Empire håller långsamt på att avslöja den första bilden på Tintin som han kommer se ut i filmen. De släpper små inzoomade bilder som nu bland annat visar hans gula rock, Milous päls, hans bruna byxor och den klassiska blåa tröjan. När alla dessa bilder har dykt upp kommer vi med stor sannolikhet få se hela bilden, PEPP!
http://www.empireonline.com/reveal/
http://www.firstshowing.net/2010/10/29/empire-slowly-revealing-our-first-look-at-the-new-cgi-tintin/
Bonk: Olle Sari har redan spelat Tintin ;)
Viktor: Lite härliga bilder från numret!
Viktor: Lite härliga bilder från numret!
Olle Sari har redan spelat Tintin ;)
401 inlägg
Olle Sarri och Lennart Jähkel var väl utklädda till Tintin och Haddock i ett avsnitt av c/o Segemyhr?
401 inlägg
Verkar inte kunna hitta något klipp eller bild, hade varit kul att se :)
Jag letade lite också men hittade likt som du ingenting, du får väl ta och köpa alternativt ladda ner det avsnittet.
1361 inlägg
Ingen bra bild, men ändå en bild :)
//Googlemästaren
Dock ingen bild från det avsnittet.
Avataren du har säger en hel del om dig.
Haha det där Segemyhravsnittet var ju riktigt bra vill jag minnas. Bra serie också f.ö.
Jepp, härlig serie och kul avsnitt.
401 inlägg
Nu ger jag mig ut på jakt efter en bild! Har svårt att släppa vissa saker.
3462 inlägg
Jädra tur att det snart kommer en ny Transformers-film så Tintin-skeptikerna får nåt att kolla på, medan vi andra kollar på Tintin :)
401 inlägg
What Patalo can't find, doesn't exist ;) Enjoy!
Åh haha så klassiskt!
Underbart :)
Mats: Ja må vara lite osäker gällande Tintin, men då det gäller Transformers så är jag säker; det är skräp! Hursomhelst så är det inte bara Tintin jag ser fram mot 2011 vad det gäller film. Det är dock den film jag känner mest oro inför, vågar absolut INTE bygga upp några höga förväntningar i alla fall.
Mats: Ja må vara lite osäker gällande Tintin, men då det gäller Transformers så är jag säker; det är skräp! Hursomhelst så är det inte bara Tintin jag ser fram mot 2011 vad det gäller film. Det är dock den film jag känner mest oro inför, vågar absolut INTE bygga upp några höga förväntningar i alla fall.
401 inlägg
[color=#333333=#333333]Ja, tydligen orkade de inte kosta på sig ett lösskägg till Jähkel. De hade ju redan gått över budgeten med Tintins blåa tröja.[/color]
Haha ja och pipan kostade väl en del också.