Visa första inlägg
5248 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
5248 inlägg
Själv har jag både IE och FF, ja och visst går det snabbare med FF men det går ju för fan inte att klippa,klistra och kopiera, i alla fall inte för mig. Har för mig att jag höll på med det där för ett tag sedan men fick det inte att fungera hur än jag gjorde. Fick i vanlig ordning ett utbrott och sedan dess har jag gett fan i det. Jag menar ska det vara så jäkla svårt att få det att fungera att klippa, klistra och kopiera?! nej du tack, dåligt.
3541 inlägg
för
3541 inlägg
Patrik: Det funkar att kopiera och klistra in om man använder tangenterna istället för musen :)
Ctrl + C - Kopiera
Ctrl + V - Klistra in
403 inlägg
för
403 inlägg
Det finns en lösning på det: länkar brukar jag bara klistra in och är inte länken klickbar från början, markerar jag länken och trycker på ”Insert/edit image” och sedan klistrar in länken igen på ”Link URL”.
5248 inlägg
för
5248 inlägg
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Yes, jag visste att den här dagen skulle komma förr eller senare! Dagen då Patrik inte har något att säga!
5248 inlägg
för
5248 inlägg
:) Provar ju att kopiera och klistra, men inte ens min text kommer ju med! Fire Fox...
1492 inlägg
för
1492 inlägg
Uppdatera din firefox då till senaste.
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Jag är dum, men inte så dum. Har den senaste, uppdaterade idag dessutom bara för säkerhets skull.
5248 inlägg
för
5248 inlägg
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Jahapp, det gick inte att redigera och klistra in en bild då heller, då försvann hela jäkla inlägget. Arrrgh!...jag måste röka nu, nu nu nu.
Som jag sa i inlägget som försvann så ber jag om ursäkt för alla dessa jäkla postrar, ni får väl ta bort skiten sen. Snälla städa efter mig, det brukar bli så rörigt då jag väl sätter igång ;)
7 inlägg
för
7 inlägg
Firefox - gör så orden brinner upp. Jag säger ju att webbläsaren är slug.
EDIT: Nae, nu är det facebook som härjar igen. Får logga ut och in igen!
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Se där! Internet Explorer!

Då fungerar det minsann...well fine! ska det vara på det sättet så... jäkla eld räv! slug? den är dum mot mig! nu orkar jag inte mer, den vill inte.
403 inlägg
för
403 inlägg
Ni har inte lust att kika på forumbuggen vad gällande inlägg och vad som visas och inte? Det har gått från att ha förekommit ibland till att vara standard när en sida har fyllts med lite nya inlägg och att hålla på och behöva ändra uppe i adressfältet börjar bli lite tröttsamt när det är ännu mer frekvent för att inte säga standard numera.
Jag har inte en aning, men kan forumet ha problem med lite större trådar och att det enbart behövs en färsk tråd så kanske vi slipper problemet? Det är väldigt många inlägg i "Vad blir det för film i kväll eller vad har du nyss sett?"-tråden och det är bara där jag har haft detta problem.
456 inlägg
för
456 inlägg

ag har inte en aning, men kan forumet ha problem med lite större trådar och att det enbart behövs en färsk tråd så kanske vi slipper problemet? Det är väldigt många inlägg i "Vad blir det för film i kväll eller vad har du nyss sett?"-tråden och det är bara där jag har haft detta problem.

Det är faktiskt bara i nämnd tråd problemet uppstår vad jag märkt, men där uppstår det varje gång det blir ny sida.
Från början var det upp till tre inlägg som inte visades utan att man ändrade i adressfältet, men just nu ligger det sex inlägg på sida 82 men när man går in i tråden hamnar man ändå på sida 81.
1770 inlägg
för
1770 inlägg
Oerhört jobbig bugg detta. När jag skapade tråden gick allt som det skulle, det var inte förns runt sida 15 som det började strula med sidorna har jag för mig... har ingen aning varför??
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Ja, om någon talar om vad jag ska göra, kan jag göra ett försök!
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Kan ni inte banna folk som spoilar saker i kommentarerna? Använderen Lito har spoilat grejer förr vet jag, nu gjorde han det igen då han avslöjade vad som händer i slutet på Harry Potter-sagan. Var det upp till mig så skulle han få en permanent bannlysning.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
I vilken tråd spoilar han? Är det nåt gammalt för hittar inget nu iaf?
211 inlägg
för
211 inlägg
Kamrer Vän af Ordning meddelade mig om sin ståndpunkt att då det ej föreligger att person A haver blivit dömd i påstått fall av trådmissbruk synes det finnas, åtminstone i den oskrivna trådinläggslagen, ett krav på stort mått av återhållsamhet gentemot att skriva ut denne A:s hela namn i tvistefrågan. Det förefaller mig som att det i pågående fall inte är till de hundrade procenten helt klartgjort huruvida person A har utfört de brott han av person B anklagas för (bland annat grundat på att person C inte förmås finna påstådda uppgifter). Därför är mitt förslag att vi, för att undvika eventuellt uppkommna, onödiga, vidare ringar på tvistevattnen istället skriver den typen av meddelanden i promemorium direkt till berörda parter och sådana med administrativa rättigheter.
Ska vi säga så?

2566 inlägg
för
2566 inlägg
Här:
http://www.moviezine.se/artikel/6012-radcliffe-vill-inte-ha-mer-potter
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden