Visa första inlägg
6342 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
6342 inlägg
[quote="Luke":3zhgwu7t]Nja, ställer mig tveksam till remaken av The Hitcher. Trailern var inte så imponerande, men Sean Bean ser äcklig ut som skurken. Jag har inte sett originalet, men är riktigt sugen på den.[/quote:3zhgwu7t]

Dina åsiker kanske ändras när du har sett originalet. Även om remaken ser väldigt lik ut, så ser den onekligt spännande och blodig ut.
412 inlägg
för
412 inlägg
Ogilllar en viss ändring starkt dock:

Visa spoiler

Det här känns som filmhistoriens mest onödiga remake!
2408 inlägg
för
2408 inlägg
Trailern finns nu i [url=http://www.apple.com/trailers/rogue_pictures/thehitcher/hd/:hv9zr6ou]HD[/url:hv9zr6ou] på Apple.

2140 inlägg
för
2140 inlägg
Har alltid gillat Sean Bean! han är lugnt en av dom bästa skådespelarna och så underskattad!! Han är min bästa skådespelare (favorit skådespelare)! OJ OJ! Livet är hårt och orättvist Sean! Men folk kommer minnas dig!
2408 inlägg
för
2408 inlägg
[quote="Remus":2ts5phwf]Har alltid gillat Sean Bean! han är lugnt en av dom bästa skådespelarna och så underskattad!! Han är min bästa skådespelare (favorit skådespelare)! OJ OJ! Livet är hårt och orättvist Sean! Men folk kommer minnas dig![/quote:2ts5phwf]

En gång till, tack...
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Om du älskar att läsa om Sean Bean så.....
Jag har alltid gillat Sean Bean och han är så underskattad, folk uppskattar inte det han gör. Sen förstår jag inte riktigt varför han aldrig får vara med i filmer längre en än halvtimme. Som t ex som [b:omwvxz81]Boromir[/b:omwvxz81] och sen den här vapen experten i [b:omwvxz81]Ronin[/b:omwvxz81]. Det är ganska sjukt. Men rollen efter Boromir har han blivit ganska känd, eller mer känd rättare sagt. Så nu har han en huvudroll på G! I The Hitcher! Underbart säger jag bara.
Dom rollerna han tar spelar han väldigt bra! Sen också så t ex Heath Ledger som kommer från Australien är mycket mer känd än Sean Bean (känns det som) eller Hayden Christensen men det är för alla tonåringar...Både Heath och Hayden är runt 25 år och Sean Bean är runt 40 år. Livet är helt enkelt inte rättvist...Men Sean Bean kommer ha sitt genombrott snart!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[url=http://www.youtube.com/watch?v=mjXNPXrUmGU:6znuw00f]Uncut trailer.[/url:6znuw00f] Vet inte om den har lagts upp förut.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="Skräckälskaren":28vkw0ye][url=http://www.youtube.com/watch?v=mjXNPXrUmGU:28vkw0ye]Uncut trailer.[/url:28vkw0ye] Vet inte om den har lagts upp förut.[/quote:28vkw0ye]

Fyfasen, den var ju riktigt äcklig. Fan va mycket äckelscener denna kommer innehålla. Längtar riktigt mycket.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Shit, den här filmen verkar kunna bli ganska så rå, så du lär väl älska den filmgalen.

Den verkar ju kunna bli helt okej den här filmen, blir inget biobesök men jag lär iallafall hyra den när den har kommit ut.
2408 inlägg
för
2408 inlägg
Mjo, den ser onekligen rå ut, men jag tvivlar på om filmen kommer att bli bra. Har kommit så många skräckfilmer med åren och den här kommer väl inte att sticka ut ur mängden. Sean Bean är dock en mycket bra skådespelare och kan nog passa bra som Liftaren.
2140 inlägg
för
2140 inlägg
[quote:37p4fnkq]Sean Bean är dock en mycket bra skådespelare och kan nog passa bra som Liftaren.
[/quote:37p4fnkq]

Självklart, Sean Bean har fantastiska skådespelar talanger, han kan nog spela vad som helst. Denna film kommer troligen få 3/5. Känner lukten av det. En film som alla borde se om man gillar spänning och snusk.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Det var inte illa att du kunde lukta dig till sånt...

Tycker det är riktigt bra att denna är rå, origonalversionen var aldrig det, eller rättare sagt så fick man aldrig se när något hände. Här får man nog med tanke på vilka som ligger bakom filmen se allt.
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Bara att Sean Bean är med är ju 2 i betyg för sig.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Är väldigt intresserad av den här filmen, har vi någon koll på när den har premiär här?
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Nej, för närvarande är den föräldralös.
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Premiär 19 Januari "överallt" står det på en hemsida! Men inte i Sverige såklart!!
2140 inlägg
för
2140 inlägg
En kommentar från en recension om filmen!

[b:1rjt8fts]"Finally, hurrah for Bean as the most menacing, dangerous and frightening psychopath in a movie since Freddie Krueger started parading around in your nightmares. He has a perfect mix of restraint, evil in his voice and malevolence in his eyes as he makes Ryder every traveler’s worst fear, and picks the right moments to be physically intimidating." [/b:1rjt8fts]

Jag längtar!!
2408 inlägg
för
2408 inlägg
Remus: Nog om Bean nu, va? Du verkar helt besatt... Skrev detta både här och i tråden om Smokin' Aces.
4488 inlägg
för
4488 inlägg
Men lägg ägg! Båda två...

[b:394a549f]Remus[/b:394a549f], du behöver inte upprepa dig femtioelva gånger att du gillar Sean Bean... Det räcker med att du säger det en gång och sen är det bra sen... Sen att lägga upp recensioner från andra sidan är inte alls dumt, men något som är rätt dumt är att bara lägga upp en snutt av den ... Ska du länka till en recension så ta åtminstone med hela ...

[b:394a549f]Tyler[/b:394a549f], Jag har sagt det förut och jag säger det igen, stör du dig på någon, knip igen bara, ignorera ... Snacka skit via MSN i stället för att förpesta ner forumet ... För när du inte ignorerar så uppstår dessa otroligt meningslösa inläggen och tjafs ...

Inläggen raderas, pronto ...
4488 inlägg
för
4488 inlägg
IMDbs ratingar är inte alltid klockrena att gå efter nej... Många gånger röstar många som du säger ens innan de sett filmen ... Antingen för att de känner avsky för en viss regissör eller skådespelare... Eller tvärtom...

Vad gäller den här filmen så tror jag inte att den kommer att få speciellt höga ratings ... Det är en dussinfilm, trots att det är en remake... Många länder köper inte in den vilket slutar med att det är bara amerikaner som röstat ...

Och man vet ju vilka film"älskare" de är ...

Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden