Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Anonymous":3juqnemb][quote="dinskugga":3juqnemb]finns det nån mer musikskiva till transformers än det odugligt dåliga soundtracket ? ..

skulle vilja ha den riktiga musiken från filmen ..speciellt låten som spelas när optiums prime . ironhide och ratchet och jazz kommer ner till jorden ..[/quote:3juqnemb][/quote:3juqnemb]

Hm, ja det var faktiskt rätt märkligt, för det är väl ett soundtrack och inte bara ett vanligt album? vet inte riktigt själv faktiskt. kanske det kommer senare med tiden, ett RIKTIGT film soundtrack med både bakgrundsmusik från filmen...OCH låtarna från filmen.....för det som finns ute nu verkar bara innehålla låtar med artister...surt
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Transformers låter bra undra om jag ska gå på den?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det ska du nog... om du inte vill missa nått...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":upncuslk]Transformers låter bra undra om jag ska gå på den? [/quote:upncuslk]

Jag tycker du borde själv har jag gått 2 ggr på den bio oxxå fast andra gången bjöd min kompis. men kolla på den.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":14hsfmk0]Transformers låter bra undra om jag ska gå på den? [/quote:14hsfmk0]

Du måste se den! En film som Transformers måste man se på bio, allt annat är en synd!
40 inlägg
för
40 inlägg
[quote="Anonymous":28emo7nk]eeh är det:

Freedom is the right of all sentient beings.

eller

"Freedom is the right of all sentinent beings"

sökte på google och det stod "SENTIENT" och inte sentinent.....hur vet man vilket som är korrekt? stod ju förr på wikipedia men hittar det inte där längre, så kan inte dubbelkolla [/quote:28emo7nk]
Sentient är det ju såklart, my bad
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vet ni vad jag kom och tänka på, jag har sett filmen 2 gånger nu och jag har inte sett hur barricade "Polisbilen" och starscream "flygplanet" dör, man får aldrig se när dom dör.. det sista man får se av barricade är på motorvägen och starscream uppe i luften, när han slåss imot dom andra planen och sedan flyger han iväg.. eller är det jag som e helt blind ?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Såg denhär på premiären fast blev medlem nyligen.

Den här filmen var otroligt bra och är absolut värt varenda öre av bio biljetten. Jag själv är inget Transformers fan o måste erkänna att jag inte sett ett enda avsnitt av den tecknade serien.
När jag hörde att Transformers skulle bli en film så var ju mycket skeptisk. Jag trodde det skulle bli för barnaktigt och omoget. Men den här filmen var helt o hållet tvärtom. Den är långt ifrån barnslig och omogen och slog alla förväntningar som jag hade med mil (även om dem inte va så höga)

Filmen blandar humor och action på ett perfekt sätt och underhåller konstant. Det fanns inte en enda sekund av filmen som inte var underhållande. Och man får ju inte glömma hur välgjort alla effekt är. Helt otroligt hur verkligt dem har gjort den.

Den ända dåliga saken som jag tyckte var att slutfighten kunde visats lite bättre. Det fanns många tillfällen där man inte riktigt kunde se vad som hände eftersom kameran skakade eller något liknande. Det är det ända som drar ner det här betygt från en solklar 5:a

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tänkte påpeka att vi kan flytta diskussionen om tvåan till tråden som heter Transformers 2 och ligger i Nyheter & Skvaller. Prata om ettan i denna tråd

Fan måste gå och se filmen snart igen....
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Såg filmen för tredje gången i lördags, men visningen blev nästan förstörd p.g.a. tre små skitungar som satt framför oss. Sprang fram och tillbaka på dass, så fort det var dialog i filmen så kunde dom inte sitta stilla, pappan sa säkert till dom 9-10 gånger utan framgång. Ska aldrig mer gå en på 15.00-visning för en film med 11-årsgräns. SKANDAL.

Jag hatar barn, och detta är en av många anledningar till varför jag aldrig kommer att skaffa några.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Andreas":1tqxrlq1]Såg filmen för tredje gången i lördags, men visningen blev nästan förstörd p.g.a. tre små skitungar som satt framför oss. Sprang fram och tillbaka på dass, så fort det var dialog i filmen så kunde dom inte sitta stilla, pappan sa säkert till dom 9-10 gånger utan framgång. Ska aldrig mer gå en på 15.00-visning för en film med 11-årsgräns. SKANDAL.

Jag hatar barn, och detta är en av många anledningar till varför jag aldrig kommer att skaffa några.[/quote:1tqxrlq1]

Du har varit ett barn en gång i tiden undra hur din mamma och pappa tänkte om dej då .

Du har besegrat mej jag har sett filmen 2 ggr på bio du har sett den 3 ggr grattis
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Andreas":rot7vfkd]Såg filmen för tredje gången i lördags, men visningen blev nästan förstörd p.g.a. tre små skitungar som satt framför oss. Sprang fram och tillbaka på dass, så fort det var dialog i filmen så kunde dom inte sitta stilla, pappan sa säkert till dom 9-10 gånger utan framgång. Ska aldrig mer gå en på 15.00-visning för en film med 11-årsgräns. SKANDAL.

Jag hatar barn, och detta är en av många anledningar till varför jag aldrig kommer att skaffa några.[/quote:rot7vfkd]

Varför sa du inte till dom?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hannibal23 Skrev:
Varför sa du inte till dem.

jag skriver:
Antagligen för att ungarna hade föräldrar. jag är själv rädda för andras föräldrar. du vet aldrig vad de kan göra.. med det menar jag "anmäla".
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="chinese_nisse":rp85b3di]Hannibal23 Skrev:
Varför sa du inte till dem.

jag skriver:
Antagligen för att ungarna hade föräldrar. jag är själv rädda för andras föräldrar. du vet aldrig vad de kan göra.. med det menar jag "anmäla".[/quote:rp85b3di]

anmäla nonsens det gör dom aldrig.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det blev för mycket

Tänker se den på bio...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Har robotarna några namn jag har bara hört talas att dom har det.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":ync1431r]Har robotarna några namn jag har bara hört talas att dom har det.[/quote:ync1431r]

Jo det har dem. Kommer inte ihåg alla, men jag kommer ihåg: Bumblebee, Optimus Prime och Megatron. Det finns fler, men det är dem 3 som jag kommer ihåg
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
optimus prime namnet känner jag igen och megatron med är dom med den tecknade serien eller?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Alla namn är ju från G1 serien.
Autobots: Optimus prime,Ratchet,Jazz, Ironhide samt Bumblebee

Decepticons: Megatron,Starscream,Barricade,Frenzy,Brawl,Bonecrusher och Blackout

Ang. Ungarna i biosalongen. Va samma för mig ungefär första gången på bio. Satt 4 syrianer bakom på ca 15 år och man hörde alltid i bakgrunden "abou,shiiiiiit" osv. Hatar att man inte respekterar andra människor. Knytnäven hängde i luften. Tur att frugan fick lugna ner en åter.

[img:1gmla1zr]http://www.tfw2005.com/boards/imagehosting/39471469bbebe7419a.jpg[/img:1gmla1zr]
Lite humor då jag reagera på samma sätt i filmen
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="021h":2k1cc4ui]Alla namn är ju från G1 serien.
Autobots: Optimus prime,Ratchet,Jazz, Ironhide samt Bumblebee

Decepticons: Megatron,Starscream,Barricade,Frenzy,Brawl,Bonecrusher och Blackout

Ang. Ungarna i biosalongen. Va samma för mig ungefär första gången på bio. Satt 4 syrianer bakom på ca 15 år och man hörde alltid i bakgrunden "abou,shiiiiiit" osv. Hatar att man inte respekterar andra människor. Knytnäven hängde i luften. Tur att frugan fick lugna ner en åter.

[img:2k1cc4ui]http://www.tfw2005.com/boards/imagehosting/39471469bbebe7419a.jpg[/img:2k1cc4ui]
Lite humor då jag reagera på samma sätt i filmen [/quote:2k1cc4ui]

Joo eller hur. Finns inget värre än störande folk på bion. När jag gick på Die Hard så var det några 17 åringar bakom oss som hela tiden snacka o la upp deras fötter på våra stolar. Var nära att slå till dem i anskitet
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden