Saknas
för
Inga inlägg
Det ska bli kul att få se Tim Blake Nelson som Samuel Sterns!
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Samuel Sterns är hulkens värsta fiende Leaders alterego
Hans roll i filmen är ännu oklar
Hans roll i filmen är ännu oklar
Leterrier framhöll i en intervju att den färdiga CGI:n är bortom King Kong.
3462 inlägg
[quote="Rafe Fines":3h2nafa9]En bra preview Mats! Skriver du till TDK också?[/quote:3h2nafa9]
Japp, det blir en till TDK också framöver. Men det blir inte min nästa preview iaf.
[quote="Kenneth":3h2nafa9]Leterrier framhöll i en intervju att den färdiga CGI:n är bortom King Kong.[/quote:3h2nafa9]
Intressant, har du länk till intervjun? Det är aldrig försent att lägga till något i texten.
Japp, det blir en till TDK också framöver. Men det blir inte min nästa preview iaf.
[quote="Kenneth":3h2nafa9]Leterrier framhöll i en intervju att den färdiga CGI:n är bortom King Kong.[/quote:3h2nafa9]
Intressant, har du länk till intervjun? Det är aldrig försent att lägga till något i texten.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Mats":1b12gglf]Japp, det blir en till TDK också framöver. Men det blir inte min nästa preview iaf. [/quote:1b12gglf]Nästa måste ju vara för Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay!
Tycker också att det var en rätt bra preview. Gillade vad Leterrier sa om action-scenerna i slutet, angående att Abomination skulle vara obarmhärtig och liknande, men tyckte inte om att scenen skulle vara på 26 minuter... skulle inte filmen totalt vara 1.40, eller är det något jag har hittat? Ryktades väl om det förut i alla fall.
Har den en så lång slutscen så måste de ju komma över två timmar, om så bara med ett par minuter.
Tycker också att det var en rätt bra preview. Gillade vad Leterrier sa om action-scenerna i slutet, angående att Abomination skulle vara obarmhärtig och liknande, men tyckte inte om att scenen skulle vara på 26 minuter... skulle inte filmen totalt vara 1.40, eller är det något jag har hittat? Ryktades väl om det förut i alla fall.
Har den en så lång slutscen så måste de ju komma över två timmar, om så bara med ett par minuter.
[quote="Mats":3og5c5ze]Intressant, har du länk till intervjun? Det är aldrig försent att lägga till något i texten.[/quote:3og5c5ze]
[url=http://www.youtube.com/watch?v=HDNQxRvICrU:3og5c5ze]Här[/url:3og5c5ze] finns intervjun.
[url=http://www.youtube.com/watch?v=HDNQxRvICrU:3og5c5ze]Här[/url:3og5c5ze] finns intervjun.
Saknas
för
Inga inlägg
Nu när jag har sett interview från kenneth och regisören reaktion till effecterna så...............................Fan, Jag vill se den nu!
Derktören? Jag antar att du menar regissören.
Men iaf, det var en trevlig intervju, kul att se att Leterrier var så pass engagerad. Och ja, bra preview Mats. Jag är nyfiken på att se vad det kan bli av detta.
Men iaf, det var en trevlig intervju, kul att se att Leterrier var så pass engagerad. Och ja, bra preview Mats. Jag är nyfiken på att se vad det kan bli av detta.
Riktigt intressant och bra preview. Bra jobbat, Mats!
Wow, en 26 minuter lång slutfight! Den ser man verkligen fram emot.
Wow, en 26 minuter lång slutfight! Den ser man verkligen fram emot.
Finfint Mats! Tyvärr är jag lite skeptiskt till slutfighten. Det finns en risk att den kan bli väldigt tjatig...
Bra jobbat Mats.
Vilket välskrivet och intressant preview. Längtar sjukt mycket efter filmen.
Vilket välskrivet och intressant preview. Längtar sjukt mycket efter filmen.
Saknas
för
Inga inlägg
Riktigt bra preview mats!
Saknas
för
Inga inlägg
Nice preview Mats, längtar som fan efter den här filmen... är jämt på nätet och söker efter nytt om denna film
3462 inlägg
Jag har uppdaterat min preview med Leterriers uttalande från Comic Con.
Jag tror heller inte att slutfighten blir 26 min i slutänden, men skapligt lång lär den nog bli. Tillräckligt för att släcka actiontörsten hos de flesta.
Min nästa preview blir inte någon superhjältefilm, men det finns annat som också är skapligt intressant.
Jag tror heller inte att slutfighten blir 26 min i slutänden, men skapligt lång lär den nog bli. Tillräckligt för att släcka actiontörsten hos de flesta.
Min nästa preview blir inte någon superhjältefilm, men det finns annat som också är skapligt intressant.
Saknas
för
Inga inlägg
Dem har redan sagt att slut-striden blir 10-15 min lång och inte 26 min det skulle vara för mycket!
Lol vi sluta så tidigt idag!
Lol vi sluta så tidigt idag!
Saknas
för
Inga inlägg
Imorse på bild lektionen så ritade jag: Hulken. Fick insperation från Den dära empire tidningen!
Vill läsa era åsikter, så skriv vad ni tycker!
Sorry ifall ni tycker det är suddigt, tog bilden med mobilen!
Sorry ifall ni tycker det är suddigt, tog bilden med mobilen!
Saknas
för
Inga inlägg
Inte pjåkigt.
Men se till att han blir grön också!
Men se till att han blir grön också!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="shervin":3q8h08f9]Imorse på bild lektionen så ritade jag: Hulken. Fick insperation från Den dära empire tidningen!
Sorry ifall ni tycker det är suddigt, tog bilden med mobilen![/quote:3q8h08f9]
Jävligt snygg må jag säga. Vet ju att du är super på att rita. Här brukar man ge betyg på filmer, men nu vill jag ge betyg på din bild!
Sorry ifall ni tycker det är suddigt, tog bilden med mobilen![/quote:3q8h08f9]
Jävligt snygg må jag säga. Vet ju att du är super på att rita. Här brukar man ge betyg på filmer, men nu vill jag ge betyg på din bild!