Visa första inlägg
1161 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1161 inlägg
Ska självklart se denna på bio. Gilla den första (en av få ) och jag ser inga tecken på att denna blir sämre. Effekterna, som många säger, ser inte tipp topp ut. Men det är ju något som man jobbar på ända tills de sista, så det blir nog bättre när filmen har premiär på silverduken
456 inlägg
för
456 inlägg
Trailern var sisådär, men som några sagt så måste effekterna bättras. Annars var det kul att se hur Hulken och Abomination ser ut.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Intressant val att ta Norton som Hulken, man får väl lita på hans tidigare roller att han inte tar något som verkar helt värdelöst. Tidigare versioner av Hulken har ju varit mindre bra, så man får hoppas att de lägger till något extra i den här som gör den bättre. Effekterna verkar inte vara den faktorn, hoppas att de förbättras.
912 inlägg
för
912 inlägg
Helt okej trailer, men har aldrig gillat Hulken.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Äsch, sånt där tänker man inte på om det är en riktigt bra film. Var inte särskilt förtjust i Batman som yngre men sen kom Begins och swept me off me freakin' feet. Allt som behövs är en lyckad filmatisering, i alla fall för mig.
1026 inlägg
för
1026 inlägg
Håller med. Jag har aldrig gillat Hulken, men älskar Ang Lee's filmatisering av karaktären. Hoppas verkligen på denna, även om jag tror att jag kommer gilla Lee's regi bättre. Det var nämligen att han inriktade sig på Banner's psyke som jag verkligen fastnade för. Nu vet jag dock inte exakt hur berättelsen kommer tolkas i denna, men det verkar vara lite mer renodlad action, även om hans psyke självklart är en grundläggande bit av historien.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Trailern var helt okej, men var ganska osammanhängande. Hulken ser dock helt fantastisk ut och slutscenen när Hulken och Abonimation kastar sig mot varandra ger en riktig geekgasm!

Hoppas verkligen på denna film!
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Jag är en av de få som också gillade Ang Lees Hulk. De bästa bitarna var dramadelarna och där är det få som slår honom på fingrarna.

Nu blir det ju helt klart en annan typ av film och den kommer nog den breda publiken gilla bättre. Men de får nog ta bort den starka CGI-känslan som jag får av Hulk och Abomination.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
På tal om Abomination tycker jag att han ser ut som en grå version av Hulken. Har inte koll på hur han kom till eller så, men såg inte direkt "wow" ut i trailern. Ganska tam.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Han är ju typ en går variation av Hulken som jag har förstått det. Du ser att dom injicerar Tim Roth med en spruta i halsen i trailern samtidigt som Norton säger nåt i stil med "They want to use it as a weapon". Jag har tolkat det som att Roth blir Abomination för att han går med på att vara deras experiment, där de gör ungefär samma sak som Banner har blivit utsatt för.
775 inlägg
för
775 inlägg
Trailern i bättre [url=http://movies.yahoo.com/movie/1808495230/video/6965543:29ij90uz]HD[/url:29ij90uz]. Upp till 1080p.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag rå diggar hur den nya Hulk ser ut
[img:226ogld7]http://img150.imageshack.us/img150/301/newhulkpa2.jpg[/img:226ogld7]

här ser man liksom ilska som han ska jämt visa
[img:226ogld7]http://img150.imageshack.us/img150/1189/newhulk2qw9.jpg[/img:226ogld7]

jävlar vad jag ser fram emot den här filmen och den kommer lugnt slå Ang Lee's Hulk film då den sög totalt.[/list]
719 inlägg
för
719 inlägg
[quote="Batman":2qz39ft6]den kommer lugnt slå Ang Lee's Hulk film då den sög totalt.[/quote:2qz39ft6]

Jag håller inte alls med dig, som det ser ut nu blir jag nöjd om filmen ens når upp i samma anda som Ang Lees The Hulk.
Men missförstå inte, jag hoppas och vill fortfarande att den här ska bli något extra, men i nuläget är effekterna helt klart långt ifrån samma klass som Lees' The Hulk.
Både Hulken och Abomination ser alldeles för CGI-aktiga ut. Och med tanke på det nya upplägget filmen har, mycket action och lite drama, så är det ännu desto viktigare att effekterna ser ut som de ska.

Som sagt effekterna behöver finslipas till premiären, utöver det ser väl det mesta bra ut, men jag tror ändå inte den här blir bättre än Lees' The Hulk, och jag förstår inte hur du kan tycka att den suger, helt jävla obegripligt... Har vi verkligen sett på samma film du och jag?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="PatrikDenStore":3iysmm59][quote="Batman":3iysmm59]den kommer lugnt slå Ang Lee's Hulk film då den sög totalt.[/quote:3iysmm59]

Jag håller inte alls med dig, som det ser ut nu blir jag nöjd om filmen ens når upp i samma anda som Ang Lee's The Hulk.
Men missförstå inte, jag hoppas och vill fortfarande att den här ska bli något extra, men i nuläget är effekterna långt ifrån samma klass som Ang Lee's The Hulk.
Både Hulken och Abomination ser alldeles för CGI-aktiga ut. Och med tanke på det nya upplägget filmen har, massor med action och minskad drama, så är det extra viktigt att effekterna ser ut som de ska.
Effekterna behöver finslipas till premiären, utöver det ser väl det mesta bra ut, men jag tror ändå inte den här blir bättre än Ang Lee's The Hulk, och jag förstår fan inte hur du kan tycka att den suger, helt jävla obegripligt... Har vi verkligen sett på samma film?[/quote:3iysmm59]

HAHA du kan för fan inte mena allvar. Hur fan kan du tycka att Ang Lee's Hulk är bättre än den kommande Hulk filmen?

Louis Leterrier Hulk är ju en enda stor hyllning till Sal Buscema's Hulk medan Ang Lee gjorde en jävla Shrek kopia istället. Effekterna är ju redan bättre än vad Ang Lee hade. Anledningen för att jag hatade Ang Lee's version av Hulk var att den var så jävla seg och alldeles för mycket drama. om du läser en Hulk tidning så ser du att det inte är alls mycket Drama skit och att Banner fick en massa injektioner som barn och strålning från något fjantigt labb nä det där sabbade redan ursprunget och den nya Hulk filmen kommer Banner bli utsatt för gammabomben som i serierna.

Frågan är vad du har för filmsmak egentligen för den är helt jävla obegripligt.
456 inlägg
för
456 inlägg
[b:23xq82xt]Battsy:[/b:23xq82xt] Hur kan du tycka att den kommande filmen är bättre än Ang Lees verison utan att ens ha sett den?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Phoenix":352hatu1][b:352hatu1]Battsy:[/b:352hatu1] Hur kan du tycka att den kommande filmen är bättre än Ang Lees verison utan att ens ha sett den?[/quote:352hatu1]

För att dem kommer bibehålla orginal ursprunget och inte sabba den eftersom Ang Lee lyckades göra det

som ni ser på bilden så gjorde Ang Lee en jävla Shrek kopia med stora jävla feta fläskläppar och på den högra sidan (nya Hulk) serju för fan ut som den Hulk Sal Buscema skapade. så därför tror jag redan nu att den nya Hulk filmen kommer krossa Ang Lee's Hulk
[img:352hatu1]http://img169.imageshack.us/img169/1139/thehulkqf0.jpg[/img:352hatu1]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag kommer att se denna filmen bara på grund av effekter.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="ZimtraX":brieu581]Jag kommer att se denna filmen bara på grund av effekter.[/quote:brieu581]

Varför det? Av trailern att döma ser den ut att ha förhållandevis kassa effekter.
365 inlägg
för
365 inlägg
[quote="Batman":1c2wpdqf]som ni ser på bilden så gjorde Ang Lee en jävla Shrek kopia med stora jävla feta fläskläppar och på den högra sidan (nya Hulk) serju för fan ut som den Hulk Sal Buscema skapade. så därför tror jag redan nu att den nya Hulk filmen kommer krossa Ang Lee's Hulk
[img:1c2wpdqf]http://img169.imageshack.us/img169/1139/thehulkqf0.jpg[/img:1c2wpdqf][/quote:1c2wpdqf]
Lol! På bilden av Ang Lees version av Hulken , ser han ju ledsen ut.
775 inlägg
för
775 inlägg
Hulken ska inte vara ledsen. Hans enda syfte är att vara skitförbannad.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden