Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Heja Eddie! American History X blev ju lyckad och jag antar att han fick som han ville under den rullen.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Rawr. Suktar efter en trailer nu efter bilderna. Kommer den vara uppe inom två timmar tro?
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":1eekq1wf]Rawr. Suktar efter en trailer nu efter bilderna. Kommer den vara uppe inom två timmar tro?[/quote:1eekq1wf]Ne, skulle väl gå 22:00 i staterna vilket lär betyda 4:00-5:00 hos oss.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Buhu. Då ligger jag och snarkar. Får se den på morgonen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag hade fel!

http://www.mtv.com/overdrive/?id=1583143&vid=215625

EDIT: Effekterna ser sådär ut. Vi får hoppas att de utvecklas till filmen kommer, känns lite I Am Legend över dom just nu. Edward Norton är dock världens bästa skådespelare. Världens. Bästa.
737 inlägg
för
737 inlägg
OMG! Jag är så freaking glad att det kommer nu. Trailer var sjuk grymt. Hulken ser bättre ut än nånsin. Och vilken cliffhanger på ett trailer.
296 inlägg
för
296 inlägg
Wow. Abomination ser väldigt snygg ut.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Helt okey trailer, hade hoppats på mer. Håller med Tyler angående effekterna, inte jättesnyggt direkt.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Har blandade känslor: Medan det ena ser bra ut så ser det andra sämre ut. Känns ialla fall att den kan bli snäppet bättre än förra. Vilket jag VERKLIGEN hoppas på!
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Nja säger jag nog. Jag har lite blandade känslor för trailern. Uplägget är ju helt rätt, men den lyckas inte övertyga. Gillar faktiskt inte hur Hulk gestaltades, kändes för datagenererad, nästan direkt tagen från en serieruta. Han får de banne mig bättra på till filmen. Abomination gillade jag inte alls utseende på. En styggelse ja, men det finns gränser hur stygglig man får vara. Men ändå fick jag sug att se filmen. Håller bara tummarna för att effekterna blir bättre.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Dem lär ha satsat mer på att få stora skådisar till filmen än att satsa på dyra effekter.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Förutom Norton vem anser du vara dyr? De har ju inga toppskådisar á la Cruise eller Hanks som stjäl 90% av budgeten direkt.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Just Norton fick dem nog pröjsa en hel del för. Liv Tyler som blivit rätt stor efter Ringen-filmerna. Både William Hurt och Tim Roth är eftertraktade skådisar eftersom dem alltid, eller oftast, gör fantastiska insatser i dem filmer dem är med i.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Jag tror inte Nrton är så oförskämt dyr, men allt är relativt. Liv Tyler är ingen stor skådis, inte för mig iaf. Hon har varit väldigt anynom och det är inte bra för lönecheckarna. Det var 5 år sen sista LOTR kom och det är lång tid i filmbranschen. William Hurt och Tim Roth är mycket riktigt duktiga skådisar, men ändå relativt billiga.
775 inlägg
för
775 inlägg
Man kan se trailern i [url=http://www.mtv.com/overdrive/?id=1583143&vid=215625:27m963wl]HD[/url:27m963wl] genom att klicka på knappen till vänster.

Hulken och The Abomination, för att vara inkomplett CGI, ser mycket mer realistiska ut än Ang Lees träsktroll. Och rytandena låter aggressivare som sig bör. Bra jobbat. I nästa trailer kommer deras yttren ha större detaljrikedom.

En katastrofal nyhet: Enligt manuset kommer Leonard Samson, gestaltad av Ty Burrell och som senare blir superhjälten Doc Samson...

Visa spoiler

Men det kan fortfarande komma att ändras.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
woow Trailern var riktigt lovande helt klart värt ett bio besök på denna Hulk filmen alltså ^^
2408 inlägg
för
2408 inlägg
Häftig trailer. Effekterna ser väl sisådär ut, men man får hoppas att det ändras. Norton gör nog ett kanonjobb i huvudrollen och både Roth och Hurt är riktigt bra skådespelare. Ska bli kul att se den.
737 inlägg
för
737 inlägg
Inte mycket, men dom har "uppdate" hemsida. Ni kan kolla [url=http://incrediblehulk.marvel.com/:1vqsyyz8]här[/url:1vqsyyz8].
296 inlägg
för
296 inlägg
[quote="Crockett":2zohuqu1]Inte mycket, men dom har "uppdate" hemsida. Ni kan kolla [url=http://incrediblehulk.marvel.com/:2zohuqu1]här[/url:2zohuqu1].[/quote:2zohuqu1]

Tack crockett. Jag kanske ska har Emil Blonsky wallpaper.
365 inlägg
för
365 inlägg
Nice trailer! Något som jag märkte var att Hulken liknar mer som den Hulken i serierna än var den förra filmen gjorde. T.ex. lite rufsigare hår och gråare nyans på huden. Snyggt!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden