Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Hela Skivan är äckligt bra.
Just den låten finns inte men då Sam hoppar in i bilen så spelas Go Go dolls bästa låt
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="021h":309w877u]Hela Skivan är äckligt bra.
Just den låten finns inte men då Sam hoppar in i bilen så spelas Go Go dolls bästa låt [/quote:309w877u]

det håller jag med om haha gillar det när
Visa spoiler
1161 inlägg
för
1161 inlägg
Kanske skrev lite fel. Tänkte mer på orkestermusiken. Fick väl lite hjärnsläpp när jag skrev OST. Eller är det samma? Är lite borta
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ingen orkester musik finns med på skivan. Men är helt klart den bästa film OST någonsin
1161 inlägg
för
1161 inlägg
[quote="021h":1hiu2wih]Ingen orkester musik finns med på skivan. Men är helt klart den bästa film OST någonsin[/quote:1hiu2wih]

Då får man kanske ta sig en närmare titt på den då!
Skulle inte Stan Bush göra en låt till filmen? Har för mig att han inte finns med på albumet. Stämmer det?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Pejau":3i8tnz61][quote="021h":3i8tnz61]Ingen orkester musik finns med på skivan. Men är helt klart den bästa film OST någonsin[/quote:3i8tnz61]

Då får man kanske ta sig en närmare titt på den då!
Skulle inte Stan Bush göra en låt till filmen? Har för mig att han inte finns med på albumet. Stämmer det?[/quote:3i8tnz61]

Han var påtänkt göra en låt till filmen men dem drog ur honom och det kanske var ett klokt val;)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Är det nån som vet vad som hände med Barricade ??
jag kan inte komma ihåg det .....
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Vem av plåtburkarna var det?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag ska se Transformers idag tillsammans med användaren JackBlack. Det kommer nog bli spännande.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jo! [b:218zu2v9]Area51[/b:218zu2v9] (Användaren) det kommer bli skitkul och detta verkar vara en toppen film!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Alexander":2x0y81hn]Matrix, Sagan om Ringen, etc, etc.

Påstår inte att effekterna i TF var sämre än nån annan film, men heller inte bättre - de höll samma nivå som så många andra filmer, alltså imponerade de inte. Går aldrig med på att det skulle vara bästa effektfilmen hittills. [/quote:2x0y81hn]

lol gör något bättre till mej:) kanske en specialeffekt"terad" skrot hög som du babblar om
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Polisbilen.
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Var har ni läst att det saknas 30 minuter av filmen?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
första cuten var 2h 50 min.
Kom inte ihåg vart detta kom ifrån men minns att det pratades om att den skulle vara lite nedklippt. Får hoppas Pejau har kvar länken eller något som stärker dessa ord.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Andreas":36l1wzma]Var har ni läst att det saknas 30 minuter av filmen?[/quote:36l1wzma]

man klipper ju bort oftast av filmer för att de är onödiga att använda som scen och att filmen kanske blir för lång... oftast är det så iaf..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
fan vad tråkigt att det saknas 30 min av filmen.... skulle gärna se mer av av Barricade, men man får väl vänta på dvd!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tror man klipper ner dom pga att filmer inte ska vara längre än 2h 30 min på bio? LOTR exempelvis och att Matrix va tvugna att dela Reloaded och Revolutions i 2 filmer fast det egentligen är 1.
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Biofilmer inte ska vara längre än 2 h och 30 min?? Lotr filmerna var inte dom runt 3 timmar styck?

Annars så hoppas jag dom där 30 minuterna kommer på dvdn??
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
2 timmar 58 minuter va dom så nu blir jag fundersam varför dom klippt bort 30 minuter?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="021h":1coe37hv]Tror man klipper ner dom pga att filmer inte ska vara längre än 2h 30 min på bio? LOTR exempelvis och att Matrix va tvugna att dela Reloaded och Revolutions i 2 filmer fast det egentligen är 1.[/quote:1coe37hv]

vet ej det kan varit så att filmen hade onödiga scener... men de flesta filmer jag sett har klippt bort scener och lagt dem som "extra material"... men denna har nog gjort aa.. inte säker men tror det :/
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden