herregud! Sean Bean ska vara "galningen"!!!!
Denna film är ett måste i min hylla vare sig den är bra eller inte!
Men troligen kommer den bli super bra!
Inget kan gå dåligt med Sean Bean i spetsen!!!!
HERREGUD! svimmade nästan då jag såg nyheten!!!!!
Aaaaaah!
Nu är Moviezine lite sega! Jag har väntat på "The Hitcher" recensionen sedan 19 Januari då den släpptes eller visades runt omkring i Amerika. Jag har fått hållt mig till engelska sidor där den har fått 2/5 ungefär. Sitter och väntar och väntar...
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Ja den har haft premiär i USA så en recension borde väl kanske inte komma förens premiären i Sverige börjar närma sig.
Sen ska du inte kalla Moviezine för sega, vi ska va glada för att dom är så snabba med sina recensioner som dom är.
Sen ska du inte kalla Moviezine för sega, vi ska va glada för att dom är så snabba med sina recensioner som dom är.
okej, kanske det men jag kan knappt vänta på recensionen . kommer nog få känner jag på mig.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Remus":35epic7c]Nu är Moviezine lite sega! Jag har väntat på "The Hitcher" recensionen sedan 19 Januari då den släpptes eller visades runt omkring i Amerika. Jag har fått hållt mig till engelska sidor där den har fått 2/5 ungefär. Sitter och väntar och väntar... [/quote:35epic7c]
Recensionerna läggs ju inte alltid upp direkt när den är skriven utan det påverkas mycket av hur långt innan premiären det är och hur stort det allmänna intresset för filmen är vid den aktella tidpunkten.
Recensionerna läggs ju inte alltid upp direkt när den är skriven utan det påverkas mycket av hur långt innan premiären det är och hur stort det allmänna intresset för filmen är vid den aktella tidpunkten.
3462 inlägg
Inte ens ett premiärdatum är klart i dagsläget. Men recension kommer förr eller senare.
[quote="Remus":2s6008uo]Nu är Moviezine lite sega! Jag har väntat på "The Hitcher" recensionen sedan 19 Januari då den släpptes eller visades runt omkring i Amerika. Sitter och väntar och väntar... [/quote:2s6008uo]
19.e januari?!... Jag har väntat på att The Texas Chainsaw Massacre: TB ska komma upp på biograferna i flera månader nu... i onödan... Så nu får jag vänta flera månader till på DVDn istället...
19.e januari?!... Jag har väntat på att The Texas Chainsaw Massacre: TB ska komma upp på biograferna i flera månader nu... i onödan... Så nu får jag vänta flera månader till på DVDn istället...
Haha! Stackars Patrik! Men det är fortfarande mer synd om mig .
Har nu sett remaken. Den var ungefär som jag hade förväntat mig, inge vidare. Originalet är bra mycket bättre än den här. Enda behållningen i den här filmen är Sean Bean som passar bra som psykopat.
Oj oj oj! Då kommer nog jag älska denna. Ni vet nog varför. haha!
PS. Vart ganska glad över det du skrev. Många tycker samma som du.
PS. Vart ganska glad över det du skrev. Många tycker samma som du.
Hur har du sett den? Sean Bean är bäst, det vet man ju redan. .
Saknas
för
Inga inlägg
Ja hur skulle man inte kunna märka hur bra Sean Bean är.
6342 inlägg
[url=http://movies.yahoo.com/movie/1809710034/critic:d0yo40tk]En del kritik[/url:d0yo40tk] som inte bådar så gott. Filmens rating på imdb är 4,9.
Blir att se den en ändå. Väldigt många tycker att Sean Bean gör en väldigt bra insats som psykopat!
6342 inlägg
En väldigt frustrerande film med tanke på att huvudpersonerna är korkade som fan. I stora drag mycket lik Bays andra filmer, bland annat TTCM. Handlingen är förutsägbar, liksom chockscenerna. Bitvis småspännande med flera fina miljöbilder. Pulshöjande musik och ganska kasst skådespeleri. Sean Bean gör inte så mycket direkt, Sophia Bush försöker med lyckas inte nå fram riktigt. Extremt lik originalet så i stort sett är detta en heelt onödig remake. Inte mycket man ändrat på.
1753 inlägg
MZ-recension kommer snart har jag hört vet däremot inte betyget än....
, En helt okej film som man kan se om man vill ha Sean Bean på skärmen i 1 timme och 23 minuter. Sean Bean gör rollen väldigt trovärdigt och är lite skrämmande men kanske inte riktigt en värdig ersättare av Rutger Hauer men Sean Bean är väldigt bra för det. Sophia Bush kan inte skådespela, iallafall dom filmerna jag har sett henne i (t ex John Tucker Must Die) och den där killen med för mycket hår var det ingeting speciellt om, första gången jag ser den skådespelaren.
Sean Bean räddar filmen lite för hans prestation som psykopat. Det dåliga med filmen är att den inte riktigt skrämmer någonstans och känns lite tråkig på vissa ställen. Den är lite "kuslig" kan jag säga eftersom Sean Bean gör en bra skådespelar prestation, han verkligen lyckas med att vara "störd".
Det är väl allt jag har att säga om den här filmen. Se den om man gillar/älskar Sean Bean och lite "spännande" filmer och se den inte om ni vill ha en skräckfilm för det är den inte, i mitt tycke iallafall.
Sean Bean räddar filmen lite för hans prestation som psykopat. Det dåliga med filmen är att den inte riktigt skrämmer någonstans och känns lite tråkig på vissa ställen. Den är lite "kuslig" kan jag säga eftersom Sean Bean gör en bra skådespelar prestation, han verkligen lyckas med att vara "störd".
Det är väl allt jag har att säga om den här filmen. Se den om man gillar/älskar Sean Bean och lite "spännande" filmer och se den inte om ni vill ha en skräckfilm för det är den inte, i mitt tycke iallafall.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Alexander":3475u4px]MZ-recension kommer snart har jag hört vet däremot inte betyget än....[/quote:3475u4px]
Ska ni slänga upp den här recensionen någon gång eller?
Har tänkt att se den i helgen.
Ska ni slänga upp den här recensionen någon gång eller?
Har tänkt att se den i helgen.
Duger inte recensionerna som finns i den här tråden till att hyra eller se filmen?
Saknas
för
Inga inlägg
såg den igår och måste säga att jag är nöjd, den var faktiskt bra! inte ett mästerverk, inte heller så nära, men det var en helt ok film. jag har inte sett orginalet så jag kan inte säga vad dom tagit därifrån, men från tidigare skribenter verkar det som om dom tagit mycket.
bitvis spännande, ibland rycker man till, det som drar ner på betyget är upplösningen, som egentligen inte finns. man får aldrig veta nånting om varför "the hitcher" gjorde som han gjorde och blev som han blev, synd faktiskt. om man fick reda på det hade det blivit en fyra, men nu blir det en
tuff, skön thriller
bitvis spännande, ibland rycker man till, det som drar ner på betyget är upplösningen, som egentligen inte finns. man får aldrig veta nånting om varför "the hitcher" gjorde som han gjorde och blev som han blev, synd faktiskt. om man fick reda på det hade det blivit en fyra, men nu blir det en
tuff, skön thriller
Det är lite av den hela grejen tror jag, att man ska fundera över varför John Ryder gjorde som han gjorde? Var han bara en psykopat? Eller ville han ha någonting sagt? Ville han göra en person som ifrån början var oskyldigt till en person som har blod på sina händer?
Två skillnader i filmen vad jag vet är att:
Själv vet jag inte vad jag ska tro om John Ryder. Varför han gjorde som han gjorde men han var väl bara en vanlig psykopat som ville också göra en person som inte gjort något farligt alls till att ha dödat två personer eller en.
Två skillnader i filmen vad jag vet är att:
Själv vet jag inte vad jag ska tro om John Ryder. Varför han gjorde som han gjorde men han var väl bara en vanlig psykopat som ville också göra en person som inte gjort något farligt alls till att ha dödat två personer eller en.