Visa första inlägg
12243 inlägg
för i svar på Användare borttagens inlägg
12243 inlägg
Så sjukt jäkla gött!!!!!!!
475 inlägg
för
475 inlägg
Fyfan vad nice!!! :D Vilken lyckosam dag! 
11101 inlägg
för
11101 inlägg
hörde att dom bara visar röda mattan men det är ok för det är ju den man vill se.
3198 inlägg
för
3198 inlägg
nope, hela galan och finns tillgänglig en vecka efteråt.
12243 inlägg
12243 inlägg
Fasiken vad nice! :D
174 inlägg
för
174 inlägg
Oh! Kom precis in! Fantastiskt kul. Hade nästan lite ångest där ;) 

Golden Globe funkade ju fruktansvärt bra på Svt Flow. Ser fram emot Oscarsgalan ännu mer nu! Skönt o slippa leta streams på nätet som alltid blir överbefolkade och laggar. 

Tror det står mellan de tre B:  Birdman, Boyhood och Budapest! 
11101 inlägg
för
11101 inlägg
Bamerican Sniper. Belma. Biplash. Bimitation game. Beory of everything.
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Själv är jag nominerad till massa grejer, men jag ger blanka fan i det. Kan man blanka den här aktien? Ja. Kan man blanka Oscars? Vet inte, men tycker du ska pröva. Hela jävla skiten är ju för fan åt helvete. Syntax Error...nej men jag vet hur jag ska skruva nu å ladda skiten. Nä fy fan, de slåss inte längre. Det bästa är då J.K. skickar en halshuggandd symbal eller vad det heter, det är i alla fall lite attityd. "Jag har  tränat i tio år och kom på en 34:e plats, jag är nöjd, man får vara nöjd". Ge hela jävla OS truppen en J.K. tränare som säger; det duger inte. Åsså börjar denna jävla slager igen snart då, bara skit och nya skitmusikskit på radion. Iof som vanligt, men nu kommer det ju att bli alldeles oerhört ointressant och JOBBIGT. Bara att ha radion död i bilen, så somnar jag vid ratten och så drömmer jag att det är du som kör!
11101 inlägg
för
11101 inlägg
nu har putte ramlat omkull när han skulle trampa vin igen!
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Äh...använd dessa inlägg och kör en ny superhjältebalja på det. Mer innehåll än tidigare ialla fall och man ska ju se positivt på....på....ja vad det nu är.

Nja tidigt för nubbe vet jag inte, men lite mitt på dagen godis och så en eventuell eftersläntarfestis OCH en liten pruttare så klart!

Sen är det ju lördag, ja och lördag ska man alltid fira. Sett till historien så er ju detta dagen så man äntligen fick supa och sova ut...på söndagen dock. Hade jag själv left på den tiden hade jag nog föredragit en riktigt stor jävel och kommit på fyllan till jobbet och sedan jobbat på det. Bryta malm....till ett sådant jävla kappvändarslickarövland som Sverige, I think not. Ett par ticketackor till...till Himler. Men det är jag det. För tidigt, för sent? ja slå upp i facit då! Tar man sig en jamare på tex en tisdagseftermiddag i det här jävla landet så är man ju alkoholist i vilket fall, fråga grannen din. Din arbetskamrat, din kk, din idiot. Fråga och gå gärna på vandra tycker hur du ska skvätta ut din dl brännvin på en vecka!

Nä, men helt seriöst. Har ni några pengar på banken. Ta ut dem, packa madrassen, bädda ned er och försök hålla ut för snart kommer depressionen ala 30-tal , du skulle ÖNSKA att du var döende i ...ja nå tropiskt, med ananas smak. Vad heter ananas på engelska? Änänas!

Get out of here!

Stick med Burt Reynolds är härlig annars, en riktig hård rulle från -84 (tror jag) Stick!

Snart är mustaschen inne igen, börja odla...I dont care. Bronson visste det hela tiden.

Så jävla less på mig själv och mitt jiddrande nu så nu får det va, jag har förmodligen ändå gjort er ebn tjänst, nu känner ni er så jävla mycket bättre än mig...ooooh hurra, ni är bättre än en bajskorv, haussa inte för mycket nu. Sitt lång.

Ah, ja och fuck off

ja, come on Cletus! come on!

5248 inlägg
för
5248 inlägg
Så nu har jag gjort så pass många irrelevanta inlägg här så nu hoppas jag att det räcker hela nästa veckan ut...sen får vi se, möjligt och eventuellt, att jag gör en liten rackare och säger något nästnästa måndag eller nå...eller jag gör väl för fan hur jag vill, men bara så ni vet. Fan va allt ska vara så jävla krångligt å då...nä, vila.
1593 inlägg
för
1593 inlägg
Hahaha skål på dig Putte!! Jag öppnar också en kall här och gör mig redo för derbydags i London, alltså din favoritsport fotboll! :D 

Gott att galan sänds i SVT flow! Nu ska jag flowa vidare! Trevlig helg på er! SKÅL!!! :)
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Oscars är förresten ingenting, ingenting. Idag gäller det att ha så många likes på fejjan som det går. Så inställsamt som möjligt. Själv har jag knappt tre på hundra år, men så är jag åter icke nominerad och tycker det är görbra. Men, ifall någon har en sådan där lust att satsa en slant ellet två på vinnare. Kolla på fejjan hur många likes de har...ja det är ju lite facit. Vissa har säkert ingen fejjansida, jamen då är det ju klart. Då är denne person väldigt viktig och för dig exklusiv och för många andra med, där hittar ni också många vinnare. Sedan ifall ni vill komma i kontakt med själva juryn så kan ni söka upp närmsta begravningsbyrå och snacka lite med dem, bli tjenis, fejjan kan ni glömma där för det här är alltså människor som fortfarande stoltserar med att vi (dom) uppfunnit hjulet och tycker just hjulet skulle blitt nominerad.

Nu tycker jag iof att hjulet är att föredra framför årets nominerade, jag menar hjulet rullar ju åtminstone och fyller en slags funktion. Detta kan ni icke neka till.

Hörde nåt radioprogram för några dagar sen och de yrade i vad trenden i filmen varit i år. Hahahaha. Gissa? Superhjältar och remakes (reboots) I år! detta har man nu alltså sagt varje år efter millenieskiftet. Årets trend i filmen; Superhjältar, reboots och uppföljare som ingen bad om.

Nä men nu lovar jag, nu ska jag gå och lägga mig och dra något gammalt över mig (någon nominerad, ingen jurymedlem-jag sa inte död, bara gammalt) Hahaha Im on a roll! Vill avsluta det här så rättvist som möjligt; fuck off; alla kvinnor, alla män, alla hetero, alla homo, alla vita, alla färgad alla, alla och allt! å Gud! å lite till.

Puss (Not!) 

Im such a hater LOL https://www.youtube.com/watch?v=9-DuC0tE7V4

P.S. Kan vara så att jag har mycket fritid, men har småräknat på de senaste artiklarna i nyhetsblaskorna den senaste tiden. Att folk svälter, dör och torteras...ja jag ska inte säga i Afrika, men i många länder där, djurplågeri, överbefolkning, övergödning, polarisarna fortsätter att smälta och så har vi förtrycket här och där och i Ryssland uppmuntrar man fortfarande till att kicka skiten ur bögar. Här hemma har det dock rapporterats i totalt överflöd och i en skrämmande överlägsenhet (förutom att slynschagern drar igång igen där alla dåliga får vara med och synas än en gång) om att ICA-Stig har slutat i ICA Reklamen! The Hoooorrrrooooorrr!

Bitter? Fine, men i ett sådant totalt oseriöst land så det känns lite som att det kvittar.

Nä, ibland önskade man att man bara stog och dog.

Ah, Kanada har i alla fall infört aktiv dödshjälp! Hoppas vi rider på den vågen nu för det är då inte en dag för sent. Ta det som ni vill, jag bryr mig om möjligt än mindre idag än vad jag gjorde igår.
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Nu jävlar är Putte fired up, jag gillart! Det är nästan så jag vill hoppa på ett tåg och komma och hälsa på dig, det var jävligt längesen nu.
2575 inlägg
för
2575 inlägg
Förstår inte riktigt, hur kommer det sig att Emma Stone blev nominerad?
11101 inlägg
för
11101 inlägg
har försökt förstå det också men går bet varje gång
3198 inlägg
för
3198 inlägg
Upptäckte just att den nominerade dokumentären "Last days in Vietnam" streamar gratis på PBS.org t.o.m. idag, man måste dock installera Hola! (gratis) så att man får en amerikansk IP-adress. Pass på!
1197 inlägg
1197 inlägg
Jag tog bort ditt inlägg från den andra tråden, det räcker att du har skrivit det härinne. Men tack för tipset, ska absolut kolla in den :)
11101 inlägg
för
11101 inlägg

Alla galaälskare som gruvat sig för hur de ska kunna ta del av årets Oscarsgala kan andas ut. SVT meddelar att den 87:e upplagan av världens mest kända filmgala, som äger rum den 22 februari, kommer att sändas i sin helhet i SVT Flow.
Från klockan ett på natten kan minglande stjärnor på den röda mattan beskådas och en timme senare är det dags för utdelningen och de tårfyllda talen på Dolby Theatre i Los Angeles. För intresserade som väljer sömnen framför glamouren kommer galan att finnas för eftertittning i SVT Flow i en vecka. För kommenteringen står Fredrik Wikingson, 42 och Filip Hammar 39.
174 inlägg
för
174 inlägg
Börjar närma sig nu!
Kommer det finnas Oscars-chatt tillgänglig här på MZ? :)
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden