Grudge 2 kommer , en uppföljare till... , skådespelare är :
Sarah Michelle Gellar
Amber Tamblyn
Arielle Kebbel
Teresa Palmer
Matthew Knight
Jennifer Beals
Eve Gordon
Shaun Sipos
längtar vekligen mycket ,
3462 inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
åh wow. kista och rigoletto (tufft val...)
det blir väl rigoletto på fredag 21:15.
nån mer som ska på den visningen?
nån mer som ska på den visningen?
6342 inlägg
Wow, den fick bättre recension än väntat. Ska nog se den på bio mitt i veckan eftersom jag då får se den för halva priset.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="crazylove4btvs":1mlha9xn]åh wow. kista och rigoletto (tufft val...)
nån mer som ska på den visningen?[/quote:1mlha9xn]
Jag , inte 100 % säker men ska försoka
nån mer som ska på den visningen?[/quote:1mlha9xn]
Jag , inte 100 % säker men ska försoka
6342 inlägg
The Grudge 2, från 15 år pga Inslag av hotfull skräckstämning och chockeffekter med demoniska vålnader som attackerar människor.
Förresten, vet någon om det kommer bli en tredje amerikansk remake?
Förresten, vet någon om det kommer bli en tredje amerikansk remake?
[quote="crazylove4btvs":7co4i47v]åh wow. kista och rigoletto (tufft val...)
nån mer som ska på den visningen?[/quote:7co4i47v]
SF uppdaterar sin visningslista varje onsdag. Nu visas den bland annat på segel och i täby. Täby blir det för mig...
nån mer som ska på den visningen?[/quote:7co4i47v]
SF uppdaterar sin visningslista varje onsdag. Nu visas den bland annat på segel och i täby. Täby blir det för mig...
6342 inlägg
Väldigt blandad kritik denna fått.
4 av SVD
1 av Expressen
2 av Aftonbladet
3 av MZ
1 av TT
1 av City
Ska nog se denna på måndag eftersom alla dessa "skrämseleffekter" lockar.
4 av SVD
1 av Expressen
2 av Aftonbladet
3 av MZ
1 av TT
1 av City
Ska nog se denna på måndag eftersom alla dessa "skrämseleffekter" lockar.
[quote="FiLmGaLeN":1d1k4xoe]Väldigt blandad kritik denna fått. [/quote:1d1k4xoe]
4 av Lillemor
4 av Lillemor
Saknas
för
Inga inlägg
bättre än 1an tyckte jag. har väldigt svårt för amber men hon var bra i rollen som aubrey. synd bara med yuya. men nya ungen var helt okej.
jag fick oturen med mig att hamna på den störigaste visningen (21:15 rigoletto) fyfan. svårt att koncentrera sig och blockera ut diverse skratt/applåder/ringsignaler etc.
respekt. vad är det? jeez.
den får en 7 av mig.
jag fick oturen med mig att hamna på den störigaste visningen (21:15 rigoletto) fyfan. svårt att koncentrera sig och blockera ut diverse skratt/applåder/ringsignaler etc.
respekt. vad är det? jeez.
den får en 7 av mig.
Saknas
för
Inga inlägg
Första delen skrämde mig så mycket att jag slutade se på skräck filmer vilket som jag älskade när jag var barn. Så jag kommer inte att se på The Grudge 2 och har hört att den är usel.
The Grudge
The Grudge
Saknas
för
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ettan var riktigt usel, men de lyckades med bedriften att göra tvåan ännu sämre.
Njaoe, skulle nog säga att tvåan var riktigt bra, men de lyckades med bedriften att göra tvåan ännu bättre.
Saknas
för
Inga inlägg
Det var dåligt skådespeleri och När det var tänkt att det skulle skrämmas lite, så listade man som vanligt ut var och när det skulle komma genom att läsa av kamerans placering och var skådespelaren står.
6342 inlägg
Då har jag sett denna.
Först och främst, om denna film var den första i serien av alla dessa spökbarns-vita-långt hår serien, skulle den lätt skrämma skiten ur vemsomhelst. Skrämselsätten är riktigt bra, men det dom skräms med är inte längre lika effektiv. Innehåller många scener som påminner starkt om ettan, vilket jag tycker är riktigt dåligt. Jo, det är en uppföljare, men man behöver inte kopiera rakt av. Musiken är som i ettan en stor del av filmen, ger spänning och får folk att hoppa högt i stolen. Handlingen är den vanliga, försöker förklara mer men det blir bara mer förvirrande. Skådisarna är okej. Kan ersänna att jag blev rädd på flera ställen, riktigt obehagliga scener och balla effekter på sina håll. Slutet fattade jag inget av, det var så plötsligt och konstigt.
På filmens hemsida fanns det ett klipp som inte fanns med i filmen, där killen börjar dra ut hår ur munnen...
Hursomhelst, en bra uppföljare som inte lämnar nån Grudge-fan besviken.
Först och främst, om denna film var den första i serien av alla dessa spökbarns-vita-långt hår serien, skulle den lätt skrämma skiten ur vemsomhelst. Skrämselsätten är riktigt bra, men det dom skräms med är inte längre lika effektiv. Innehåller många scener som påminner starkt om ettan, vilket jag tycker är riktigt dåligt. Jo, det är en uppföljare, men man behöver inte kopiera rakt av. Musiken är som i ettan en stor del av filmen, ger spänning och får folk att hoppa högt i stolen. Handlingen är den vanliga, försöker förklara mer men det blir bara mer förvirrande. Skådisarna är okej. Kan ersänna att jag blev rädd på flera ställen, riktigt obehagliga scener och balla effekter på sina håll. Slutet fattade jag inget av, det var så plötsligt och konstigt.
På filmens hemsida fanns det ett klipp som inte fanns med i filmen, där killen börjar dra ut hår ur munnen...
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":iszf8s0d]Då har jag sett denna.
[/quote:iszf8s0d]
[/quote:iszf8s0d]
6342 inlägg
Okey, så det blir en uppföljare?
The Grudge 3 - Japansk version är ju på gång, men med tanke på att det gick sämre för The Grudge 2 remaken än den första remaken tror jag inte att trean kommer i amerikansk version.
The Grudge 3 - Japansk version är ju på gång, men med tanke på att det gick sämre för The Grudge 2 remaken än den första remaken tror jag inte att trean kommer i amerikansk version.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":859uzc24]Okey, så det blir en uppföljare?
The Grudge 3 - Japansk version är ju på gång, men med tanke på att det gick sämre för The Grudge 2 remaken än den första remaken tror jag inte att trean kommer i amerikansk version.[/quote:859uzc24]
The Grudge 3 is the upcoming sequel to Sony's 2006 horror film The Grudge 2. The film will be the last installment in The Grudge trilogy and will not follow the story of the Ju-on series.
The sequel was officially announced by Sony during Comic-Con 2006. Takashi Shimizu stated he is offered to direct the sequel but would rather prefer to produce the film instead.
The Grudge 3 - Japansk version är ju på gång, men med tanke på att det gick sämre för The Grudge 2 remaken än den första remaken tror jag inte att trean kommer i amerikansk version.[/quote:859uzc24]
The Grudge 3 is the upcoming sequel to Sony's 2006 horror film The Grudge 2. The film will be the last installment in The Grudge trilogy and will not follow the story of the Ju-on series.
The sequel was officially announced by Sony during Comic-Con 2006. Takashi Shimizu stated he is offered to direct the sequel but would rather prefer to produce the film instead.
6342 inlägg
Vaa? Har dom ändrat på allt nu? Okey. Hursomhelst tycker jag det är bättre med amerikanske versioner än japanska.