Visa första inlägg
673 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
673 inlägg

Skulle se trailern men man var visst tvungen att ha quicktime! Inte ofta man ser den nuförtiden! Orkar inte ladda ner fler program som behöver uppdateras fyra gånger om dagen...

http://tiny.cc/z3uoy
229 inlägg
för
229 inlägg
Riktigt bra trailer, filmen ser ut att kunna bli riktigt snygg i 3D och med Spielberg och Jackson som regissör och producent kan det ju inte bli dåligt. Jag har bara en fråga, är den helt animerad eller filmad med motion-capture? Blir ju skillnad med tanke på eventuella Oscarsnomineringar. 
1361 inlägg
för
1361 inlägg
Det är mo-cap.
1361 inlägg
för
1361 inlägg
Upptäckte just ett dräpande besvärligt faktum. Jag hamnar i limbo när det gäller att se Tintin i höst. Jag åker till USA i slutet på augusti, vilket betyder att jag inte hinner se den i Sverige (premiär i slutet på oktober). Sen åker jag hem från USA runt den 20:e december, vilket betyder att jag inte kan se den i USA heller (premiär 23:e december)!!! Det är väl sällan filmer går mer än två månader på bio? Med andra ord är det kört för mig, får ta Tintin när den kommer på DVD :(
403 inlägg
för
403 inlägg
Kan du inte stanna lite längre i USA? Dvd- och bluray-släpp brukar väl i regel komma flera månader efter att filmen slutat gått på bio. Vad tyket ...
142 inlägg
för
142 inlägg
Hur kommer det sig att den släpps två månader tidigare i Sverige?
5248 inlägg
för
5248 inlägg
För att bygga upp ett rykte antar jag, Tintin är ju mycket större här i Europa (han är ju europé) än i Amerika. Antar att det inte endast är i Sverige som filmen har premiär i oktober, utan att det handlar om en Europapremiär.
1492 inlägg
för
1492 inlägg
Jepp, Tintin är ju nästan okänd borta i staterna så det ska bli intressant att se hur den kommer klara sig där. Själv är jag mega pepp på filmen och varit sedan första uttalandet om filmen. Jag är uppvuxen med Tintin och läst och sett allt som finns att se. Detta kommer bli förjävla skoj! Filmen ligger Topp 3 mest pepp för mig just nu!
1361 inlägg
för
1361 inlägg
@Robert
Det skulle jag ju kunna göra, men jag vill ju gärna fira jul med familjen här i Sverige, så det blir ju lite knepigt. Ska försöka nästla mig in på en tidig pressvisning på något vis :)
1361 inlägg
för
1361 inlägg
TRIPPELPOST!?
1361 inlägg
för
1361 inlägg
Dubbelpost!
403 inlägg
för
403 inlägg
Ah, jo. Det förstår jag. Knepig sits.
401 inlägg
för
401 inlägg
Du kan ju ha turen att den fortfarande visas när du kommer hem.
1361 inlägg
för
1361 inlägg
Yes, får hoppas på det eller en tidig visning, det löser sig säkert :)
229 inlägg
för
229 inlägg
Även om det stämmer att Tintin är mer känt i Europa än i USA känns dte väldigt konstigt att filmen får premiär 2 månader senare i USA....
3541 inlägg
för
3541 inlägg
FamilyGuy: Det är väl inte så konstigt? Då Tintin är så populär i Europa så hoppas de att vi ska hylla filmen (De tror ju självklart på sin film) och på så sätt blir det ju extremt bra PR inför USA-premiären. Väldigt smart!

5248 inlägg
för
5248 inlägg
FamilyGuy: Ja alltså det är väl mer så att Tintin är VÄLDIGT känd i Europa och KNAPPT NÅGOT känd i U.S.A. och i dessa dagar kan man inte komma med en film om en helt okänd figur i U.S.A. Inte enligt bolagen i alla fall. Därför ser det ut som det gör med dessa premiärer.

249 inlägg
för
249 inlägg
När det väl är vi som får filmen två månader innan så ska de klagas de,klagas de inte nog när det är tvärtemot? ;-)
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Nej jag klagar inte, jag poängterar bara fakta. Skulle gärna se att filmer hade premiärer tidigare oftare här i Sverige/Europa, både vad det gäller bio och Bluray/DVD men det där har jag snackat om så många gånger tidigare. Synd bara att vi endast får ta del av dessa premiärer någon enstaka gång.

2 inlägg
för
2 inlägg
Såg teasern idag och är super peppad!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden