Visa första inlägg
164 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
164 inlägg
Nu är det problem igen med sidan.
När jag går in på forumet och ska skriva ett inlägg så går det inte, det går inte att klicka i själva skrivrutan, får uppdatera sidan flera gånger eller logga in och ut innan jag kan få börja skriva.
Dessutom så ser jag inte det senaste inlägget som en användare har skrivit, tex, tråden '' [url=../vad-blire-foumlr-film-ikvaumlll/page/72#post-238256]Vad blir det för film i kväll eller vad har du nyss sett?''[/url]
Senaste Postare står det '' Robert Svensson ''26 minuter sen, går jag in i tråden så är det sista inlägget från Se7en som gjordes för fyra timmar sedan.
Har testat i FF, IE och Chrome!
Någon som har liknande problem?
403 inlägg
för
403 inlägg
Vilken webbläsare? Jag brukar få uppdatera med Ctrl+F5 i Firefox när jag inte kan skriva inlägg eller trycka i rutan, då laddar du om sidan utan att cache:n laddas. Det hjälper varenda gång.
Om du inte ser det senaste inlägget går du till adressfältet och skriver in ett högre tal, alltså är du på sida 72 och du vet att det är fler inlägg, skriver du in 73 och trycker enter.
Buggigt värre, men det går att komma runt det.
164 inlägg
för
164 inlägg
Tack för hjälpen, CTRL F5 löste problemet..
Sen får du lära mig hur man citerar, verkar inte funka det heller, låt säga att jag kopierar en text, klistrar in och sen markerar den och klickar på citera, då blir texten gulmarkerad, men sedan kan jag inte klicka i det vita under citeringen för att fortsätta skriva..

1678 inlägg
för
1678 inlägg
Så har det alltid varit. Så man får skriva sin text först och sedan gå tillbaka och markera det som ska vara citat.

871 inlägg
för
871 inlägg

[color=#333333=#333333]Sen får du lära mig hur man citerar, verkar inte funka det heller, låt säga att jag kopierar en text, klistrar in och sen markerar den och klickar på citera, då blir texten gulmarkerad, men sedan kan jag inte klicka i det vita under citeringen för att fortsätta skriva..[/color]

[color=#333333=#333333]Innan du citerar får du trycka på "enter", så att du hoppar ner ett stycke. Sen går du upp igen, markerar texten du vill citera och klicka på citera.[/color]
[color=#333333=#333333]Är förklaringen flummig och oförståelig? Ja, då får du ta hjälp av nån annan :)[/color]
1492 inlägg
för
1492 inlägg

vet inte om det varit upp förut men jag skulle önska att det fanns en "att se lista"  Så när man går in på en film så kan man lägga den till sin att se lista och när man betyggsätter den så ska den även försvinna därifrån.

Den funktionen finns redan och kallas för "pepp".
1113 inlägg
för
1113 inlägg

Den funktionen finns redan och kallas för "pepp".

Där ser man, jag viste faktiskt inte att pepp försvann när man hade satt betyg. Ja det var ju bra :). Men jag tycker inte att pepp är samma som en att se lista.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Finns det fler än jag som har problem med att se inlägg ibland? Tror det har postats 2-3 nya i "Vilken film blir det"-tråden som jag inte kan se. Det senaste postades av Robert tror jag, men kan inte se några inlägg under Se7en.

403 inlägg
för
403 inlägg
Läs en sida bakåt i denna tråd och lösning, du skall finna. ;)
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Ah, tack. Någon borde fixa det där.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Är det ingen mer än jag som börjar bli smått galen av att den där förbenade Sucker Punchtrailern täcker halva sidan, när man ska gå in på trådarna???
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Förstår inte riktigt vad du menar. Trailerrutan är ju knappt en tredjedel av annonsen. Men ta gärna en skärmdump och lägg upp här eller maila mig den.
141 inlägg
för
141 inlägg

Ja, så här ser det ut hos mig just nu . IE8.
871 inlägg
för
871 inlägg
Internet Explorer alltså. Vilket skit ;)
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Har samma bild som Lebowski och jag kör också Explorer.
401 inlägg
för
401 inlägg
Så ni har nu lärt er att man inte ska använda Explorer? ;)
456 inlägg
för
456 inlägg
Precis Patalo! Det finns ingen som helst anledning att köra IE när det finns både Chrome och FF som är betydligt snabbare och bättre.
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Kanske får byta till Chrome då :)

3541 inlägg
för
3541 inlägg
Sedan jag bytte till Firefox går allt väldigt mycket smidigare än när jag använde explorer.
403 inlägg
för
403 inlägg
Du ska självklart byta till Firefox, nu när deras fjärde version har kommit är den bättre än någonsin. Chrome tycker jag är bra också, men tilläggen är sanslöst underutvecklade och utbudet minimalt i jämförelse med Firefox.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden