Visa första inlägg
775 inlägg
för
775 inlägg
Tycker datoreffekterna sedan teasern har utvecklats genom månaderna till den grad att de lugnt håller dagens standard.
851 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
851 inlägg
Aj då! Hade hoppats på ett bättre betyg. Iaf en fyra. Kommer Daniels betyg också att vara en trea?

Hoppas verkligen inte det. Minns ni inte att ni gav Ang Lees Hulk en fyra?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Bra recension Daniel, hade faktiskt inte förväntat mig så mycket högre, trots detta så kommer detta bli mycket roligt att se denna på bio i alla fall!
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Ja, vi gav Ang Lees version en fyra. Hur så? Det är väl inget som säger att det har någon större betydelse vad den fick. Sedan är det ju olika personer på recensionerna.

Jag tycker också att effekterna har förbättrats sedan teasertrailern och tur är väl det.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Sitter och är obeslutsam om jag ska se denna på bio då jag trots allt har 40 km till närmaste biograf. Kan någon ge mej bra argument för och emot?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hade faktiskt förväntat mig ett lägre betyg.
Att filmen tydligen bara är duglig för stunden är helt OK för mig. Det var länge sedan jag såg en brutal actionfilm så äntligen kommer här en.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Mats":1y9vmqa5] Letar man inte efter djup och budskap så kommer man säkerligen att älska denna. Speciellt den lite yngre målgruppen. Den är inte lika "dum" som "Jumper", men ligger väl några snäpp över den.
[/quote:1y9vmqa5]

Gee, thanks for that.

Men såg lite klipp från Hulken och hoppas att den blir bättre än första Hulken som var mer effektivare som sömnpiller än blockbuster IMO.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Ännu en bra recesion Daniel
Nu hoppas vi att någan av dem andra superhjältefilmerna, The Dark Knight och Hancock får ett högre betyg
775 inlägg
för
775 inlägg
Hulkens ursprung i filmen skulle tydligen vara...

Visa spoiler
Stämmer detta?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Förresten, Tony Starks cameo... ungefär när är den scenen i filmen?
1721 inlägg
för
1721 inlägg
Haha Stark är Stark verkar det som oavsett om han är med i Iron Man eller om han dyker upp i en cameo

Men Daniel en fråga:
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Kenneth":3rp7r6f2][url=http://www.youtube.com/watch?v=BOq0BD_Eiig&fmt=18:3rp7r6f2]TV-spot #8[/url:3rp7r6f2] (med cameo av Tony Stark)
[/quote:3rp7r6f2] Har inte hängt med, men ska Tony "Iron Man" Stark vara med i filmen?? Ska Iron Man vara med i filmen???
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Nate96":2ttmyekn][quote="Kenneth":2ttmyekn][url=http://www.youtube.com/watch?v=BOq0BD_Eiig&fmt=18:2ttmyekn]TV-spot #8[/url:2ttmyekn] (med cameo av Tony Stark)
[/quote:2ttmyekn] Har inte hängt med, men ska Tony "Iron Man" Stark vara med i filmen?? Ska Iron Man vara med i filmen???[/quote:2ttmyekn]
Han kommer bara att spela som Tony Stark, men jag undrar om The Incredible Hulk utspelar sig innan Iron Man jag tror det men är inte 100%.
1721 inlägg
för
1721 inlägg
JAg tror det är innan, annars hade dem nog tagit hjälp av Iron Man
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Rafe Fines":940mmex8]Haha Stark är Stark verkar det som oavsett om han är med i Iron Man eller om han dyker upp i en cameo

Men Daniel en fråga:
Visa spoiler
[/quote:940mmex8] Jag tror det blir mer Hulk action än det i trailerna, för det var juh lite!
1721 inlägg
för
1721 inlägg
[quote="Daniel S Ogalde":2v1rsc9l]
Rafe: Skulle väl säga att 60 om inte 70% av filmen är action... så tror att det blir mer än tillräckligt och det man sett på trailern är väl en smakbit så önskar du action ska du se fram emot "The Incredible Hulk". Du kommer garanterat bli nöjd. Btw tack för kommentaren om recensionen innan som sagt värmer...[/quote:2v1rsc9l]

Haha sitta och titta på action i två timma rkan va något av en berfrielse med tanke på vädret börjar ändras..

+ Din recensioner är bra, fortsätt i samma stil!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycket att första Hulk-filmen var riktigt dålig. Efter de trailers man har sett av The Incredible Hulk så tycker jag att denna verkar vara bättre gjord än den första filmen. Kanske blir ett biobesök nån gång snart, eller om man väntar på dvd-släppet.
775 inlägg
för
775 inlägg
Efter Batman and Robin led Begins av samma åkomma; folk trodde den skulle bli lika dålig. Ack, dessa fördomar. Hoppas nya Hulken får en ärlig chans.
[img:9k2rire3]http://i26.tinypic.com/9ghklv.gif[/img:9k2rire3]
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Det hoppas jag också, för det betydligt sämre filmer som kommer i år.

Men den största konkurrenten blir nog fotbolls-EM.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Apropå den där mörka scenen som "mr.america" så vet jag lite om vad som kommer att hända
Visa spoiler

jag är ialla fall 99 procent säker på det
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden