Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag hade hört att Eric Bana inte ville vara med i tvåan.
1753 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1753 inlägg
En Hulk utan Bana blir ingen Hulk. Kanske om man lyckas få nån likvärdig, som Bale eller Jackman (vilket förstås inte kommer hända...). Om inte Bana är kvar så lutar det nog åt en direkt-till-dvd-release, med nåt okänt fån i huvudrollen, billiga effekter och undertiteln "Fury of the Beast"... :S

Jag tillhör ju den lilla men ytterst intelligenta skara som älskade "Hulk". Tycker alla borde komma tillbaks, gärna inklusive herr Lee men varför inte en annan grym action/dramaregissör, och strunta i vad alla säger och fortsätta på samma bana. (haha... Bana...)

3462 inlägg
för
3462 inlägg
[quote="Jason Voorhees":17qhyiq4]Jag hade hört att Eric Bana inte ville vara med i tvåan.[/quote:17qhyiq4]

Det var innan de visade honom checken.
Jag tror han kommer vara med i tvåan om hans schema tillåter det så.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, jag hoppas det!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hulken?
Hulken är det simplaste nöjet man kan få... Men jag tycker inte om ettan... så nej, det skulle bara bli ännu en monsterbudget film med dålig regi.
1203 inlägg
för
1203 inlägg
[quote="the_libertine":34cxq9v5]Hulken?
Hulken är det simplaste nöjet man kan få... Men jag tycker inte om ettan... så nej, det skulle bara bli ännu en monsterbudget film med dålig regi.[/quote:34cxq9v5]

mm..många tyckte ju hulken blev för djup när ang lee gjorde den..men jag tror inte nån regissör kan görat bättre än han så då blir 2an nog en sämmre film!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det är iallafall klart nu vem som får regissera filmen, eller det har egentligen varit klart i nästan en månad men bättre sent än aldrig. Det är Louis Leterrier, mannen bakom Transporter filmerna och Danny The Dog som har fått i uppdraget att regissera Hulk 2 som nu har fått namnet The Incredible Hulk. Leterrier kan säkert göra ett bra jobb, hans tidigare filmer är kanske inga mästerverk men han kan nog göra ett bra jobb med Hulken.

[url=http://www.marvel.com/news/-1.549:3ghv40rl]Marvel.coms artikel[/url:3ghv40rl]

470 inlägg
för
470 inlägg
Jag tycker att Danny the Dog var helt ok, och att Transporter-filmerna åtminstone var snygga och underhållande. Så det kommer med största sannolikhet att bli en snygg actionpackad film. Förhoppningsvis blir den lika bra som ettan, jag är en av dem som tycker att den är bra. Och att den blir uppskattad av fler.

Kanske borde byta namn på tråden..?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Tyler Durden":226rwin9]Kanske borde byta namn på tråden..?[/quote:226rwin9]

Fixat, jag la till premiäråret så att man inte ska förväxla tråden med originalet.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Dominic Purcell från "Prison Break" kan vara den nya Bruce Banner/Hulk.

http://downloads.comingsoon.net/purcell2.mp3
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
hatar gamla Hulk och bara älskar Jennifer Connely som nu finns inte i tvåan så längtar 5 % av 100 %
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Så varken Connelly eller Bana är med i denna?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":bqdejp54]Så varken Connelly eller Bana är med i denna?[/quote:bqdejp54]

nej
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="alexander 10":1dtvy294][quote="FiLmGaLeN":1dtvy294]Så varken Connelly eller Bana är med i denna?[/quote:1dtvy294]

nej [/quote:1dtvy294]

Ha, detta kommer bli tidernas värsta flopp.
470 inlägg
för
470 inlägg
[quote="FiLmGaLeN":3igvadbn]Ha, detta kommer bli tidernas värsta flopp.[/quote:3igvadbn]

Det är väl inte säkert? Beror ju helt och hållet på vad de gör av filmen.

Den har ju potentialen att båda locka till sig de som gillade ettan, och även de som inte gillade den. Allt återstår att se.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Jo, men det är varken samma regissör eller skådisar, så chansen är minimal, nästan omöjligt.
470 inlägg
för
470 inlägg
Se bara på de gamla Batman-filmerna. De hade olika regissörer och skådisar. Sen kom den nya som får egna uppföljare. Det kom en ny Superman också nyligen. Alla de filmerna gick bra, även om alla Batman inte var så bra...

Så det behöver inte betyda något.
563 inlägg
för
563 inlägg
Med tanke på hur många som bara garvade och pustade åt den förra hulken så kan man väl säga att jag är skeptisk till att det kan bli något annat än en flopp.
264 inlägg
för
264 inlägg
Då är det ingen mening att göra en ny Hulk film om inte Bana eller Connelly är med. Jag tycker att 1:an var skit bra.
2408 inlägg
för
2408 inlägg
Tror att det här kommer att misslyckas rätt rejält. [b:1mx5y2op]Hulk[/b:1mx5y2op] var en mycket underhållande film, främst p ga [b:1mx5y2op]Eric Bana[/b:1mx5y2op], som är en grymt bra skådespelare.
[b:1mx5y2op]Louis Letterier[/b:1mx5y2op] är en kass regissör. Jag började kolla lite på [b:1mx5y2op]Transporter[/b:1mx5y2op], men den var otroligt dålig och [b:1mx5y2op]Danny The Dog[/b:1mx5y2op] var kass. Nej, jag tror inte på det här.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden