Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="YesBox":1cuj92w3][quote="Tyler":1cuj92w3]De var ju inte särskilt diskreta när dom kom ner på jorden heller. Störtar ner här och var.
[/quote:1cuj92w3]

Antagligen för att de inte kunde resa till Jorden som bilar.[/quote:1cuj92w3]Flygplan är förstås out of the question.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Tyler":3t8vl1re][quote="YesBox":3t8vl1re][quote="Tyler":3t8vl1re]De var ju inte särskilt diskreta när dom kom ner på jorden heller. Störtar ner här och var.
[/quote:3t8vl1re]

Antagligen för att de inte kunde resa till Jorden som bilar.[/quote:3t8vl1re]Flygplan är förstås out of the question.[/quote:3t8vl1re]

För det är ju så lätt att förvandla sig till flygplan när de inte kan kopiera dem? För de var ju tvungna att kopiera nått för att kunna transforma sig till det
456 inlägg
för
456 inlägg
Nu kom jag på en grej. I filmen Megatron kom till jorden för ett bra tag sen, hur kunde han då förvandla sig till en jaktplan, i modern design, utan att kopiera det?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Phoenix":15aubm3q]Nu kom jag på en grej. I filmen Megatron kom till jorden för ett bra tag sen, hur kunde han då förvandla sig till en jaktplan, i modern design, utan att kopiera det?[/quote:15aubm3q]

För det var ett utomjordiskt plan I guess.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Phoenix":3qzmyoic]Nu kom jag på en grej. I filmen Megatron kom till jorden för ett bra tag sen, hur kunde han då förvandla sig till en jaktplan, i modern design, utan att kopiera det?[/quote:3qzmyoic]

För att det är en simpel, men ack så underhållande, actionfilm, där logiska luckor hör till vanligheterna.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Remus":a1saumt1] Transformers är en jätte bra tv-serie för barn (älskade den som liten) och den här filmen är minst lika bra. ?[/quote:a1saumt1]

läste helt fel sorry
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Haha! Herregud. "Nästan bättre" och "lika bra" är riktigt stor skillnad emellan. Nu får du ge dig.
4680 inlägg
för
4680 inlägg
[url=http://www.variety.com/awardcentral_article/VR1117980667.html?nav=news&categoryid=1983&cs=1:35vd1gzx]'Transformers,' ILM light up VES[/url:35vd1gzx]

[i:35vd1gzx]"Transformers" and Industrial Light & Magic were the big winners at the sixth annual Visual Effects Society awards Sunday night in Hollywood.

The giant-robot blockbuster from Paramount and helmer Michael Bay took four awards, more than any other project in any medium.

Pic took the top movie prize, outstanding visual effects in a visual effects-driven motion picture, as well as best single visual effect of the year for its desert highway sequence.[/i:35vd1gzx]

Välförtjänt. Lovar väl gott inför Oscars-galan dessutom.
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Jag är inte ens 0.001% förvånad! Hahaha! Underbart! Väntade bara på det här!
855 inlägg
för
855 inlägg
För väl försöka ta och se denna snart. Verkar vara bra, har ju fått bra kritik. Har sett en liten del av den, och det jag så var väldigt bra.
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Det är väl klart att du ska se en av 2007-talets bästa filmer? Gå och köp den genast!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det är väl inte smart att gå och köpa den här om han vill se en av 2007 års bästa filmer? No? :>
912 inlägg
för
912 inlägg
[quote="Tyler":163c4hsg]Det är väl inte smart att gå och köpa den här om han vill se en av 2007 års bästa filmer? No? :>[/quote:163c4hsg]

Starta inte bråk i onödan, smaken är delad. I det här fallet så håller jag med Remus.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="WaltX":3fuarr4a]smaken är delad.[/quote:3fuarr4a]Suck, sämsta uttrycket någonsin genom alla tider.
912 inlägg
för
912 inlägg
[quote="Tyler":3ta4uvxl][quote="WaltX":3ta4uvxl]smaken är delad.[/quote:3ta4uvxl]Suck, sämsta uttrycket någonsin genom alla tider.[/quote:3ta4uvxl]

Smaken är som baken > två skinkor > två sidor > två delar > delad.

Omg. Nub?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Var KNAPPAST vad jag syftade på. Men bra tänkt... kinda.
1026 inlägg
för
1026 inlägg
Transformers är ganska underhållande vissa stunder, men alldeles för seg resten av tiden. Mycket snack, lite verkstad. Riktigt dåliga presentationer av karaktärerna samt en hel del krystad och barnslig humor. Annars en helt godkänd actionfilm som helt klart kunde varit bättre. Stark tvåa.

301 inlägg
för
301 inlägg
Nån som vet nåt om en Blu-Ray realese? Vill inte köpa den på dvd.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Den kom bara på HD-Dvd....so no Blu-Ray.
301 inlägg
för
301 inlägg
[quote="alexander 10":2urdtmac]Den kom bara på HD-Dvd....so no Blu-Ray.[/quote:2urdtmac]

Jag vet detta, Men du har nog missat att HD-DVD gick under för nån månad sen. Alla filmstudious har gått blu ray. Så undrade bara om nån hade hört något om när denna ska släppas på Blu-Ray, Vilket den lär göra då de är sjukt många som vill ha den.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden