Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
skor i nacken? Skulle brytit foten på han.

Fast nu börjar vi glida ot igen.

Vad tror ni att det kommer bli för smaskigt på dvdn då
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="021h":3kn72fnf]skor i nacken? Skulle brytit foten på han.
[/quote:3kn72fnf] [i:3kn72fnf]You talk the talk, but can you walk the walk...[/i:3kn72fnf]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
tro mig når jag en viss gräns kan jag tända över...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="021h":1mn2mswr]tro mig når jag en viss gräns kan jag tända över...[/quote:1mn2mswr]

Jo samma här. Fast jag vände mig bara om i stirra som inihelvete så la dem av
1753 inlägg
för
1753 inlägg
En vild gissning är slutet av november/mitten av december.
365 inlägg
för
365 inlägg
En finfin julklapp.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Björn 93":ruc2grsk]En finfin julklapp. [/quote:ruc2grsk]

Jag håller med.
kommer den som 2 disc special eller?
365 inlägg
för
365 inlägg
[quote="hannibal23":yjprtl3v]
kommer den som 2 disc special eller?[/quote:yjprtl3v]
Ja, jag skulle gissa på det.
1161 inlägg
för
1161 inlägg
Nyss hemkommen från mitt andra biobesök av filmen.
Mitt står fast. Den minst lika bra som första gången jag såg den. Kompisen jag såg den med var lyrisk efteråt!
Kan också säga att musiken är fenomenalt bra! Och kan även tillägga att Transformers är Bays bästa, inte The Rock
77 inlägg
för
77 inlägg
[quote="Pejau":i49s662x]Nyss hemkommen från mitt andra biobesök av filmen.
Mitt står fast. Den minst lika bra som första gången jag såg den. Kompisen jag såg den med var lyrisk efteråt!
Kan också säga att musiken är fenomenalt bra! Och kan även tillägga att Transformers är Bays bästa, inte The Rock[/quote:i49s662x] har också sett den igen men får nog gå ner till till är lite saker i filmen som dom missat lite. Som biljakten där det är ljust när sam springer ut ifrån bron men när bumblebee åker iväg så är det plötsligt mörkt så Alexanders betyg är nog rätt. Men jag tycker den e jävligt bra!! kolla detta http://www.st.nu/noje/index.php?action= ... &id=654812
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
vann 2 biobiljetter till filmen så man drar me lillbrorsan på den hehe vilken tur man har^^
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Batman":126w3au9]vann 2 biobiljetter till filmen så man drar me lillbrorsan på den hehe vilken tur man har^^[/quote:126w3au9]

You lucky boy i had to pay ^^. Men hoppas du har det kul. Lillebrorsan ? Enligt många är denna film i fourmet höjt till åldergräns 15 för att det är förmånga skottlossningar ^^
1161 inlägg
för
1161 inlägg
Lite info om DVDn.
(hämtat från michaelbay.com)
[quote:g9tvrgbt][i:g9tvrgbt]Nelson here...

The Transformers DVD...when does it come out you ask. What's it gonna have? What I can tell you is this: there will be 2 versions:

1- A regular version with no extras (just a director commentary).

2.- A multi-disc version with the movie w/ director's commentary and additional disc(s) with tons of extra stuff.

Transformers will also be available on HD-DVD and Blu-ray formats[/i:g9tvrgbt][/quote:g9tvrgbt]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Pejau":3stwerue]Lite info om DVDn.
(hämtat från michaelbay.com)
[quote:3stwerue][i:3stwerue]Nelson here...

The Transformers DVD...when does it come out you ask. What's it gonna have? What I can tell you is this: there will be 2 versions:

1- A regular version with no extras (just a director commentary).

2.- A multi-disc version with the movie w/ director's commentary and additional disc(s) with tons of extra stuff.

Transformers will also be available on HD-DVD and Blu-ray formats[/i:3stwerue][/quote:3stwerue][/quote:3stwerue]

Gud vad bra
Så man får välja mellan en enkel disc och dubbel disc!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag ska se denna film en tredje gång hoppas den blir lika bra ^^ fast denna gång tror jag det blir en tom salong
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Gött att den kommer ut på Bluray, hade nästan varit konstigt annars.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Var det bara jag som fann filmen otroligt enerverande i mellanåt? Fragmenten när robotorna gömmer sig i trädgården, när mor och far ska tala om blommor och bin med Sam. Det blir bara töntigt.
77 inlägg
för
77 inlägg
[quote="eLD":2r4zz6ve]Var det bara jag som fann filmen otroligt enerverande i mellanåt? Fragmenten när robotorna gömmer sig i trädgården, när mor och far ska tala om blommor och bin med Sam. Det blir bara töntigt.[/quote:2r4zz6ve]Det var nog bara för att du såg den i Dubai
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nej så jobbigt störande är det inte. Hur tror du dom reagerat på att se robotarna?
men jag kan hålla med dig om att det kändes lite små fjantigt ändå
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg

Har aldrig gillat Bays filmer och den som jag trodde skulle bli hans bästa blev återigen en besvikelse. För mycket skojigt och action utan att man verkligen får en katastrof känsla som man har fått från tidigare filmer som war of the worlds. Effekterna va bra men långt ifrån att ta hem några oscars priser.
Man känner ingen känsla av att de är verkligen jätte robotar utan bara små leksaker som kriger med varandra mest för att de rör sig så fort och därför man tror att de är bara småleksaker som kan lätt flytta sig var som helst och snabbt. Titta bara på War of the worlds och se hur tripoderna rör sig i den här filmen och se hur skrämmande de ser ut och man verkligen tror att de är verkliga.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden