Visa första inlägg
211 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
211 inlägg
Det där var ingen spoiler, det var bara ett exempel på hur det kan se ut när en svensklärare inte har gjort sitt jobb.
2566 inlägg
för
2566 inlägg
Nu har Mats (antagligen) redigerat hans kommentar, men han hade summerat de allra sista sidorna i sista boken.
211 inlägg
för
211 inlägg
Ok, nice. Då så, då kan vi gå vidare i livet. Tjoho!
403 inlägg
för
403 inlägg
Kan ni lägga till någon rad bredvid "Posta inlägget"-knappen om att man inte ska avslöja något känsligt? Bör väl vara enkelt fixat och det kanske sköter tänkandet åt dem som inte lyckas alla gånger när det gäller att inte avslöja något.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Trist att behöva vara övertydlig, men verkar vara nödvändigt. Känns lite som att hänga en skylt med texten: "Varning rör inte den glödheta plattan på spisen, du kan bränna dig".
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Hehe ja...och en sådan skylt kan ju istället innebära att man blir frestad av att göra just det. Säger någon till mig att inte röra den glödheta plattan på spisen så måste jag ju bara göra det, bara för att testa, ja eller trotsa ;) Jag gjorde det som barn i alla fall, det gjorde ont.
871 inlägg
för
871 inlägg
Har ett förslag som kan lösa problemet för gott: vi bannlyser alla medlemmar! :)
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Underbart förslag! Jag bannlyser mig själv först! Så slipper ni mina konstiga och oläsliga artiklar som ingen fattar iaf :)
871 inlägg
för
871 inlägg
Va?! Men vem ska banna alla andra sen då?
211 inlägg
för
211 inlägg
______________Förbjudet att läsa denna text!___________________
1678 inlägg
för
1678 inlägg
Jonas Svensson: Hur ska vi då veta att det är förbjudet? Det känns som att en varningstext bara kommer irritera de flesta. Det är ju god sed att inte avslöja för mycket om filmers handling och de som ändå gör det lär inte bli stoppade av en text. Eller?
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Skulle betygsätta urusla Insidious, men det var omöjligt då det inte fanns någon betygsättningsruta på filmens sida. Vill gärna sätta en etta, så om Mats eller någon kunde åtgärda felet vore jag tacksam.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Lustigt, det gick att betygsätta 2-5, men en etta gick däremot inte ;)
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Vad säger du Brent?! fan nu blir jag ju orolig. Jag som har hört så mycket positivt kring den filmen...dammit. Vi brukar ju ha rätt så lika smak du och jag, ja och i alla fall då det gäller sådana här filmer. Där sprack den förhoppningen...:(
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Jag tyckte den var hemsk, ett hopkok av Paranormal Activity och alla usla skräckrysare som kommer hela tiden. Den tillförde inget nytt till genren, utan körde på i samma gamla inkörda spår. Behövde inte vara hjärnkirurg för att se vart det skulle sluta och hela vägen dit... Inte ens Patrick Wilson fick liv i filmen. Barbara Hershey förstår jag inte att hon tackade ja till filmen, hon hade inte många repliker. Nej tvi vale. Men se den du Patrik, vi kanske tycker olika för en gångs skull :)
Haha, det var ju synd Mats, mer än en etta får den inte, det är inte julafton än :)
5248 inlägg
för
5248 inlägg
Ja jag ska se den framöver men nu känns det lite sådär aningen bistrare..., det enda Wan har gjort bra tidigare är just den första Saw så visst...klart att jag tar detta på allvar :) dammit
4340 inlägg
för
4340 inlägg
Nej ha inte alltför höga förväntningar, då blir du nog besviken.
21 inlägg
för
21 inlägg
Har den där reklam-bannern alltid varit så enorm? Den är fruktansvärd :(. I övrigt gillar jag moviezine såklart :)
7 inlägg
för
7 inlägg
Mats! Det verkar ju som att detta forumet har börjat bli vettigt. Kan ju bero på att Alexander_10 och Remus är borta. Men det känns som ni saknar lite grus i maskineriet. Så varför inte ta tillbaka mitt SkruMp-konto igen? Jag vill ju vara inloggad som mitt gamla ja. Inte såhär häftigt med facebook och grejer!
719 inlägg
för
719 inlägg
Börjat bli vettigt? Det är en bra bit kvar till dess.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden