Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Darth Kathy Grint":1clhyllj]Inte pjåkigt.
Men se till att han blir grön också! [/quote:1clhyllj]

Vi sluta presic när jag vart klar annars hade jag sett till att han blivit grön!
775 inlägg
för
775 inlägg
Hoppas att all CGI blir lika detaljrik som nedan.

[img:1rhrpj78]http://ww2.beffo.se/upload/pic~/2bpn0bobs5mv.png[/img:1rhrpj78]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
()_() Det är vad jag kallar bra effecter.
Dem kommer säkert bli det också,enligt regisören på den dära interviewn nån skicka tidigare
1721 inlägg
för
1721 inlägg
[quote="JosefMusic":3rm33rlu]Cool CGI, jag hoppas det blir porr i filmen!
Enligt trailer såg det ut som att vi skulle få se en sex scen! [/quote:3rm33rlu]

Ok...?

Nåja bilden va fan häftig, CGI när det är som allra bäst!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="JosefMusic":1q658qsq]Cool CGI, jag hoppas det blir porr i filmen!
Enligt trailer såg det ut som att vi skulle få se en sex scen! [/quote:1q658qsq]

Du är patetisk.

När det gäller CGI:n så tror jag faktiskt att vi kommer bli positivt överraskade. Om man ser på den där bilden så ser man att dom verkligne är på rätt väg.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
menar du att du också vill ha porr i Hulken??? , sjukt grabbar sjukt!

men jag ska ge dig cred för din teckning Shervin, den var riktigt nice, du har talang!!
851 inlägg
för
851 inlägg
[quote="shervin":1j05o74j][quote="JosefMusic":1j05o74j]Cool CGI, jag hoppas det blir porr i filmen!
Enligt trailer såg det ut som att vi skulle få se en sex scen! [/quote:1j05o74j]

Håller med dig en film är ingenting utan lite kärlek.
alla superhjälte filmer jag hitills sett har haft en *** scen eller en kyss![/quote:1j05o74j]

Inte riktigt helt sant, ta t.ex någon Spider-Man film. Där blir det ett par kyss-scener. Likaså i X-Men 3.

Tillbaka till topic nu
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag vet inte om du är gammal nog att ha märkt detta än Spath, men både Spidey och Spidey 2 har pokie-scener med Kirsten Dunst.
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Ok, pojkar, vad sägs om att börja diskutera filmen igen? Håll er on topic nu, det borde inte vara så himla svårt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Alltså jag har en fråga, kommer vi få se en till trailer innan premiären?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="shervin":kfycnox4]Alltså jag har en fråga, kommer vi få se en till trailer innan premiären? [/quote:kfycnox4]

Behövs det verkligen en till trailer? Känns som vissa vill se hela filmen i trailern ibland. Hur kul är det att se filmen sen när man fått det mesta avslöjat i 200 trailers innan premiären? Nä jag har inget imot ifall det inte kommer nån mer trailer iaf...

Som gammal estet så är inte jag lika impadd av teckningen. Såg mest ut som det han användt smörpapper och ritat av direkt ifrån en annan bild. Inget illa menat men det är iaf min åsikt......
1721 inlägg
för
1721 inlägg
[quote="shervin":1o0jyv6m]Alltså jag har en fråga, kommer vi få se en till trailer innan premiären? [/quote:1o0jyv6m]

Räcker inte dem 2 som har kommit?
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Nej, det blir ingen mer trailer. Däremot lär det bli tv-spots och andra godbitar för den som inte kan hålla sig till 13 juni.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nej det är inte det att jag inte kan hålla mig, bara det att alla filmer får typ 3 trailers medan den här fick 2.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="shervin":15v61cbw]Nej det är inte det att jag inte kan hålla mig, bara det att alla filmer får typ 3 trailers medan den här fick 2.[/quote:15v61cbw]

Öh 2 trailers till en sån här sorts film är faktiskt väldigt vanligt. Men så tänker säkert du förmodligen på Spider-man 3 eller någon annan film som fick 3 trailers vilket personligen jag tycker är alldeles för mycket.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Grollo":3mvsptb0][quote="shervin":3mvsptb0]Nej det är inte det att jag inte kan hålla mig, bara det att alla filmer får typ 3 trailers medan den här fick 2.[/quote:3mvsptb0]

Öh 2 trailers till en sån här sorts film är faktiskt väldigt vanligt. Men så tänker säkert du förmodligen på Spider-man 3 eller någon annan film som fick 3 trailers vilket personligen jag tycker är alldeles för mycket.[/quote:3mvsptb0]

Ja exakt jag tänker på Spiderman 3 och Ghost rider(vilket tror jag också fick 3 trailers), och X-men och några andra.

Kanke TDK också får det!
4680 inlägg
för
4680 inlägg
TDK har redan fått tre trailers, en announcement trailer, en teaser trailer och en theatrical trailer. Mer lär det inte bli. Inte heller för denna. Som sagt är två trailers (teaser och theatrical) det vanligaste, så det får man vara nöjd med.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja kanke det, men jag bryr mej inte så mycket om TDK fast det ska bli ett biobesök.
Men On Topic!
775 inlägg
för
775 inlägg
Ny [url=http://www.youtube.com/watch?v=WOivEZGFpEY&eurl=http://www.superherohype.com/news/topnews.php?id=7201:fic8m9tw]trailer[/url:fic8m9tw].
737 inlägg
för
737 inlägg
Inte så mycket i det trailer men Hulken gjorde en"Thunder clap", grymt.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden