har gått "sängvägen" till toppen.
Stjärnan i Sverigeaktuella "Van Helsing" inledde sin karriär i porrbranschen.
- Vi måste alla börja någonstans, säger den 34-årige australiensaren.
här kan ni läsa resten [url:t7rszwf7]http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,478959,00.html[/url:t7rszwf7]
Öhh, nej? Var har du hört/läst det? För mig låter det som ren bullshit.[/quote:t7rszwf7]
Jackman: Jag gjorde porrfilmer
"Van Helsing"- stjärnan berättar om hur hans filmkarriär började
NEW YORK/HOLLYWOOD. Hugh Jackman har gått "sängvägen" till toppen.
Stjärnan i Sverigeaktuella "Van Helsing" inledde sin karriär i porrbranschen.
- Vi måste alla börja någonstans, säger den 34-årige australiensaren.
här kan ni läsa resten [url:t7rszwf7]http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,478959,00.html[/url:t7rszwf7]
Saknas
för
Inga inlägg
oharre gud det kan man inte tro, men man måste ju börja någonstans
Hm, ja se på fan. Jag hittade en till intervju där han sa det...aja, inte direkt den mest konventionella vägen in i filmindustrin. Han måste ha varit i ett desperat behov av pengar.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Richie":15l3oo5q]Hm, ja se på fan. Jag hittade en till intervju där han sa det...aja, inte direkt den mest konventionella vägen in i filmindustrin. Han måste ha varit i ett desperat behov av pengar.[/quote:15l3oo5q]
haha åhja^^ men men han är en jävla bra skådis för det ^^
haha åhja^^ men men han är en jävla bra skådis för det ^^