Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Nisse:
Kan du inte sluta skriva flera kommentarer 1 minut efter varandra, det finns en ändra knapp (?)

Jag tvivlar riktigt på att en Transformers 2 kommer 2009, skulle nog säga 2011.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Varför skulle den inte kunna komma 2009 för Michael Bay äär väl känt för att typ jobba hastigt?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="bigproof":3tbx3i7p]Varför skulle den inte kunna komma 2009 för Michael Bay äär väl känt för att typ jobba hastigt?[/quote:3tbx3i7p]

Han sa att han kanske ska göra en film före han börjar med 2:an, sen tar en film ca 3 år att producera
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jaha
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="F.E.A.R":j2fpi4q3]Nisse:
Kan du inte sluta skriva flera kommentarer 1 minut efter varandra, det finns en ändra knapp (?)

Jag tvivlar riktigt på att en Transformers 2 kommer 2009, skulle nog säga 2011.[/quote:j2fpi4q3]

gå in på google och sök "michael bay" så ser det att han gjort massor av filmer tryck på den första länken då ser du att tranformers kommer 2009... men det e inte säkert att det blir 2009 men det blir en 2:a har jag hört..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
chinese_nisse ta och skärp dig lite, du kan börja med att använda ändraknappen och sluta skriva så mycket skit när du verkar veta att det inte är tillåtet. Har du några frågor PMa mig.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="chinese_nisse":3d296sh3][quote="F.E.A.R":3d296sh3]Nisse:

Jag tvivlar riktigt på att en Transformers 2 kommer 2009, skulle nog säga 2011.[/quote:3d296sh3]

gå in på google och sök "michael bay" så ser det att han gjort massor av filmer tryck på den första länken då ser du att tranformers kommer 2009... men det e inte säkert att det blir 2009 men det blir en 2:a har jag hört..[/quote:3d296sh3]

Det står så på IMDb, men dom har nästan aldrig rätt när dom gissar. Bay har inte ens bekräftat att han ska reggisera 2:an
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det är nog bäst om han gör det och ingen annan och att hela kompani hänger på men riskerna är nog inte så stora att dom gör det tyvärr.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
kaxa inte emot mej!! michael bay och hans lilla gäng e grymma de har säkert fixat filmen men inte "releasat" den än.. lol
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det är nog 80 % chans att han återvänder.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
HOPPAS verkligen det!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vill inte verka petig eller liknanade men tråden börjar likna en chatt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Toxin":34zlre6p]Vill inte verka petig eller liknanade men tråden börjar likna en chatt.[/quote:34zlre6p]

Det är ju faktiskt ett forum ...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Men ingen chatt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Varför liknar det en chatt då, vi diskuterar ju bara ämnet..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
chinese_nisses kommentarer och alla tillsägelser. Men nog med det.

Jag kan inte låta bli att tänka på Megan Fox, fan va snygg hon är!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Filmen har tjänat ihop redan 100 miljoner dollar, en uppföljare är nog garanterat nu
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det kommer nog bli coolt..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
tranformers !!! dididididi!!! "we are under attack" dididididididi!!!!

oops jag e lite beroende hära lol... börjar gå till barndomen när jag lekte med bumblebee och optimus ... jajaja lite för gammal för det! MEGAN FOX!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="F.E.A.R":1ypuaysa][quote="bigproof":1ypuaysa]Varför skulle den inte kunna komma 2009 för Michael Bay äär väl känt för att typ jobba hastigt?[/quote:1ypuaysa][/quote:1ypuaysa]

Haha det är bara 1 ½ år kvar till 2009 ^^. Sen tar det som sagt ett bra tag o göra filmen. Den här filmen tog väl ungefär 1 år o göra.
Men Michael Bay ska ju kanske ta hand om Prince of Persia också.

Jo jag vet ju såklart att 2an kommer och så.
Men 500 Milijoner dollar ? Så mkt MÅSTE den väl inte tjäna in för att 2an ska bli av ?
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden